Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25653

Заглавие: Складові успішного просування нового бренду
Други Заглавия: The main parts of the successful promotion of new brand
Автори: Корнак, Христина
Kornak, Kristina
Affiliation: ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі», Тернопіль, Україна
State Higher Educational Establishment "Ternopil College of Food Technologies and Trade"
Bibliographic description (Ukraine): Корнак Х. Складові успішного просування нового бренду / Христина Корнак // Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“, 29-31 березня 2018 року. — Т., 2018. — Том 2. — С. 45–47.
Bibliographic description (International): Kornak K. (2018) Skladovi uspishnoho prosuvannia novoho brendu [The main parts of the successful promotion of new brand]. Proceedings of the Ⅱ International Scientific-Practical Conference «Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions» and Ⅰ International Students Scientific Forum "Creative economy in the youth mindset" (Tern., 29-31 March 2018), vol. 2, pp. 45-47 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“ (2), 2018
Proceedings of the Ⅱ International Scientific-Practical Conference «Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions» and Ⅰ International Students Scientific Forum "Creative economy in the youth mindset" (2), 2018
Conference/Event: Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародний студентський науковий форум „Креативна економіка очима молоді“
Journal/Collection: Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“
Volume: 2
Дата на Публикуване: 29-Мар-2018
Date of entry: 20-Юни-2018
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 29-31 березня 2018 року
29-31 March 2018
Number of pages: 3
Page range: 45-47
Start page: 45
End page: 47
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25653
ISBN: 978-617-7331-55-0
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
URL for reference material: https://aptxt.com/category/dostupno-o-kopirajtinge
References (Ukraine): 1. https://aptxt.com/category/dostupno-o-kopirajtinge
References (International): 1. https://aptxt.com/category/dostupno-o-kopirajtinge
Content type: Conference Abstract
Показва се в Колекции:Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2018)



Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.