Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25294
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоловкова, Людмила-
dc.contributor.authorДяченко, Лідія-
dc.date.accessioned2018-06-11T07:27:51Z-
dc.date.available2018-06-11T07:27:51Z-
dc.date.issued2018-05-31-
dc.date.submitted2018-03-
dc.identifier.citationГоловкова Л., Дяченко Л. Роль «гудвілу» у діяльності підприємств сфери туризму в контексті обмежень оточуючого середовища [Електронний ресурс] / Людмила Головкова, Лідія Дяченко // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2018. — Вип. 1 (18). — С. 32-51. — Режим доступу до журн.: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2018/18hlsoos.pdf.uk_UA
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25294-
dc.description.abstractУ статті визначено роль «гудвілу», нематеріальних активів, споживацького капіталу у процесах взаємодії підприємств сфери туризму та споживачів, в контексті обмежень оточуючого середовища, в межах складових комплексу маркетингу. Це краще збалансує взаємодію учасників ринку туристичних послуг, сприятиме підвищенню рівня споживацького капіталу, як очікувану майбутню пожиттєву дохідність новопридбаних покупців. Теоретичною основою дослідження ролі «гудвілу», нематеріальних активів у діяльності підприємств сфери туризму, у контексті обмежень оточуючого середовища, є наукові праці вітчизняних та зарубіжних та авторів: філософів, психологів, економістів, доступні результати їх діяльності, а також власні доробки авторів останніх десяти років в галузі туризму, економіки, когнітивної психології та філософії освіти. Автори вважають, що існує потреба у нових наукових пошуках щодо даної теми наукової статті, зокрема у межах складових комплексу маркетингу. Доведено, що під впливом розвитку інформаційних технологій і інших зовнішніх та внутрішніх чинників, управління людьми і підприємствами сфери туризму також повинно змінюватись. Важливим чинником у діяльності туристичних підприємств є «гудвіл», нематеріальні активи, споживацький капітал, що також зазнає змін та еволюції під впливом часу. Для досягнення нового етапу розвитку підприємств сфери туризму запропоновано напрями моделювання взаємовідносин із споживачами туристичних послуг, що забезпечить вищу вартість їх нематеріальних активів. Проаналізовано наукові праці вітчизняних та зарубіжних авторів із дослідження ними ролі та впливу нематеріальних активів на діяльність підприємств. Запропоновано, в межах складових комплексу маркетингу та використання когнітивних технологій, низку практичних заходів для підприємств сфери туризму, які сприятимуть досягненню ними більш ефективної взаємодії із споживачами туристичних послуг. Це забезпечить для підприємств сфери туризму кращі можливості адаптації людей до зовнішніх впливів на їх діяльність, до кращої побудови взаємовідносин із споживачами туристичних послуг і їх утримання, через низку практичних пропозицій, які рекомендовано авторами.uk_UA
dc.description.abstractElucidation of the role of goodwill, intangible assets, its consumer of capital in the processes of interaction of the enterprises of sphere of tourism and consumer, in the context of the limitations of humans and the environment and within the components of the marketing mix. This will better balance the interaction of participants of the market of tourist services will enhance the level of consumer capital as the expected future lifetime profitability of newly acquired customers. Theoretical basis for the study of the role of goodwill, intangible assets in the activities of the enterprises of sphere of tourism, in the context of the limitations of humans and the environment are the scientific works of domestic and foreign authors: philosophers, psychologists, economists, and the results of their activities, as well as its own work of the authors of the last ten years in the field of tourism, Economics, cognitive psychology and philosophy of education. The authors believe that there is a need for new scientific research on the subject, scientific articles, particularly in the components of the marketing mix. It is proved that under the influence of development of information technologies and other external and internal factors, management of people and enterprises in the field of tourism should also vary. An important factor in the activities of tourism enterprises is "goodwill", intangible assets, consumer capital, which is also undergoing change and evolution under the influence of time. To achieve a new stage of development of the enterprises of sphere of tourism the directions of modeling of relationships with consumers of tourist services, which will provide a higher value of their intangible assets. Analyzed scientific works of domestic and foreign authors to study their role and influence intangible assets on the activities of enterprises. Proposed and within the components of the marketing mix and the use of cognitive technologies, a series of practical activities for the enterprises of sphere of tourism, which will facilitate their more effective interaction with consumers of tourist services. This will provide for enterprises of the tourism industry the best opportunity of people's adaptation to external influences on their activity to the best of building relationships with consumers of tourist services and their contents, through a series of practical proposals that are recommended by the authors.uk_UA
dc.description.abstractВыяснение роли «гудвилла», нематериальных активов, ее потребительского капитала в процессах взаимодействия предприятий сферы туризма и потребителей, в контексте ограничений человека и окружающей среды, в пределах, составляющих комплекса маркетинга. Это лучше сбалансирует взаимодействие участников рынка туристических услуг, будет способствовать повышению уровня потребительского капитала, как ожидаемую будущую пожизненную доходность новоприобретенных покупателей. Теоретической основой исследования роли «гудвилла», нематериальных активов в деятельности предприятий сферы туризма, в контексте ограничений человека и окружающей среды, являются научные труды отечественных и зарубежных авторов: философов, психологов, экономистов, доступны результаты их деятельности, а также собственные наработки авторов последних десяти лет в области туризма, экономики, когнитивной психологии и философии образования. Авторы считают, что существует потребность в новых научных изысканиях по данной теме научной статьи, в частности в рамках, составляющих комплекса маркетинга. Доказано, что под влиянием развития информационных технологий и других внешних и внутренних факторов, управление людьми и предприятиями сферы туризма также должно меняться. Важным фактором в деятельности туристических предприятий является «гудвилл», нематериальные активы, потребительский капитал, что также претерпевает изменения и эволюции под влиянием времени. Для достижения нового этапа развития предприятий сферы туризма предложены направления моделирования взаимоотношений с потребителями туристических услуг, что обеспечит более высокую стоимость их нематериальных активов. Проанализированы научные труды отечественных и зарубежных авторов по исследованию ими роли и влияния нематериальных активов на деятельность предприятий. Предложено, в пределах, составляющих комплекса маркетинга и использования когнитивных технологий, ряд практических мероприятий для предприятий сферы туризма, которые будут способствовать достижению ими более эффективного взаимодействия с потребителями туристических услуг. Это обеспечит для предприятий сферы туризма лучшие возможности адаптации людей к внешним влияниям на их деятельность, к лучшей построения взаимоотношений с потребителями туристических услуг и их содержание, через ряд практических предложений, которые рекомендовано авторами.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe authors received no direct funding for this research.uk_UA
dc.format.extent20-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)uk_UA
dc.relation.uridoi.org/10.15421/191702uk_UA
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2018/18hlsoos.pdfuk_UA
dc.subjectбренд-культураuk_UA
dc.subject«гудвіл»uk_UA
dc.subjectоточуюче середовище організаціїuk_UA
dc.subjectпожиттєва дохідність покупцівuk_UA
dc.subjectедверторіалuk_UA
dc.subjectстимулювання збутуuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectмаркаuk_UA
dc.subjectbrand-cultureuk_UA
dc.subjectbrandinguk_UA
dc.subjectenvironment organizationsuk_UA
dc.subjectgoodwilluk_UA
dc.subjectlifetime profitability of customersuk_UA
dc.subjectadvertorialuk_UA
dc.subjectsales promotionuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectмаркаuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subject«гудвилл»uk_UA
dc.subjectокружающая среда организацииuk_UA
dc.subjectпожизненная доходность покупателейuk_UA
dc.subjectедверторіалuk_UA
dc.subjectстимулирование сбытаuk_UA
dc.subjectбренд-культураuk_UA
dc.titleРоль «гудвілу» у діяльності підприємств сфери туризму в контексті обмежень оточуючого середовищаuk_UA
dc.title.alternativeRol «hudvilu» u diialnosti pidpryiemstv sfery turyzmu v konteksti obmezhen otochuiuchoho seredovyshchauk_UA
dc.title.alternativeРоль «гудвила» в деятельности предприятий сферы туризма в контексте ограничений окружающей средыuk_UA
dc.title.alternativeThe role of "goodwill"in the activities of enterprises of the sphere of tourism in the context of environmental limitationsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holderЕлектронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.subject.udc338.48.(477)uk_UA
dc.relation.referencesАакер Д. А. Стратегическое рыночное управление [Текст] / Д. А. Аакер.– СПб: Питер, 2002. – 544 с.uk_UA
dc.relation.referencesАрпентьєва М. Р. Форсайт и динамические способности предприятий //European Journal of Management Issues. – 2017. – Т. 25. – №. 1. – С. 10-17. DOI: doi.org/10.15421/191702.uk_UA
dc.relation.referencesGary Hamel «Strategy as Revolution», Harvard Business Rewiev (Juli-August 1996): C. 69-82.uk_UA
dc.relation.referencesДафт Р. Л. Менеджмент [пер. с англ.] / Р. Л. Дафт. – Пер. В. Вольский. – 2-е изд. – СПб.; М.; Х.; Минск : Питер, 2002. – 829 с.uk_UA
dc.relation.referencesДэвис С., Данн М. Бренд-билдинг/ С. Дэвис, М. Данн. – СПб: Питер, 2005. –320 с.uk_UA
dc.relation.referencesЗагородній А. Г., Вознюк Г. Л. Фінансово-економічний словник. – Львів: Вид-во Національного університету «Львівська політехніка», 2005. –714 с.uk_UA
dc.relation.referencesКотлер Ф. Маркетинг – Менеджмент / Ф. Котлер, К. Келлер. – СПб. : Питер, 2008. – 814 с.uk_UA
dc.relation.referencesНильсон Т. Конкурентный брендинг / Т. Нильсон; – СПб.: Питер, 2003. – 208 с.uk_UA
dc.relation.referencesМінцберг Г. Стратегический процесс / Куинн Дж. Б., Гошал С.; – СПб: Питер, 2001. – 688 с.uk_UA
dc.relation.referencesМочерний С. В. Економічна енциклопедія : в 3 т. / [Ред. кол. : С. В. Мочерний (відп. ред.) та ін.]. – К.: Видавничий центр «Академія», 2000. – Т. 1. – 864 с.uk_UA
dc.relation.referencesRobert C. Blattberg, Cagy Cetz, and Jacguelyn S. Thomas. Customer Equity: Building and Managing Relationships As Valuable Assets (Boston Harvard Business School Press, 2001).uk_UA
dc.relation.referencesRobert C. Blattberg, and Jacguelyn S. Thomas. Valuing Analyzing and Managing the Marketing function Using Customer Equity Principles in Kellogg on Marketing edited by Dawn Iacobacci (New York: John Wiley & Sons 2002).uk_UA
dc.relation.referencesRonald T. Rust, Valerie A. Zeithaml, and Katherine A. Lemon. Driving customer Equity (New York: Free Press 2000).uk_UA
dc.relation.referencesРоссистер Дж. Р. Реклама и продвижение товаров / Дж. Р. Россистер, Л. Перси. - СПб: Питер, 2001. – 656 с.uk_UA
dc.relation.referencesХасси Д. Стратегия и планирование / Д. Хасси – СПб: Питер, 2001.- 384 с.uk_UA
dc.relation.referencesХолл Р. Х. Организации: структуры, процесы, результаты / Р. Х. Холл. – СПб: Питер, 2001. – 512 с.uk_UA
dc.relation.referencesУэллс У. Реклама, принципы и практика / У. Уэллс, Д. Бернт, С. Мориарти; – СПб.: Питер, 2001. - 800 с.uk_UA
dc.relation.referencesШейн Э. Организационная культура и лидерство / Э. Шейн; – Спб.: Питер, 2008. – 336 с. : ил. – (серия «Класика МВА»).uk_UA
dc.relation.referencesenAaker, D. A. (2002) Strategicheskoe rynochnoe upravlenie [Strategic market management]. Saint-Petersburg: Piter. (in Russian).uk_UA
dc.relation.referencesenArpenteva M. R. (2017) Forsayt i dinamicheskie sposobnosti predpriyatiy [Foresight and dynamic capabilities of enterprises]. European Journal of Management Issues, vol. 25, no. 1, pp. 10 – 17.uk_UA
dc.relation.referencesenGary Hamel (1996) Strategy as Revolution. Harvard Business Rewiev, pp. 69 – 82.uk_UA
dc.relation.referencesenDaft, R. L (2002) Menedzhment [Management]. Saint-Petersburg: Piter (in Russian).uk_UA
dc.relation.referencesenDevis, S. & Dann. M (2005) Brend-bilding [Brand-building]. Saint-Petersburg: Piter. (in Russian).uk_UA
dc.relation.referencesenZagorodniy, A. G. & Voznyuk, G. L. (2005) Fіnansovo-ekonomіchniy slovnik [Financial and economic dictionary]. Lvіv: Natsіonalniy unіversitet «Lvіvska polіtekhnіka».uk_UA
dc.relation.referencesenKotler, F. & Keller, K. (2008) Marketing – Menedzhment [Marketing – Management]. Saint-Petersburg: Piter. (in Russian).uk_UA
dc.relation.referencesenNilson, T. (2003) Konkurentnyy brending [Competitive branding]. Saint-Petersburg: Piter. (in Russian).uk_UA
dc.relation.referencesenMіntsberg, G., Kuinn, Dzh. B. & Goshal, S. (2001) Strategicheskiy protsess [Strategic process]. Saint-Petersburg: Piter. (in Russian).uk_UA
dc.relation.referencesenMocherniy, S. V. (2000) Yekonomіchna entsiklopedіya : v 3 t. [Economic encyclopedia]. K: «Akademіya».uk_UA
dc.relation.referencesenRobert C. Blattberg, Cagy Cetz, & Jacguelyn S. Thomas. (2001) Customer Eguity: Building and Managing Relationships As Valuable Assets. Business School Press. Boston: Harvard.uk_UA
dc.relation.referencesenRobert, C., Blattberg Jacguelyn, S. Thomas (2002) Valuing Analyzing and Managing the Marketing Function Using Customer Eguity Principles in Kellog on Marketing edited by Dawn Iacobucci. New York: John Wiley & Sons.uk_UA
dc.relation.referencesenRonald T. Rust, Valerie A. Zeithaml, Katherine A. Lemon (2000) Driving Customer Eguity. New York: Free Press.uk_UA
dc.relation.referencesenRossister Dzh. R., Persi L. (2001) Reklama i prodvizhenie tovarov [Advertising and promotion of goods]. Saint-Petersburg: Piter. (in Russian).uk_UA
dc.relation.referencesenKhassi, D. (2001) Strategiya i planirovanie [Strategy and planning]. Saint-Petersburg: Piter. (in Russian).uk_UA
dc.relation.referencesenKholl R. Kh (2001) Organizatsii: struktury, protsesy, rezultaty [Organizations: structures, processes, results]. Saint-Petersburg: Piter. (in Russian).uk_UA
dc.relation.referencesenUells, U., Bernt, D. & Moriarti, S. (2001). Reklama, printsipy i praktika [Advertising, principles and practice]. Saint-Petersburg: Piter. (in Russian).uk_UA
dc.relation.referencesenSheyn, E. (2008). Organizatsionnaya kultura i liderstvo [Organizational culture and leadership]. Saint-Petersburg: Piter. (in Russian).uk_UA
dc.identifier.citationenGolovkova, L. & Dyachenko, L. (2018) Rol «hudvilu» u diialnosti pidpryiemstv sfery turyzmu v konteksti obmezhen otochuiuchoho seredovyshcha [The role of "goodwill" in the activities of enterprises of the sphere of tourism in the context of environmental limitations]. Sotsialnoekonomichni problemy i derzhava [Socio-Economic Problems and the State] (electronic journal), Vol. 18, no. 1, pp. 32-51. Available at: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2018/18hlsoos.pdfuk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/sepd2018.01.032-
dc.subject.jelD0uk_UA
dc.subject.jelL83uk_UA
dc.contributor.affiliationДніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна вул. Лазаряна, 2, м. Дніпро, 49010, Україна e-mail: g.liudmila22@gmail.com д.е.н., професор, завідувач кафедри фінансів та економічної безпекиuk_UA
dc.contributor.affiliationЛьвівська філія Київського національного університету культури і мистецтв вул. Кушевича, 5, м. Львів, 79000, Україна к.е.н., доцент, доцент кафедри адміністративного забезпечення соціокультурної сфериuk_UA
dc.citation.journalTitleЕлектронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"-
dc.citation.issue1(18)-
dc.citation.spage32-
dc.citation.epage51-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2018, Випуск 1(18)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18hlsoos.pdfРОЛЬ «ГУДВІЛУ» У ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ТУРИЗМУ В КОНТЕКСТІ ОБМЕЖЕНЬ ОТОЧУЮЧОГО СЕРЕДОВИЩА817,48 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.