Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21086
Назва: Викладання предметів циклу фундаментальних і професійно орієнтованих дисциплін англійською мовою для іноземних студентів будівельних спеціальностей
Інші назви: Teaching of fundamental and professionally oriented subjects to foreign students of civil engineering department
Автори: Федак, Сергій Ігнатович
Fedak, Serhiy Ihnatovych
Бібліографічний опис: Федак С.І. Викладання предметів циклу фундаментальних і професійно орієнтованих дисциплін англійською мовою для іноземних студентів будівельних спеціальностей / С.І.Федак // Вісник Черкаського університету — 2016. —№ 15.2016. — С.111-119.
Дата публікації: 24-лис-2016
Дата внесення: 14-чер-2017
Видавництво: Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
УДК: 372.862
531
Теми: вища математика
будівельна механіка
опір матеріалів
викладання
іноземні студенти
термін
міждисциплінарні зв’язки
самостійна робота
higher mathematics
structural mechanics
Strength of Materials
teaching
international students
term
interdisciplinary connections
independent work
Діапазон сторінок: 111-119
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено питанням викладання предметів циклу професійно орієнтованих дисциплін для іноземних студентів спеціальності «Будівництво». Зосереджено увагу на особливостях побудови занять, структурі навчальних курсів, методах і прийомах викладання дисциплін. Указано на труднощі, які виникають під час викладання цих предметів іноземним студентам, зокрема використання термінів, математичних позначень тощо. Підкреслено важливість міждисциплінарних зв’язків, а також запропоновано способи раціонального опрацювання теоретичного матеріалу іноземними студентами.
While delivering lectures, it’s important to provide students with printed texts, for them to get acquainted with material before. It simplifies understanding and illustrates theoretical issues in some way. Student-professor interaction brings better result in the process of studying. Students are encouraged to ask questions and share their own ideas and discoveries. They eagerly discuss the problems with their group mates
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21086
ISSN: 2076-586X
Перелік літератури: 1. Семененко І. Є. Особливості фахової підготовки іноземних студентів вищих технічних навчальних закладів / І. Є. Семененко // Педагогічний процес : теорія і практика. – 2014. – Вип. 2. – С. 33–36.
2. Білоус О. А., Максименко Ю. М. Особливості математичної підготовки студентів-іноземців : міжнар. наук-практ. семінар [«Актуальні проблеми навчання іноземних студентів на сучасному етапі»], (м. Суми, 28–29 лют. 2012 р.). – Суми, 2012. – С. 148–151.
3. Віхрова О. В. Методичні особливості навчання математики іншомовних студентів на підготовчих факультетах вітчизняних вузів / О. В. Віхрова, Н. О. Зінонос // Актуальні питання природничо-математичної освіти : зб. наук. праць. – Суми : ВВП «Мрія», 2013. – С. 5–8.
4. Милованова И. А. Формирование математических понятий у студентов- иностранцев в условиях постепенного овладения русским языком: автореф. дисс. ... канд. пед. Наук : 13.00.02 / И. А. Милованова. – Москва, 1995. – 17 с.
5. Карупу О. В. Аналіз практики викладання вищої математики українським та іноземним студентам в Національному авіаційному університеті / О. В. Карупу, Т. А. Олешко, В. В. Пахненко // Science and Education a New Dimension : Pedagogy and Psychology. – 2013. – Vol. 5. – С. 88–92.
6. Про деякі особливості викладання математичних дисциплін іноземним студентам за кредитно-модульною системою / О. В. Карупу, Т. А. Олешко, В. В. Пахненко // Вісник Черкаського університету. Серія : «Педагогічні науки». – 2013. – Вип. 8 (261). – С. 52–57
7. Баженов В. А. Будівельна механіка : Розрахункові вправи. Задачі. Комп’ютерне тестування : навч. посібн. / В. А. Баженов, Г. М. Іванченко, О. В. Шишов, С. О. Пискунов. – 3-є вид. – Київ : Каравела, 2010. – 504 с.
8. Баженов В. А. Будівельна механіка. Комп’ютерні технології : підручник / В. А. Баженов, А. В. Перельмутер, О. В. Шишов / за заг. ред. докт. техн. наук, проф. В. А. Баженова. – Київ : Каравела, 2009. – 696 с.
9. Вороніна Г. Р. Шляхи ефективного вивчення професійно-орієнтованої термінології студентами технічних спеціальностей : матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції «Новітні освітні технології в контексті євроінтеграції». – [Eлектронний ресурс]. – Режим доступу: http://confesp.fl.kpi.ua/node/1209.
10. Грицик Т. А. Психолого-педагогічні особливості навчання вищої математики студентів-іноземців / Т. А. Грицик // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології. – 2014. – № 5. – С. 235–245.
11. Measurement units. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.bipm.org/en/measurement-units/base-units.html.
12. Джеджула О. М. Методика викладання технічних дисциплін англійською мовою на основі використання мультимедійних засобів / О. М. Джеджула, В. М. Пришляк, Т. А. Хом’яківська // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців : методологія, теорія, досвід, проблеми. – 2014. – Вип. 37. – С. 387–392.
References: 1. Semenenko, I. Ye. (2014) Peculiarities of professional training of foreign students in higher technical educational institutions. (Pedagogical process: theory and practice), 2, 33–36 (in Ukr.)
2. Bilous, O. A. (2014). Peculiarities of mathematic training of foreign students (Pedagogical sciences: theory, history, innovation technologies), 5 (39), 244 (in Ukr.)
3. Vihrova, O. V. (2013). Methodical peculiarities of teaching mathematics to foreign students of pre-training departments of the universities (Actual issues of pure science education), 5–8 (in Ukr.)
4. Milovanova, I. A. (1995). Formation of mathematic notions in foreign students in the conditions of step-by-step mastering of Russian. Moscow (in Rus.)
5. Karupu, O. V., Oleshko, T. A., & Pahnenko, V. V. (2013). Analysis of teaching higher mathematics of Ukrainian and foreign students in the National Aviation University. (Science and Education a New Dimension: Pedagogy and Psychology), 5, 88–92 (in Ukr.)
6. Karupu, O. V., Oleshko, T. A., & Pahnenko, V. V. (2013). Some peculiarities of teaching mathematic subjects by credit-module system (Newsleter of Cherkasy University: pedagogical sciences), 8 (261), 52–57 (in Ukr.)
7. Bazhenov, V. A., Ivanchenko, G. M., Shyshov, O. V., & Piskunov, S. O. (2010). Structural mechanics: Calculation exercises. Tasks. Computer testing. Kyiv: Karavela (in Ukr.)
8. Bazhenov, V. A., Perelmuter, A. V., & Shyshov, O. V. (2009). Structural mechanics: Computer technologies. Kyiv: Karavela (in Ukr.)
9. Voronina, H. P. Ways of effective studying of professionally oriented vocabulary by technical students. Retrieved from http://confesp.fl.kpi.ua/node/1209.
10. Hrytsyk, T. A. (2014). Psychological and pedagogical peculiarities of teaching higher mathematics to foreign students. (Pedagogical sciences: theory, history, innovative technologies), 5, 235–245 (in Ukr.)
11. Measurement units. Retrieved from www.bipm.org/en/measurement-units/base-units.html.
12. Dzhedzhula, O. M. (2014). Methods of teaching technical subjects using multimedia means in English. (Modern information technologies and innovation methods of teaching specialists: methodology, theory, experience, problem), 37, 387–392 (in Ukr.)
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри вищої математики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Thesis-Fedak_S-Teaching_of_fundamental_and_professionally_oriented_subjects_to__2016.pdf1,83 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора