Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21029

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРожко, Н. Я.
dc.contributor.authorЯкимишин, Лілія Ярославівна
dc.date.accessioned2017-06-09T10:45:37Z-
dc.date.available2017-06-09T10:45:37Z-
dc.date.created2017-02-21
dc.date.issued2017-02-21
dc.identifier.citationРожко Н. Я. Стратегічне програмування маркетингового менеджменту промислових підприємств / Рожко Н. Я., Якимишин Л. Я. // Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія. — Терн. : ФО-П Шпак В. Б, 2017. — С. 173–184.
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21029-
dc.format.extent173-184
dc.language.isouk
dc.publisherФО-П Шпак В. Б
dc.publisherFO-P Shpak V. B
dc.relation.ispartofТенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія
dc.relation.urihttp://marketing.web-3.ru
dc.titleСтратегічне програмування маркетингового менеджменту промислових підприємств
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
dc.format.pages12
dc.relation.references1. Балабанова Л. В. Управление маркетинговой деятельностью в торговых предприятиях в условиях формирования рыночной экономики. Изд. 2-е, переработано и дополнено / Л.В. Балабанова. – Донецк, 1995 г.
dc.relation.references2. Виханский О. С. Стратегическое управление / О.С. Виханский. – М.: Гардарики, 1998. – 296 с.
dc.relation.references3. Сумец А. М. К оценке эффективности маркетинговой деятельности напредприятии // Маркетинг и реклама / А. М. Сумец– 2010. – № 7/8 – 91–96 с.
dc.relation.references4. Тематический портал «Маркетинг» / Document HTML – [Електроннийресурс] – Режим доступу: http://marketing.web-3.ru
dc.relation.references5. Теория маркетинга/ [под ред. М. Бейкера] – СПб.: Питер 2002. – 464 с.
dc.relation.references6. Дж. О’Шонесси. Конкурентный маркетинг: стратегический подход / Пер. с англ. под ред. Д.О. Ямпольской. – СПб: Питер, 2002. – 864 с.
dc.relation.referencesen1. Balabanova L. V. Upravlenie marketinhovoi deiatelnostiu v torhovykh predpriiatiiakh v usloviiakh formirovaniia rynochnoi ekonomiki. Izd. 2-e, pererabotano i dopolneno, L.V. Balabanova, Donetsk, 1995 y.
dc.relation.referencesen2. Vikhanskii O. S. Stratehicheskoe upravlenie, O.S. Vikhanskii, M., Hardariki, 1998, 296 p.
dc.relation.referencesen3. Sumets A. M. K otsenke effektivnosti marketinhovoi deiatelnosti napredpriiatii, Marketinh i reklama, A. M. Sumets– 2010, No 7/8 – 91–96 p.
dc.relation.referencesen4. Tematicheskii portal "Marketinh", Document HTML – [Elektronniiresurs] – Access mode: http://marketing.web-3.ru
dc.relation.referencesen5. Teoriia marketinha/ [ed. M. Beikera] – SPb., Piter 2002, 464 p.
dc.relation.referencesen6. Dzh. O’Shonessi. Konkurentnyi marketinh: stratehicheskii podkhod, transl. from English ed. D.O. Iampolskoi, SPb: Piter, 2002, 864 p.
dc.identifier.citationenRozhko N. Ia., Iakimishin L. Ia. (2017) Stratehichne prohramuvannia marketynhovoho menedzhmentu promyslovykh pidpryiemstv. Tendentsii rozvytku marketynhu v umovakh ekonomichnykh transformatsii : monograph (Tern.), pp. 173-184 [in Ukrainian].
dc.citation.journalTitleТенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія
dc.citation.spage173
dc.citation.epage184
Розташовується у зібраннях:Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.