Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24842

Tytuł: Маркетингові комунікації як елемент комплексу маркетингу
Inne tytuły: Marketing communications as a element of marketing complex
Authors: Серединська, Віра Миколаївна
Seredynska, V. M.
Akcesoria: Тернопільський національний економічний університет
Cytat: Серединська В. М. Маркетингові комунікації як елемент комплексу маркетингу / Серединська В. М. // Матеріали Ⅶ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України М.Г.Чумаченка: „Інновації: соціально-економічні та безпекові стратегії розвитку“, 23 березня 2018 року. — T. : ТНТУ, 2018. — С. 63–64.
Bibliographic description: Seredynska V. M. (2018) Marketynhovi komunikatsii yak element kompleksu marketynhu [Marketing communications as a element of marketing complex]. Materialy Ⅶ Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii pamiati pochesnoho profesora TNTU imeni Ivana Puliuia, akademika NAN Ukrainy M.H.Chumachenka: "Innovatsii: sotsialno-ekonomichni ta bezpekovi stratehii rozvytku" (T., 23 March 2018), pp. 63-64 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅶ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України М.Г.Чумаченка: „Інновації: соціально-економічні та безпекові стратегії розвитку“, 2018
Konferencja/wydarzenie: Ⅶ Всеукраїнська науково-практичної конференція пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України М.Г.Чумаченка
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅶ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України М.Г.Чумаченка: „Інновації: соціально-економічні та безпекові стратегії розвитку“
Data wydania: 23-mar-2018
Date of entry: 16-maj-2018
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Zakresu czasowego: 23 березня 2018 року
23 March 2018
UDC: 330.659.1
Strony: 2
Zakres stron: 63-64
Główna strona: 63
Strona końcowa: 64
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24842
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
Wykaz piśmiennictwa: 1. Ромат Е. В. Реклама / Е.В.Ромат. – 2-е изд. – СПб.: Питер, 2009. – 208 с. (Серия «Краткий курс»).
References: 1. Romat E. V. Reklama, E.V.Romat, 2-e izd, SPb., Piter, 2009, 208 p. (Seriia "Kratkii kurs").
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅶ Всеукраїнська науково-практичної конференція „Інновації: соціально-економічні та безпекові стратегії розвитку“ (2018)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi