Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7655

Назва: Сучасні підходи до формування асортименту товарів у роздрібному торговельному підприємстві
Інші назви: Modern approaches to the formation of a range of goods in retail trade enterprise
Автори: Павлова, Марина
Pavlova, Marina
Приналежність: Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут
Бібліографічний опис: Павлова М. Сучасні підходи до формування асортименту товарів у роздрібному торговельному підприємстві / Марина Павлова // Матеріали Четвертої Міжнародної науково-практичної конференції „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“, 27 березня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 139-140.
Bibliographic description: Pavlova M. (2015) Suchasni pidkhody do formuvannia asortymentu tovariv u rozdribnomu torhovelnomu pidpryiemstvi [Modern approaches to the formation of a range of goods in retail trade enterprise]. Materials of the Fourth International Scientific Conference "Innovative aspects of resource-use" (Tern., 27 March 2015), pp. 139-140 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали четвертої міжнародної науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченка Миколи Григоровича „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“
Конференція/захід: Міжнародна науково-технічна конференція „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“
Журнал/збірник: Матеріали четвертої міжнародної науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченка Миколи Григоровича „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“
Дата публікації: 27-бер-2015
Дата внесення: 27-січ-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 27 березня 2015 року
27 March 2015
УДК: 658.628
339.37
Діапазон сторінок: 139-140
Початкова сторінка: 139
Кінцева сторінка: 140
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7655
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2015 р.
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://www.marketing.cfin.ru
Перелік літератури: 1. Берман Б. Розничная торговля: стратегический подход [текст]: пер. с англ. /Б. Берман Дж. Р. Эванс. – М.: Вильямс, 2003. – 1181 с.
2. Одинцова Е.В. Формирование ассортиментной политики. Электронный ресурс [URL: http://www.marketing.cfin.ru].
3. Шульгіна Л. М. Структура споживчої цінності товарів та шляхи її формування / Л. М. Шульгіна, В. М. Мельничук // наук. журн. «Вісник Донецького університету: Серія В: Економіка і право, Спецвипуск», Т. 1. – Донецьк: Донецький національний університет, 2011. – Спецвипуск, том 1. – С. 279–283.
References: 1. Berman B. Roznichnaia torhovlia: stratehicheskii podkhod [tekst]: transl. from English /B. Berman Dzh. R. Evans, M., Viliams, 2003, 1181 p.
2. Odintsova E.V. Formirovanie assortimentnoi politiki. Elektronnyi resurs [URL: http://www.marketing.cfin.ru].
3. Shulhina L. M. Struktura spozhyvchoi tsinnosti tovariv ta shliakhy yii formuvannia, L. M. Shulhina, V. M. Melnychuk, nauk. zhurn. "Visnyk Donetskoho universytetu: Seriia V: Ekonomika i pravo, Spetsvypusk", V. 1, Donetsk: Donetskyi natsionalnyi universytet, 2011, Spetsvypusk, V. 1, P. 279–283.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅳ Міжнародна науково-практична конференція „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“ (2015)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.