Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8399

Tytuł: Incorporation of massive online open courses best practices into ukrainian university curriculum
Inne tytuły: Впровадження методичних здобутків масових відкритих онлайн курсів у навчальну програму українського університету
Authors: Скоренький, Юрій Любомирович
Skorenkyy, Yuriy
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine
Cytat: Skorenkyy Y. Incorporation of massive online open courses best practices into ukrainian university curriculum / Yuriy Skorenkyy // Матеріали міжнародної науково-методичної конференції „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів у європейському освітньому просторі“, 13-16 травня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 48-51. — (Організація навчального процесу для студентів-іноземців).
Bibliographic description: Skorenkyy Y. (2014) Incorporation of massive online open courses best practices into ukrainian university curriculum. Proceedings of the International scientific conference "Actual Problems in International Students Teaching and Learning within European Higher Education Area" (Tern., 13-16 May 2014), pp. 48-51 [in English].
Część publikacji: Матеріали міжнародної науково-методичної конференції „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів у європейському освітньому просторі“
Proceedings of the International scientific conference "Actual Problems in International Students Teaching and Learning within European Higher Education Area"
Konferencja/wydarzenie: Міжнародна науково-методична конференція „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів у європейському освітньому просторі“
Journal/kolekcja: Матеріали міжнародної науково-методичної конференції „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів у європейському освітньому просторі“
Data wydania: 13-maj-2014
Date of entry: 1-lut-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 13-16 травня 2014 року
13-16 May 2014
UDC: 378.1
Zakres stron: 48-51
Główna strona: 48
Strona końcowa: 51
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8399
ISBN: 978-966-305-060-7
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2014
Związane URL literatura: http://www.ehea.info/Uploads/%281%29/Bologna
http://www.nature.com/news/online-learning-campus-2-0-1.12590
http://www.nmc.org/publications/2013-horizon-report-higher-ed
http://www.timeshighereducation.co.uk/worlduniversity-rankings/2014/
http://www.rpajournal.com/dev/wp-content/uploads/2013/05/SF1.pdf
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1959;
http://taltek.info/atutor_seminar2013-04_9.html
http://cshe.berkeley.edu/sites/default/files/shared/publications/docs/ROPS.Edelstein&Douglass.IntHEdTaxonomy.12.12.12.pdf
Wykaz piśmiennictwa: 1. The European Higher Education Area in 2012: Bologna Process Implementation Report – Brussels: Eurydice, 2012.– Available at http://www.ehea.info/Uploads/%281%29/Bologna Process Implementation Report.pdf
2. Waldrop M. M. Online learning: Campus 2.0 // Nature. – 2013. – Vol. 495. – p. 160-163. – Available at http://www.nature.com/news/online-learning-campus-2-0-1.12590.
3. NMC Horizon Report: 2013 Higher Education Edition – New Media Consortium, USA, 2013. – Available at http://www.nmc.org/publications/2013-horizon-report-higher-ed.
4. The Times Higher Education World Reputation Rankings 2014 - Thomson Reuters, 2014. - Available at http://www.timeshighereducation.co.uk/worlduniversity-rankings/2014/
5. Sandeen C. Assessment’s Place in the New MOOC World // Research & Practice in Assessment, 8(1), 5-12 (2013). – Available at http://www.rpajournal.com/dev/wp-content/uploads/2013/05/SF1.pdf
6. Skorenkyy Yu. Massive online open courses: effective practices – Practical aspects of distant learning seminar – Ternopil, 2013. – Available at http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1959; http://taltek.info/atutor_seminar2013-04_9.html [in Ukrainian].
7. Edelstein R. J., Douglass J.A. Comprehending International Initiatives of Universities // Research & Occasional Paper Series CSHE 19.12. University of California, Berkeley, 2012. – Available at http://cshe.berkeley.edu/sites/default/files/shared/publications/docs/ROPS.Edelstein&Douglass.IntHEdTaxonomy.12.12.12.pdf
References: 1. The European Higher Education Area in 2012: Bologna Process Implementation Report – Brussels: Eurydice, 2012, Available at http://www.ehea.info/Uploads/%281%29/Bologna Process Implementation Report.pdf
2. Waldrop M. M. Online learning: Campus 2.0, Nature, 2013, Vol. 495, p. 160-163, Available at http://www.nature.com/news/online-learning-campus-2-0-1.12590.
3. NMC Horizon Report: 2013 Higher Education Edition – New Media Consortium, USA, 2013, Available at http://www.nmc.org/publications/2013-horizon-report-higher-ed.
4. The Times Higher Education World Reputation Rankings 2014 - Thomson Reuters, 2014, Available at http://www.timeshighereducation.co.uk/worlduniversity-rankings/2014/
5. Sandeen C. Assessment’s Place in the New MOOC World, Research & Practice in Assessment, 8(1), 5-12 (2013), Available at http://www.rpajournal.com/dev/wp-content/uploads/2013/05/SF1.pdf
6. Skorenkyy Yu. Massive online open courses: effective practices – Practical aspects of distant learning seminar – Ternopil, 2013, Available at http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1959; http://taltek.info/atutor_seminar2013-04_9.html [in Ukrainian].
7. Edelstein R. J., Douglass J.A. Comprehending International Initiatives of Universities, Research & Occasional Paper Series CSHE 19.12. University of California, Berkeley, 2012, Available at http://cshe.berkeley.edu/sites/default/files/shared/publications/docs/ROPS.Edelstein&Douglass.IntHEdTaxonomy.12.12.12.pdf
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Конференція „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в європейському освітньому просторі“ (2014)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi