Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25206

Назва: Переваги застосування системи управління взаємовідносинами з клієнтами
Інші назви: Advantages of application of the customers relationship management system
Автори: Пельчер, М.
Pelcher, M.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University
Бібліографічний опис: Пельчер М. Переваги застосування системи управління взаємовідносинами з клієнтами / Пельчер М. // Збірник тез Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 26-27 квітня 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — Том 2. — С. 70–71. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description: Pelcher M. (2018) Perevahy zastosuvannia systemy upravlinnia vzaiemovidnosynamy z kliientamy [Advantages of application of the customers relationship management system]. Zbirnyk tez Mizhnarodnoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 26-27 April 2018), vol. 2, pp. 70-71 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник тез Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2), 2018
Конференція/захід: Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Журнал/збірник: Збірник тез Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Том: 2
Дата публікації: 26-кві-2018
Дата внесення: 6-чер-2018
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 26-27 квітня 2018 року
26-27 April 2018
УДК: 658.3
Теми: управління
клієнт
взаємовідносини
management
client
relationship
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 70-71
Початкова сторінка: 70
Кінцева сторінка: 71
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25206
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://studme.com.ua/138712246549/menedzhment/sistemy_upravleniya_vzaimootnosheni_yami_klientami_crm.htm
https://dl.tntu.edu.ua/content.php?cid=185754&cframe=1#_header_4
Перелік літератури: 1. Системи управління взаємовідносинами з клієнтами CRM [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://studme.com.ua/138712246549/menedzhment/sistemy_upravleniya_vzaimootnosheni_yami_klientami_crm.htm.
2. Гарматюк О.О. Управління взаємовідносинами з клієнтами: конспект лекцій / Гарматюк О.О.: [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://dl.tntu.edu.ua/content.php?cid=185754&cframe=1#_header_4
References: 1. Systemy upravlinnia vzaiemovidnosynamy z kliientamy CRM [Electronic resource], Access mode: https://studme.com.ua/138712246549/menedzhment/sistemy_upravleniya_vzaimootnosheni_yami_klientami_crm.htm.
2. Harmatiuk O.O. Upravlinnia vzaiemovidnosynamy z kliientamy: konspekt lektsii, Harmatiuk O.O., [Electronic resource], Access mode: https://dl.tntu.edu.ua/content.php?cid=185754&cframe=1#_header_4
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2018)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.