Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25729
Назва: Ярмарки як елемент ринкової інфраструктури
Автори: Долинська, Аліна Ігорівна
Приналежність: ТНТУ імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Долинська А. Ярмарки як елемент ринкової інфраструктури/А. Долинська// Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання: Збірник тез Міжнародної науково-технічної конференції в 2-х т. Т.2 (26 – 27 квітня 2018 року) / науковий секретар: Окіпний І.Б. – Тернопіль: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018. – с.23-24.
Конференція/захід: Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання: Збірник тез Міжнародної науково-технічної конференції в 2-х т. (26 – 27 квітня 2018 року)
Дата публікації: кві-2018
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль
Науковий керівник: Машлій, Галина Богданівна
Діапазон сторінок: 23-24
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25729
Власник авторського права: @,2018
Перелік літератури: 1. Апопій В.В. Організація торгівлі: підручник для студ. вищ. навч. закл. / В.В.Апопій [та ін.]; за ред. В.В. Апопія / - ЦУЛ: 2005. – 606 с. 2. Виставково-ярмаркова діяльність як форма маркетингових комунікацій [Електронний ресурс].-Режим доступу: https://studme.com.ua/19531117/marketing/vystavochno-yarmarochnaya_deyatelnost_kak_forma_marketingovyh_kommunikatsiy.htm.
Тип вмісту : Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри менеджменту та адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
збірник_2018_том2.pdf2,85 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора