Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7584

Titulua: Теоретичні аспекти мерчандайзингу
Beste titulu batzuk: The theoretical aspects of merchandizing
Egilea: Бурліцька, Оксана Петрівна
Burlitska, Oksana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Бурліцька О. П. Теоретичні аспекти мерчандайзингу / Оксана Бурліцька // Матеріали Четвертої Міжнародної науково-практичної конференції „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“, 27 березня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 25-26.
Bibliographic description (International): Burlitska O. (2015) Teoretychni aspekty merchandaizynhu [The theoretical aspects of merchandizing]. Materials of the Fourth International Scientific Conference "Innovative aspects of resource-use" (Tern., 27 March 2015), pp. 25-26 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали четвертої міжнародної науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченка Миколи Григоровича „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“
Conference/Event: Міжнародна науково-технічна конференція „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“
Journal/Collection: Матеріали четвертої міжнародної науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченка Миколи Григоровича „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“
Gordailuaren-data: 27-Mar-2015
Date of entry: 27-Jan-2016
Argitalpen: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 27 березня 2015 року
27 March 2015
UDC: 338.23.31
Page range: 25-26
Start page: 25
End page: 26
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7584
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2015 р.
References (Ukraine): 1. Веллхофф, А. Мерчандайзинг: эффективные инструменты и управление товарными категориями [Текст] / А. Веллхофф, Ж.-Э. Массон. - М. : Издательский Дом Гребенникова, 2004. - 280 с. - (Управление продажами). - ISBN 5-93890-008-
2. Канаян, К. Мерчандайзинг [Текст] / К. Канаян. - Москва : РИП-холдинг, 2002. -234 с. - ISBN 5-900045-29-3.
3. Рамазанов, И. А. Мерчендайзинг в торговом бизнесе [Текст] : учебное пособие / И.А. Рамазанов. - М. : Деловая литература, 2002. - 112 с. : рис., табл. - ISBN 5-93211-016-3.
4. Снегирева, В. Розничный магазин. Управление ассортиментом по товарным категориям [Текст] : учебное пособие / В. Снегирева. - СПб. : Питер, 2007. - 416 с. : ил. - ISBN 5-469-00398-1.
References (International): 1. Vellkhoff, A. Merchandaizinh: effektivnye instrumenty i upravlenie tovarnymi katehoriiami [Text], A. Vellkhoff, Zh.-E. Masson, M. : Izdatelskii Dom Hrebennikova, 2004, 280 p, (Upravlenie prodazhami), ISBN 5-93890-008-
2. Kanaian, K. Merchandaizinh [Text], K. Kanaian, Moskva : RIP-kholdinh, 2002. -234 p, ISBN 5-900045-29-3.
3. Ramazanov, I. A. Merchendaizinh v torhovom biznese [Text] : uchebnoe posobie, I.A. Ramazanov, M. : Delovaia literatura, 2002, 112 p. : ris., tabl, ISBN 5-93211-016-3.
4. Snehireva, V. Roznichnyi mahazin. Upravlenie assortimentom po tovarnym katehoriiam [Text] : uchebnoe posobie, V. Snehireva, SPb. : Piter, 2007, 416 p. : il, ISBN 5-469-00398-1.
Content type: Article
Bildumetan azaltzen da:Ⅳ Міжнародна науково-практична конференція „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“ (2015)



DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.