Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8399

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкоренький, Юрій Любомировичuk
dc.contributor.authorSkorenkyy, Yuriyuk
dc.coverage.temporal13-16 травня 2014 рокуuk
dc.coverage.temporal13-16 May 2014uk
dc.date.accessioned2016-02-01T10:29:03Z-
dc.date.available2016-02-01T10:29:03Z-
dc.date.created2014-05-13uk
dc.date.issued2014-05-13uk
dc.identifier.citationSkorenkyy Y. Incorporation of massive online open courses best practices into ukrainian university curriculum / Yuriy Skorenkyy // Матеріали міжнародної науково-методичної конференції „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів у європейському освітньому просторі“, 13-16 травня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 48-51. — (Організація навчального процесу для студентів-іноземців).uk
dc.identifier.isbn978-966-305-060-7uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8399-
dc.format.extent48-51uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали міжнародної науково-методичної конференції „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів у європейському освітньому просторі“uk
dc.relation.ispartofProceedings of the International scientific conference "Actual Problems in International Students Teaching and Learning within European Higher Education Area"uk
dc.relation.urihttp://www.ehea.info/Uploads/%281%29/Bolognauk
dc.relation.urihttp://www.nature.com/news/online-learning-campus-2-0-1.12590uk
dc.relation.urihttp://www.nmc.org/publications/2013-horizon-report-higher-eduk
dc.relation.urihttp://www.timeshighereducation.co.uk/worlduniversity-rankings/2014/uk
dc.relation.urihttp://www.rpajournal.com/dev/wp-content/uploads/2013/05/SF1.pdfuk
dc.relation.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1959;uk
dc.relation.urihttp://taltek.info/atutor_seminar2013-04_9.htmluk
dc.relation.urihttp://cshe.berkeley.edu/sites/default/files/shared/publications/docs/ROPS.Edelstein&Douglass.IntHEdTaxonomy.12.12.12.pdfuk
dc.titleIncorporation of massive online open courses best practices into ukrainian university curriculumuk
dc.title.alternativeВпровадження методичних здобутків масових відкритих онлайн курсів у навчальну програму українського університетуuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2014uk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.subject.udc378.1uk
dc.relation.references1. The European Higher Education Area in 2012: Bologna Process Implementation Report – Brussels: Eurydice, 2012.– Available at http://www.ehea.info/Uploads/%281%29/Bologna Process Implementation Report.pdfuk
dc.relation.references2. Waldrop M. M. Online learning: Campus 2.0 // Nature. – 2013. – Vol. 495. – p. 160-163. – Available at http://www.nature.com/news/online-learning-campus-2-0-1.12590.uk
dc.relation.references3. NMC Horizon Report: 2013 Higher Education Edition – New Media Consortium, USA, 2013. – Available at http://www.nmc.org/publications/2013-horizon-report-higher-ed.uk
dc.relation.references4. The Times Higher Education World Reputation Rankings 2014 - Thomson Reuters, 2014. - Available at http://www.timeshighereducation.co.uk/worlduniversity-rankings/2014/uk
dc.relation.references5. Sandeen C. Assessment’s Place in the New MOOC World // Research & Practice in Assessment, 8(1), 5-12 (2013). – Available at http://www.rpajournal.com/dev/wp-content/uploads/2013/05/SF1.pdfuk
dc.relation.references6. Skorenkyy Yu. Massive online open courses: effective practices – Practical aspects of distant learning seminar – Ternopil, 2013. – Available at http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1959; http://taltek.info/atutor_seminar2013-04_9.html [in Ukrainian].uk
dc.relation.references7. Edelstein R. J., Douglass J.A. Comprehending International Initiatives of Universities // Research & Occasional Paper Series CSHE 19.12. University of California, Berkeley, 2012. – Available at http://cshe.berkeley.edu/sites/default/files/shared/publications/docs/ROPS.Edelstein&Douglass.IntHEdTaxonomy.12.12.12.pdfuk
dc.relation.referencesen1. The European Higher Education Area in 2012: Bologna Process Implementation Report – Brussels: Eurydice, 2012, Available at http://www.ehea.info/Uploads/%281%29/Bologna Process Implementation Report.pdfuk
dc.relation.referencesen2. Waldrop M. M. Online learning: Campus 2.0, Nature, 2013, Vol. 495, p. 160-163, Available at http://www.nature.com/news/online-learning-campus-2-0-1.12590.uk
dc.relation.referencesen3. NMC Horizon Report: 2013 Higher Education Edition – New Media Consortium, USA, 2013, Available at http://www.nmc.org/publications/2013-horizon-report-higher-ed.uk
dc.relation.referencesen4. The Times Higher Education World Reputation Rankings 2014 - Thomson Reuters, 2014, Available at http://www.timeshighereducation.co.uk/worlduniversity-rankings/2014/uk
dc.relation.referencesen5. Sandeen C. Assessment’s Place in the New MOOC World, Research & Practice in Assessment, 8(1), 5-12 (2013), Available at http://www.rpajournal.com/dev/wp-content/uploads/2013/05/SF1.pdfuk
dc.relation.referencesen6. Skorenkyy Yu. Massive online open courses: effective practices – Practical aspects of distant learning seminar – Ternopil, 2013, Available at http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1959; http://taltek.info/atutor_seminar2013-04_9.html [in Ukrainian].uk
dc.relation.referencesen7. Edelstein R. J., Douglass J.A. Comprehending International Initiatives of Universities, Research & Occasional Paper Series CSHE 19.12. University of California, Berkeley, 2012, Available at http://cshe.berkeley.edu/sites/default/files/shared/publications/docs/ROPS.Edelstein&Douglass.IntHEdTaxonomy.12.12.12.pdfuk
dc.identifier.citationenSkorenkyy Y. (2014) Incorporation of massive online open courses best practices into ukrainian university curriculum. Proceedings of the International scientific conference "Actual Problems in International Students Teaching and Learning within European Higher Education Area" (Tern., 13-16 May 2014), pp. 48-51 [in English].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Українаuk
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraineuk
dc.citation.journalTitleМатеріали міжнародної науково-методичної конференції „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів у європейському освітньому просторі“uk
dc.citation.spage48uk
dc.citation.epage51uk
dc.citation.conferenceМіжнародна науково-методична конференція „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів у європейському освітньому просторі“uk
Розташовується у зібраннях:Конференція „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в європейському освітньому просторі“ (2014)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.