Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8412

Назва: Про напрямки підвищення якості фундаментальної освіти студентів-іноземців
Інші назви: On ways of improving the quality of basic education of foreign students
Автори: Ємельянова, Тетяна
Emelyanova, Tatyana
Приналежність: Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Україна
Kharkiv National Automobile and Highway University, Kharkiv, Ukraine
Бібліографічний опис: Ємельянова Т. Про напрямки підвищення якості фундаментальної освіти студентів-іноземців / Тетяна Ємельянова // Матеріали міжнародної науково-методичної конференції „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів у європейському освітньому просторі“, 13-16 травня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 74-77. — (Організація навчального процесу для студентів-іноземців).
Bibliographic description: Emelyanova T. (2014) Pro napriamky pidvyshchennia yakosti fundamentalnoi osvity studentiv-inozemtsiv [On ways of improving the quality of basic education of foreign students]. Proceedings of the International scientific conference "Actual Problems in International Students Teaching and Learning within European Higher Education Area" (Tern., 13-16 May 2014), pp. 74-77 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали міжнародної науково-методичної конференції „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів у європейському освітньому просторі“
Proceedings of the International scientific conference "Actual Problems in International Students Teaching and Learning within European Higher Education Area"
Конференція/захід: Міжнародна науково-методична конференція „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів у європейському освітньому просторі“
Журнал/збірник: Матеріали міжнародної науково-методичної конференції „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів у європейському освітньому просторі“
Дата публікації: 13-тра-2014
Дата внесення: 1-лют-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 13-16 травня 2014 року
13-16 May 2014
УДК: 378.14
Діапазон сторінок: 74-77
Початкова сторінка: 74
Кінцева сторінка: 77
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8412
ISBN: 978-966-305-060-7
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2014
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://link1/metod/met24/node3.html
Перелік літератури: 1. Сурыгин А.И. Дидактические основы предвузовской подготовки иностранных студентов в высших учебных заведениях : дис. доктора пед. наук : 13.00.08 / Сурыгин Александр Игоревич. - СПб., 2000. - 311 c.
2. Рахимов Т.Р. Ключевые компетенции преподавателя в рамках организации процесса обучения иностранных студентов в российском вузе / Т.Р. Рахимов // Вестник ТГУ. – 2012. – № 365, С.149-153.
3. Князева О.Г. Проблема профессиональной направленности обучения математике в технических вузах / О.Г.Князева // Вестник ТГПУ. – 2009. – Выпуск 9(87). – С. 14- 18.
4. Туканова Л.Е. Реализация принципа наглядности в современном педагогическом образовании: диссертация кандидата педагогических наук: 13.00.01 / Туканова Лариса Егоровна. - МПГУ, 2010.- 177 с.
5. Теоретические основы наглядного моделирования в процессе обучения математике. / ЯГПУ. – Центр информационных технологий обучения. – 2008. - [Электронный ресурс]. Режим доступа: http://link1/metod/met24/node3.html.
References: 1. Suryhin A.I. Didakticheskie osnovy predvuzovskoi podhotovki inostrannykh studentov v vysshikh uchebnykh zavedeniiakh : dis. doktora ped. nauk : 13.00.08, Suryhin Aleksandr Ihorevich, SPb., 2000, 311 c.
2. Rakhimov T.R. Kliuchevye kompetentsii prepodavatelia v ramkakh orhanizatsii protsessa obucheniia inostrannykh studentov v rossiiskom vuze, T.R. Rakhimov, Vestnik THU, 2012, No 365, P.149-153.
3. Kniazeva O.H. Problema professionalnoi napravlennosti obucheniia matematike v tekhnicheskikh vuzakh, O.H.Kniazeva, Vestnik THPU, 2009, Issue 9(87), P. 14- 18.
4. Tukanova L.E. Realizatsiia printsipa nahliadnosti v sovremennom pedahohicheskom obrazovanii: dissertatsiia kandidata pedahohicheskikh nauk: 13.00.01, Tukanova Larisa Ehorovna, MPHU, 2010, 177 p.
5. Teoreticheskie osnovy nahliadnoho modelirovaniia v protsesse obucheniia matematike., IaHPU, Tsentr informatsionnykh tekhnolohii obucheniia, 2008, [Electronic resource]. Access mode: http://link1/metod/met24/node3.html.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Конференція „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в європейському освітньому просторі“ (2014)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.