Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21832

Назва: Розробка стратегії PR-звернень
Інші назви: Strategy development PR-drawn
Автори: Круглик, Ю.
Kruglik, J.
Приналежність: Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
Kamianets-Podilsky Ivan Ohienko National University
Бібліографічний опис: Круглик Ю. Розробка стратегії PR-звернень / Круглик Ю. // Збірник тез Ⅹ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 25-26 квітня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — Том 2. — С. 72–74. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description: Kruglik J. (2017) Rozrobka stratehii PR-zvernen [Strategy development PR-drawn]. Abstracts Ⅹ Ukrainian student scientific-technical conference "Natural and Human Sciences. Current Issues" (Tern., 25-26 April 2017), vol. 2, pp. 72-74 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник тез Ⅹ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Abstracts Ⅹ Ukrainian student scientific-technical conference "Natural and Human Sciences. Current Issues"
Конференція/захід: Ⅹ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Журнал/збірник: Збірник тез Ⅹ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Том: 2
Дата публікації: 25-кві-2017
Дата внесення: 26-лип-2017
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 25-26 квітня 2017 року
25-26 April 2017
УДК: 330.341.1
659.11
Теми: PR (Паблік Рілейшенз)
PR-стратегія
PR-звернення
PR (Public Relations)
PR-strategy
PR-treatment
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 72-74
Початкова сторінка: 72
Кінцева сторінка: 74
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21832
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
Перелік літератури: 1. Білоус В. С. / Зв`язки з громадськістю (паблік рилейшнз) в економічній діяльності: Навч. Посіб. – К.: КНЕУ, 2005. — 275 с.
2. Буторіна В. Б. Іміджеологія і PR підприємств туристичної галузі: навчально- методичний посібник / Вероніка Борисівна Буторіна. – Кам`янець- Подільський: ПП «Медобори-2006», 2015. – 112 с.
3. Макаревичем Е. М. Общественные связи / Е. М. Макаревич. – М.: Наука, 1998.
4. Оливер С. Стратегия в паблик рилейшнз / С. Оливер. – СПб.: «Нева», 2003. – 160 с.
5. Стратегія і тактика комунікацій із громадськістю / За ред. В. Королька. – К., 2003. – 216 с.
References: 1. Bilous V. S., Zv`yazky z hromadskistiu (pablik ryleishnz) v ekonomichnii diialnosti: tutorial – K., KNEU, 2005, 275 p.
2. Butorina V. B. Imidzheolohiia i PR pidpryiemstv turystychnoi haluzi: navchalno- metodychnyi posibnyk, Veronika Borysivna Butorina, Kam`yanets- Podilskyi: PP "Medobory-2006", 2015, 112 p.
3. Makarevichem E. M. Obshchestvennye sviazi, E. M. Makarevich, M., Nauka, 1998.
4. Oliver S. Stratehiia v pablik rileishnz, S. Oliver, SPb., "Neva", 2003, 160 p.
5. Stratehiia i taktyka komunikatsii iz hromadskistiu, ed. V. Korolka, K., 2003, 216 p.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅹ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2017)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.