Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24381

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоманюк, Мирослава
dc.contributor.authorRomaniuk, Myroslava
dc.coverage.temporal20 грудня 2017 року
dc.coverage.temporal20 December 2017
dc.date.accessioned2018-03-31T07:15:46Z-
dc.date.available2018-03-31T07:15:46Z-
dc.date.created2017-12-20
dc.date.issued2017-12-20
dc.identifier.citationРоманюк М. Фактори впливу на конкурентоспроможність підприємства / Романюк Мирослава // Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 20 грудня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 91–92.
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24381-
dc.format.extent91-92
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2017
dc.relation.ispartofMaterials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment", 2017
dc.titleФактори впливу на конкурентоспроможність підприємства
dc.title.alternativeFactors influence on competitiveness of the enterprise
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Конкурентоспроможність підприємства: оцінка рівня та напрями підвищення: монографія / за заг. ред.. О.Г. Янкового. – Одеса: Атлант, 2013. – 470 с.;
dc.relation.references2. Драган О.І. Управління конкурентоспроможністю підприємств: теоретичні аспекти. Монографія /О.І. Драган. – К.: ДАКККіМ, 2006. – 160 с.;
dc.relation.references3. Чумак Л.Ф. Фактори впливу на формування конкурентоспроможного потенціалу підприємств / Л.Ф. Чумак // Экономика и управление. - № 1. – 2013. – с. 62-69.
dc.relation.referencesen1. Konkurentospromozhnist pidpryiemstva: otsinka rivnia ta napriamy pidvyshchennia: monograph, by gen. ed.. O.H. Yankovoho, Odesa: Atlant, 2013, 470 p.;
dc.relation.referencesen2. Drahan O.I. Upravlinnia konkurentospromozhnistiu pidpryiemstv: teoretychni aspekty. monograph /O.I. Drahan, K., DAKKKiM, 2006, 160 p.;
dc.relation.referencesen3. Chumak L.F. Faktory vplyvu na formuvannia konkurentospromozhnoho potentsialu pidpryiemstv, L.F. Chumak, Ekonomyka y upravlenye, No 1, 2013, P. 62-69.
dc.identifier.citationenRomaniuk M. (2017) Faktory vplyvu na konkurentospromozhnist pidpryiemstva [Factors influence on competitiveness of the enterprise]. Materials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment" (Tern., 20 December 2017), pp. 91-92 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage91
dc.citation.epage92
dc.citation.conferenceⅧ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Ⅷ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2017)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.