Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8400

Назва: Використання інформаційно-комунікаційних технологій в математичній підготовці іноземних студентів
Інші назви: Usage of information – communication technologies in the mathematical preparation of foreign students
Автори: Гребьонкіна, Олександра
Grebonkina, Oleksandra
Приналежність: ДВНЗ «Донецький національний технічний університет», Україна
Donetsk National Technical University, Donetsk. Ukraine
Бібліографічний опис: Гребьонкіна О. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в математичній підготовці іноземних студентів / Олександра Гребьонкіна // Матеріали міжнародної науково-методичної конференції „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів у європейському освітньому просторі“, 13-16 травня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 51-54. — (Організація навчального процесу для студентів-іноземців).
Bibliographic description: Grebonkina O. (2014) Vykorystannia informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii v matematychnii pidhotovtsi inozemnykh studentiv [Usage of information – communication technologies in the mathematical preparation of foreign students]. Proceedings of the International scientific conference "Actual Problems in International Students Teaching and Learning within European Higher Education Area" (Tern., 13-16 May 2014), pp. 51-54 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали міжнародної науково-методичної конференції „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів у європейському освітньому просторі“
Proceedings of the International scientific conference "Actual Problems in International Students Teaching and Learning within European Higher Education Area"
Конференція/захід: Міжнародна науково-методична конференція „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів у європейському освітньому просторі“
Журнал/збірник: Матеріали міжнародної науково-методичної конференції „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів у європейському освітньому просторі“
Дата публікації: 13-тра-2014
Дата внесення: 1-лют-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 13-16 травня 2014 року
13-16 May 2014
УДК: 378.4
004.822
Діапазон сторінок: 51-54
Початкова сторінка: 51
Кінцева сторінка: 54
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8400
ISBN: 978-966-305-060-7
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2014
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://library.donntu.edu.ua/books/met/cd903.zip
http://library.donntu.edu.ua/books/met/m1837.zip
Перелік літератури: 1. Вахрущева Т.Ю. Інтерактивні технології навчання як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів // Нові технології навчання. – 2007. – Вип. 47. – с. 64-69.
2. Гребьонкіна О.С. Досвід створення демонстраційного курсу лекцій з вищої математики для студентів факультету екології і хімічної технології // Збірник науково-методичних робіт. – Донецьк: ДонНТУ,2013. – Вип. 8. – с. 68-74.
3. Гребёнкина А.С. Пособие по математике для иностранных студентов. – Донецк: ДонНТУ, 2012. – Електронний ресурс [Режим доступу]: http://library.donntu.edu.ua/books/met/cd903.zip
4. Гребьонкіна О.С., Євсеєва О.Г., Кльоміна С.І., Савін О.І. Домашні індивідуальні завдання з вищої математики. – Донецьк: ДонНТУ, 2011. – Електронний ресурс [Режим доступу]: http://library.donntu.edu.ua/books/met/m1837.zip
5. Загірняк М., Чорний О. Інформаційно-комунікаційні технології у підготовці фахівців технічних спеціальностей // Вища школа. – 2013. – № 1. – с.7-19.
6. Ігнатенко В.М., Нефедченко В.Ф., Опанасюк А.С. Використання мультимедійних презентацій та електронного підручника під час викладення базових навчальних дисциплін // Нові технології навчання. – 2010. – № 63 – ч.1. – с.67-71.
7. Триус Ю.В. Комп’ютерно-орієнтовні методичні системи навчання математики. – Черкаси: Брама-Україна, 2005. – 400 с.
8. Яковлев А.И. Информационно-коммуникационные технологии в образовании // Информационное общество. – 2001. – № 2. – с.32-37
References: 1. Vakhrushcheva T.Yu. Interaktyvni tekhnolohii navchannia yak zasib aktyvizatsii navchalno-piznavalnoi diialnosti studentiv, Novi tekhnolohii navchannia, 2007, Iss. 47, P. 64-69.
2. Hrebonkina O.S. Dosvid stvorennia demonstratsiinoho kursu lektsii z vyshchoi matematyky dlia studentiv fakultetu ekolohii i khimichnoi tekhnolohii, Zbirnyk naukovo-metodychnykh robit, Donetsk: DonNTU,2013, Iss. 8, P. 68-74.
3. Hrebenkina A.S. Posobie po matematike dlia inostrannykh studentov, Donetsk: DonNTU, 2012, Elektronnii resurs [Rezhim dostupu]: http://library.donntu.edu.ua/books/met/cd903.zip
4. Hrebonkina O.S., Yevseieva O.H., Klomina S.I., Savin O.I. Domashni indyvidualni zavdannia z vyshchoi matematyky, Donetsk: DonNTU, 2011, Elektronnyi resurs [Rezhym dostupu]: http://library.donntu.edu.ua/books/met/m1837.zip
5. Zahirniak M., Chornyi O. Informatsiino-komunikatsiini tekhnolohii u pidhotovtsi fakhivtsiv tekhnichnykh spetsialnostei, Vyshcha shkola, 2013, No 1, P.7-19.
6. Ihnatenko V.M., Nefedchenko V.F., Opanasiuk A.S. Vykorystannia multymediinykh prezentatsii ta elektronnoho pidruchnyka pid chas vykladennia bazovykh navchalnykh dystsyplin, Novi tekhnolohii navchannia, 2010, No 63 – ch.1, P.67-71.
7. Tryus Yu.V. Kompiuterno-oriientovni metodychni systemy navchannia matematyky, Cherkasy: Brama-Ukraine, 2005, 400 p.
8. Iakovlev A.I. Informatsionno-kommunikatsionnye tekhnolohii v obrazovanii, Informatsionnoe obshchestvo, 2001, No 2, P.32-37
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Конференція „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в європейському освітньому просторі“ (2014)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.