Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21029

Název: Стратегічне програмування маркетингового менеджменту промислових підприємств
Autoři: Рожко, Н. Я.
Якимишин, Лілія Ярославівна
Bibliographic description (Ukraine): Рожко Н. Я. Стратегічне програмування маркетингового менеджменту промислових підприємств / Рожко Н. Я., Якимишин Л. Я. // Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія. — Терн. : ФО-П Шпак В. Б, 2017. — С. 173–184.
Bibliographic description (International): Rozhko N. Ia., Iakimishin L. Ia. (2017) Stratehichne prohramuvannia marketynhovoho menedzhmentu promyslovykh pidpryiemstv. Tendentsii rozvytku marketynhu v umovakh ekonomichnykh transformatsii : monograph (Tern.), pp. 173-184 [in Ukrainian].
Is part of: Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія
Journal/Collection: Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія
Datum vydání: 21-úno-2017
Date of entry: 9-čer-2017
Nakladatel: ФО-П Шпак В. Б
FO-P Shpak V. B
Number of pages: 12
Page range: 173-184
Start page: 173
End page: 184
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21029
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
URL for reference material: http://marketing.web-3.ru
References (Ukraine): 1. Балабанова Л. В. Управление маркетинговой деятельностью в торговых предприятиях в условиях формирования рыночной экономики. Изд. 2-е, переработано и дополнено / Л.В. Балабанова. – Донецк, 1995 г.
2. Виханский О. С. Стратегическое управление / О.С. Виханский. – М.: Гардарики, 1998. – 296 с.
3. Сумец А. М. К оценке эффективности маркетинговой деятельности напредприятии // Маркетинг и реклама / А. М. Сумец– 2010. – № 7/8 – 91–96 с.
4. Тематический портал «Маркетинг» / Document HTML – [Електроннийресурс] – Режим доступу: http://marketing.web-3.ru
5. Теория маркетинга/ [под ред. М. Бейкера] – СПб.: Питер 2002. – 464 с.
6. Дж. О’Шонесси. Конкурентный маркетинг: стратегический подход / Пер. с англ. под ред. Д.О. Ямпольской. – СПб: Питер, 2002. – 864 с.
References (International): 1. Balabanova L. V. Upravlenie marketinhovoi deiatelnostiu v torhovykh predpriiatiiakh v usloviiakh formirovaniia rynochnoi ekonomiki. Izd. 2-e, pererabotano i dopolneno, L.V. Balabanova, Donetsk, 1995 y.
2. Vikhanskii O. S. Stratehicheskoe upravlenie, O.S. Vikhanskii, M., Hardariki, 1998, 296 p.
3. Sumets A. M. K otsenke effektivnosti marketinhovoi deiatelnosti napredpriiatii, Marketinh i reklama, A. M. Sumets– 2010, No 7/8 – 91–96 p.
4. Tematicheskii portal "Marketinh", Document HTML – [Elektronniiresurs] – Access mode: http://marketing.web-3.ru
5. Teoriia marketinha/ [ed. M. Beikera] – SPb., Piter 2002, 464 p.
6. Dzh. O’Shonessi. Konkurentnyi marketinh: stratehicheskii podkhod, transl. from English ed. D.O. Iampolskoi, SPb: Piter, 2002, 864 p.
Content type: Article
Vyskytuje se v kolekcích:Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія



Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.