Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26091

Назва: Щодо відмінностей комерційної та логістичної діяльності суб’єктів господарювання
Інші назви: On the differences in the commercial and logistic activity of enterprises
Автори: Трушкіна, Наталія
Trushkina, Nataliia
Приналежність: Інститут економіки промисловості НАН України, м.Київ, Україна
Institute of Industrial Economics of NAS Ukraine, Kyiv, Ukraine
Бібліографічний опис: Трушкіна Н. Щодо відмінностей комерційної та логістичної діяльності суб’єктів господарювання / Наталія Трушкіна // Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“, 29-31 березня 2018 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2018. — Том 1. — С. 113–115. — (Особливості розвитку локальних економічних систем та сталого функціонування суб’єктів господарювання).
Bibliographic description: Trushkina N. (2018) Shchodo vidminnostei komertsiinoi ta lohistychnoi diialnosti subiektiv hospodariuvannia [On the differences in the commercial and logistic activity of enterprises]. Ⅱ International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" and Ⅰ International Students Scientific Forum "Creative economy in the youth mindset" (Tern., 29-31 March 2018), vol. 1, pp. 113-115 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“ (1), 2018
Ⅱ International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" and Ⅰ International Students Scientific Forum "Creative economy in the youth mindset" (1), 2018
Конференція/захід: Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародний студентський науковий форум „Креативна економіка очима молоді“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“
Том: 1
Дата публікації: 29-бер-2018
Дата внесення: 16-лис-2018
Видавництво: ФОП Паляниця В.А.
FOP Palyanitsa V.A.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 29-31 березня 2018 року
29-31 March 2018
УДК: 658.8
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 113-115
Початкова сторінка: 113
Кінцева сторінка: 115
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26091
ISBN: 978-617-7331-54-3
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
Перелік літератури: 1. Виноградська А.М. Комерційне підприємництво: сучасний стан, стратегії розвитку: монографія / А.М. Виноградська. – Київ: Центр навчальної літератури, 2004. – 807с.
2. Гонський М.Д. Комерційна функція як основа ефективної комерційної діяльності торговельного підприємства / М.Д. Гонський // Економіка розвитку. – 2014. – № 2 (70). – С. 103-107.
3. Балабанова Л.В. Організація маркетингового управління діяльністю підприємств: концепція, методологія дослідження, стратегії оптимізації: монографія / Л.В. Балабанова, В.П. Заремба. – Київ: Професіонал, 2015. – 258 с.
4. Лисак Г.Г. Управління комерційною діяльністю підприємства оптової торгівлі на основі ціннісних пріоритетів / Г.Г. Лисак // Бізнес Інформ. – 2015. – № 5. – С. 146-151.
5. Ячнева Л.М. Теоретико-практичні аспекти управління комерційною діяльністю: монографія / Л.М. Ячнева, Г.Г. Лисак, О.А. Круглова. – Харків: І.С. Іванченка, 2016. – 210 с.
References: 1. Vynohradska A.M. Komertsiine pidpryiemnytstvo: suchasnyi stan, stratehii rozvytku: monograph, A.M. Vynohradska, Kyiv: Centre of Educational Literature, 2004, 807p.
2. Honskyi M.D. Komertsiina funktsiia yak osnova efektyvnoi komertsiinoi diialnosti torhovelnoho pidpryiemstva, M.D. Honskyi, Ekonomika rozvytku, 2014, No 2 (70), P. 103-107.
3. Balabanova L.V. Orhanizatsiia marketynhovoho upravlinnia diialnistiu pidpryiemstv: kontseptsiia, metodolohiia doslidzhennia, stratehii optymizatsii: monograph, L.V. Balabanova, V.P. Zaremba, Kyiv: Profesional, 2015, 258 p.
4. Lysak H.H. Upravlinnia komertsiinoiu diialnistiu pidpryiemstva optovoi torhivli na osnovi tsinnisnykh priorytetiv, H.H. Lysak, Biznes Inform, 2015, No 5, P. 146-151.
5. Yachneva L.M. Teoretyko-praktychni aspekty upravlinnia komertsiinoiu diialnistiu: monograph, L.M. Yachneva, H.H. Lysak, O.A. Kruhlova, Kharkiv: I.S. Ivanchenka, 2016, 210 p.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2018)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.