Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/22930

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОксентюк, Богдана Андріївна
dc.contributor.authorОксентюк, Сергій Олегович
dc.contributor.authorOksentyuk, Bogdana
dc.contributor.authorOksentyuk, Serhiy
dc.date.accessioned2017-12-27T07:49:36Z-
dc.date.available2017-12-27T07:49:36Z-
dc.date.created2017-11-21
dc.date.issued2017-11-21
dc.date.submitted2017-11-15
dc.identifier.citationОксентюк Б. А. Споживацьке оцінювання якості й конкурентноздатності товарів / Богдана Андріївна Оксентюк, Сергій Олегович Оксентюк // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2017. — Том 52. — № 1. — С. 96–103. — (Маркетингові технології підприємств у сучасному науково-технічному середовищі).
dc.identifier.issn2409-8892
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/22930-
dc.description.abstractДосліджено поняття споживацького оцінювання якості та конкурентноздатності товарів, показано, що важливе значення щодо товару мають такі показники, як термін придатності, гарантія якості та гарантійний термін. Розкрито сутність конкурентоспроможності товару та конкурентоспроможності посередницької фірми. Доведено, що ці поняття взаємодіють і тісно пов’язані між собою. Висвітлено алгоритм оцінювання конкурентноздатності товару та складові оцінки конкурентоспроможності посередницької організації. Показано, що важливим практичним інструментом оцінювання конкурентоспроможності посередницького підприємства по різних підходах є метод SWOT-аналізу.
dc.description.abstractThe article examines the concept of consumer assessment of the quality and competitiveness of goods, the importance of such indicators as expiration, quality guarantee and warranty period for the goods it is shown. The essence of the competitiveness of the product and the competitiveness of the intermediary company is revealed, it is proved that these concepts are interact and closely interconnected, the algorithm of estimation of the competitiveness of the goods and components of evaluation of the competitiveness of the intermediary organization are highlighted. It is shown that the SWOT-analysis method is an important practical tool for evaluating the intermediary's competitiveness in different approaches.
dc.format.extent96-103
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofГалицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету
dc.relation.ispartofGalician economic bulletin of Ternopil National Technical University
dc.relation.urihttp://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1023-12?test=4/UMfPEGznhhy4m.ZiY7wHInHI436s80msh8Ie6
dc.subjectтовар
dc.subjectякість
dc.subjectсертифікація
dc.subjectконкурентоспроможність
dc.subjectпосередницька організація
dc.subjectSWOT-аналіз
dc.subjectgoods
dc.subjectquality
dc.subjectcertification
dc.subjectcompetitiveness
dc.subjectintermediary organization
dc.subjectSWOT-analysis
dc.titleСпоживацьке оцінювання якості й конкурентноздатності товарів
dc.title.alternativeConsumer evaluation of quality and competitiveness of goods
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопіль
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopil
dc.format.pages8
dc.relation.references1. Котлер, Ф. Основы маркетинга: краткий курс [Текст] / Ф. Котлер. – Москва: Издательский дом «Вильямс», 2015. – 496 с.
dc.relation.references2. Закон України «Про захист прав споживачів» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1023-12?test=4/UMfPEGznhhy4m.ZiY7wHInHI436s80msh8Ie6
dc.relation.references3. Майкл Э. Портер. Конкуренция [Текст] / Э. Портер Майкл. – Москва: Издательский дом «Вильямс», 2005. – 608 с.
dc.relation.referencesen1. Kotler F. Osnovy marketinga. Kratkiy kurs, F. Kotler. Moskva: Izdatel'skiy dom Vil'yams, 2015. 496 р.
dc.relation.referencesen2. Zakon Ukrayiny „Pro zakhyst prav spozhyvachiv“ Elektronnyy resurs. Rezhym dostupu: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1023-12?test=4/UMfPEGznhhy4m.ZiY7wHInHI436s80msh8Ie6.
dc.relation.referencesen3. Maykl E. Porter. Konkurentsiya, E. Porter Maykl. Moskva: Izdatel'skiy dom Vil'yams, 2005. 608 р.
dc.identifier.citationenOksentyuk B., Oksentyuk S. (2017) Spozhyvatske otsiniuvannia yakosti y konkurentnozdatnosti tovariv [Consumer evaluation of quality and competitiveness of goods]. Galician economic bulletin (Tern.), vol. 52, no 1, pp. 96-103 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Тернопіль, Україна
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil, Ukraine
dc.citation.journalTitleГалицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету
dc.citation.volume52
dc.citation.issue1
dc.citation.spage96
dc.citation.epage103
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2017, № 1 (52)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.