Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25696
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorФедорович, Роман Володимирович-
dc.contributor.authorЗаворотна, Оксана Миколаївна-
dc.date.accessioned2018-06-21T13:25:43Z-
dc.date.available2018-06-21T13:25:43Z-
dc.date.issued2018-06-19-
dc.identifier.citationЗаворотна О.М. «ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА» (НА ПРИКЛАДІ ПАТ «ТЕРА»): автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ О.М. Заворотна. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 12с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25696-
dc.descriptionТеоретичною і методологічною основою дослідження є наукові розробки вітчизняних і закордонних вчених з проблем маркетингу, менеджменту, конкуренції, стратегічного управління; законодавчі і нормативні акти України, роботи фахівців по досліджуваній темі. При проведенні дослідження використовувалися такі методи: структурно-логічний і семантичний аналіз (при визначенні сутності теоретичних понять маркетингу, уточненні й упорядкуванні термінології; структурного групування і статистичних порівнянь (при вивченні стану ринку кондитерських продуктів України).uk_UA
dc.description.abstractСучасний стан розвитку економіки України вимагає реформування виробничих відносин на основі проведення принципово нової економічної політики, що ґрунтується на ринкових засадах. Кондитерська галузь в Україні, як складова частина народногосподарського комплексу стала об’єктом радикальних економічних перетворень, пов’язаних із переходом до ринку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя 2018uk_UA
dc.subject075uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectMaster Thesisuk_UA
dc.title«Вдосконалення збутової діяльності підприємства» (на прикладі ПАТ «ТЕРА»)uk_UA
dc.typeThesis Abstractuk_UA
dc.rights.holder© ТНТУ ім. І Пулюя, 2018р.uk_UA
dc.contributor.committeeMemberМариненко, Наталія Юріївна-
dc.coverage.placenameТернопіль ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc339.13uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Avtoreferat_Заворотна.doc88 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора