Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6760

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДмитрів, Анна Ярославівна-
dc.contributor.authorДмитрів, Анна Ярославовна-
dc.contributor.authorDmytriv, Anna-
dc.date2015-
dc.date.accessioned2015-12-28T21:42:15Z-
dc.date.available2015-12-28T21:42:15Z-
dc.date.issued2015-11-24-
dc.identifier.citationДмитрів А. Основи аудиту маркетингової діяльності вищого навчального закладу на ринку освітніх послуг [Електронний ресурс] / Анна Дмитрів // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2015. — Вип. 2 (13). — С. 320-328. — Режим доступу до журн.: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2015/15dayrop.pdf.uk
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6760-
dc.description.abstractУ статті розглянуто роль та місце аудиту маркетингової діяльності вищого навчального закладу (ВНЗ) у контексті функції управління. Подано три основних елементи здійснення маркетингового аудиту. Проаналізовано ретроспективні аспекти виникнення аудиту, визначено місце маркетингового аудиту у системі класифікації видів аудиту. Представлено структуру аудиту маркетингової діяльності та сфери його застосування. а також етапи прийняття рішення про проведення аудиту маркетингової діяльності у ВНЗ, а також вивчено його напрями. У статті подано першочергові завдання аудиту маркетингу у ВНЗ, а також визначено, які проблеми існують на шляху до ефективного впровадження маркетингового аудиту у вищому навчальному закладі. Здійснено аналіз процесу прийняття рішення про проведення маркетингового аудиту у навчальному закладі. Також проаналізовано напрями аудиту маркетингової діяльності у ВНЗ. Представлено чотиривекторну схему практичної реалізації маркетингового аудиту у навчальному закладі. Виявлено актуальність проведення подальших досліджень у напрямку розробки методики аудиту маркетингової діяльності вищого навчального закладу.uk
dc.description.abstractThe role and place of the audit in the marketing activity of the higher educational establishment (next in the text HEE) in the contest of management function is examined in the article. Three main elements of marketing audit are proposed. The retrospective aspects of audit emergence are analyzed; the place of marketing audit is established in the system of audit types classification. The structure of audit of marketing activity is presented together with areas of its application, as well as stages of decision making about conduction of the marketing audit in the HEE, its lines are studied. The main objectives of the marketing audit in the HEE are described, as well as the problems on the way to its effective implementation are defined. The analysis of the decision making process on marketing audit conduction is made. In addition, the directions of marketing audit activity in the HEE are analyzed. The four-vector system of marketing audit realization in the HEE is presented. The topicality of further research conduction in the direction of marketing audit activity conduction in the HEE is defined.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрена роль и место аудита маркетинговой деятельности высшего учебного заведения в контексте функции управления. Подано три основных элемента осуществления маркетингового аудита. Проанализированы ретроспективные аспекты возникновения аудита, определено место маркетингового аудита в системе классификации видов аудита. Представлена структура аудита маркетинговой деятельности и сферы его применения, а также этапы принятия решения о проведении аудита маркетинговой деятельности в вузе, изучено его направления. В статье представлены первоочередные задачи аудита маркетинга в вузах, а также определено, какие проблемы существуют на пути к эффективному внедрению маркетингового аудита в высшем учебном заведении. Осуществлен анализ процесса принятия решения о проведении маркетингового аудита в учебном заведении. Также проанализированы направления аудита маркетинговой деятельности в вузе. Представлена чотиривекорная схема практической реализации маркетингового аудита в учебном заведении. Выявлено актуальность проведения дальнейших исследований в направлении разработки методики аудита маркетинговой деятельности высшего учебного заведения.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУ, АСУuk
dc.relation.ispartofseriesВипуск 2 (13);-
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectвищий навчальний закладuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectаудитuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjecthigher educational establishmentuk
dc.subjectmanagementuk
dc.subjectaudituk
dc.subjectmarketing activityuk
dc.titleОснови аудиту маркетингової діяльності вищого навчального закладу на ринку освітніх послугuk
dc.title.alternativeThe audit of marketing activity in higher educational establishmentuk
dc.title.alternativeОсновы аудита маркетинговой деятельности высшего учебного заведения на рынке образовательных услугuk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameТернопіль, Україна-
dc.subject.udc339.138.14uk
dc.relation.references1. Berger R. Lexikon der Rachnungslegung und Abschlussprufüng / Red. W. Lück, ed. IV. – München, Wien, 1998. - 368 s.uk
dc.relation.references2. Dryl W. Audyt marketingowy / Wioleta Dryl. – Wydawnictwo: CeDeWu.pl, 2010. – 229 s.uk
dc.relation.references3. Jabłoński M. Audyt marketingowy jako narzędzie oceny skuteczności i efektywności działań marketingowych / M. Jabłoński, A. Jabłoński // Controlling i rachunkowość zarządcza, nr 2/2005. – s. 38.uk
dc.relation.references4. Malcolm H. B. McDonald. The marketing audit: Translating marketing theory into practice / Malcolm H. B. McDonald. Butterworth-Heinemann Ltd, Linacre House, Jordan Hill, Oxford. – 274 p. - ISBN 0-7506-0089-6.uk
dc.relation.references5. Piaszczyk A. Audyt wewnętrzny / A. Piaszczyk. – Wydawnictwo Stowarzyszenia Księgowych w Polsce. – Warszawa, 2004. – 356 s.uk
dc.relation.references6. Sawyer L. B. Saweyr`s Internal Auditing, 5th edition / L. B. Sawyer, M. A. Dittenhofer, J. H. Scheiner. – The Institute of Internal Auditors, Altamonte Springs, FL 2003.uk
dc.relation.references7. Winiarska K. Audyt wewnętrzny w 2007 roku, Standardy międzynarodowe – Regulacje krajowe / K. Winiarska. – W-wo: Difin. – Warszawa, 2007. – 285 s.uk
dc.relation.references8. Гаркавенко С. С. Маркетинг : Підручник / С. С. Гаркавенко ; [4-те вид. доп.]. – Київ : «Лібра», 2006. – 720 с. – ISBN 966-7035-75-1.uk
dc.relation.references9. Гончаров С. та ін. Освітній маркетинг у вищих школах України та Польщі : Навчально-методичний посібник / C. Гончаров, В. Гурин, Г. Сапсай, Й. Зайонц, Б. Фалда, З. Гардзінський. – Рівне : НУВГП, 2011. – 275 с.uk
dc.relation.references10. Матвіїв М. Я. Маркетинг знань: методологічний та організаційний аспекти : Монографія / М. Я. Матвіїв. – Тернопіль: Економічна думка, 2007. – 448 с. ISBN 978-966-654-201-7.uk
dc.relation.referencesen1. Berger R. Lexikon der Rachnungslegung und Abschlussprufüng. Red. W. Lück, ed. IV. München, Wien, 1998. 368 p.uk
dc.relation.referencesen2. Dryl W. Audyt marketingowy. Wydawnictwo: CeDeWu.pl, 2010. 229 p.uk
dc.relation.referencesen3. Jabłoński M., Jabłoński A. Audyt marketingowy jako narzędzie oceny skuteczności i efektywności działań marketingowych. Controlling i rachunkowość zarządcza, 2005, Nr 2, p. 38.uk
dc.relation.referencesen4. Malcolm H. B. McDonald. The marketing audit: Translating marketing theory into practice. Butterworth-Heinemann Ltd, Linacre House, Jordan Hill, Oxford, 274 p., ISBN 0-7506-0089-6.uk
dc.relation.referencesen5. Piaszczyk A. Audyt wewnętrzny. Wydawnictwo Stowarzyszenia Księgowych w Polsce, Warszawa, 2004. 356 p.uk
dc.relation.referencesen6. Sawyer L. B. Saweyr`s Internal Auditing. 5th edition. The Institute of Internal Auditors, Altamonte Springs, FL 2003.uk
dc.relation.referencesen7. Winiarska K. Audyt wewnętrzny w 2007 roku, Standardy międzynarodowe – Regulacje krajowe. Difin, Warszawa, 2007. 285 p.uk
dc.relation.referencesen8. Harkavenko S. S. Marketing [Marketynh : Pidruchnyk]. Kyiv, Libra, 2006. 720 p. – ISBN 966-7035-75-1.uk
dc.relation.referencesen9. Honcharov, S., Huryn V., Sapsai H., Zaionts Y. et al. Educational Marketing in higher schools of Ukraine and Poland [Osvitnii marketynh u vyshchykh shkolakh Ukrainy ta Polshchi : Navchalno-metodychnyi posibnyk]. Rivne, NUVHP, 2011. 275 p.uk
dc.relation.referencesen10. Matviiv M. Ya. Marketing knowledge, methodological and organizational aspects [Marketynh znan: metodolohichnyi ta orhanizatsiinyi aspekty : Monohrafiia]. Ternopil: Ekonomichna dumka, 2007. 448 p. ISBN 978-966-654-201-7.uk
dc.identifier.citationenDmytriv A. (2015). The audit of marketing activity in higher educational establishment [Osnovy audytu marketynhovoi diialnosti vyshchoho navchalnoho zakladu na rynku osvitnikh posluh]. Socio-Economic Problems and the State [online]. 13 (2), p. 320-328. [Accessed November 30, 2015]. Available from: <http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2015/15dayrop.pdf>uk
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2015, Випуск 2(13)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15dayrop.pdf1,1 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
15dayrop.djvu420,68 kBDjVuПереглянути/відкрити
15dayrop__COVER.png380,02 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.