Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8692

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМіщук, Оксана Іванівнаuk
dc.contributor.authorГригус, Т. М.uk
dc.contributor.authorMishchuk, O. I.uk
dc.contributor.authorGrygus, T. M.uk
dc.coverage.temporal19-20 листопада 2014 рокуuk
dc.coverage.temporal19-20 November 2014uk
dc.date.accessioned2016-02-01T18:03:41Z-
dc.date.available2016-02-01T18:03:41Z-
dc.date.created2014-11-19uk
dc.date.issued2014-11-19uk
dc.identifier.citationМіщук О. І. Маркетинг модних товарів і його основні складові / О. І. Міщук, Т. М. Григус // Збірник тез доповідей Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 19-20 листопада 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 334. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8692-
dc.format.extent334uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofЗбірник тез доповідей Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“uk
dc.relation.ispartofCollection of abstracts of the International Scientific Conference of young scientists and students "Actual problems of modern technology"uk
dc.titleМаркетинг модних товарів і його основні складовіuk
dc.title.alternativeMarketing of fashionable goods and its main componentsuk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.subject.udc339.13uk
dc.relation.references1. Котлер Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Д.Сондерс, В. Вонг; - 2-е европ. изд. – пер. с англ. – М. : Вильямс, 2002. – 944 сuk
dc.relation.references2. Маркетинг: від теорії до практики: навч. посіб. / В. Н. Парсяк. — К.: Наук, думка, 2007. — 256 с.uk
dc.relation.referencesen1. Kotler F. Osnovy marketinha, F. Kotler, H. Armstronh, D.Sonders, V. Vonh; - 2-e evrop. izd, transl. from English – M. : Viliams, 2002, 944 suk
dc.relation.referencesen2. Marketynh: vid teorii do praktyky: tutorial, V. N. Parsiak, K., Nauk, dumka, 2007, 256 p.uk
dc.identifier.citationenMishchuk O. I., Grygus T. M. (2014) Marketynh modnykh tovariv i yoho osnovni skladovi [Marketing of fashionable goods and its main components]. Collection of abstracts of the International Scientific Conference of young scientists and students "Actual problems of modern technology" (Tern., 19-20 November 2014), pp. 334 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Українаuk
dc.citation.journalTitleЗбірник тез доповідей Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“uk
dc.citation.spage334uk
dc.citation.epage334uk
dc.citation.conferenceМіжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“uk
Розташовується у зібраннях:Ⅲ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2014)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.