Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24790
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПіняк, Ірина Любомирівна-
dc.date.accessioned2018-05-07T18:08:15Z-
dc.date.available2018-05-07T18:08:15Z-
dc.date.issued2017-12-15-
dc.identifier.citationСУЧАСНІ ТРЕНДИ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ ТОВАРІВ І ПОСЛУГ Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції 15-16 грудня 2017 року Рівне 2017uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24790-
dc.format.extent182-185-
dc.publisherРівненський державний гуманітарний університетuk_UA
dc.titleРИНОК ОСВІТНІХ ПОСЛУГ: СУБ’ЄКТИВНИЙ ПІДХІД ДО ГЕНЕРАЦІЇ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ АКТИВІВuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
dc.rights.holder© Рівненський державний гуманітарний університет, 2017uk_UA
dc.coverage.placenameРівненський державний гуманітарний університетuk_UA
dc.contributor.affiliationТНТУ ім.І.Пулюяuk_UA
dc.citation.conferenceСучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: Міжнародна науково-практична конференція, 15-16 грудня 2017 р.-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tezu_p.pdf1,1 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора