Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6736

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГай, Олександр Миколайович-
dc.contributor.authorГай, Александр Николаевич-
dc.contributor.authorGai, Oleksandr-
dc.contributor.authorЗахарова, Євгенія Юріївна-
dc.contributor.authorЗахарова, Евгения Юрьевна-
dc.contributor.authorZakharova, Evgeniya-
dc.date2015-
dc.date.accessioned2015-12-24T19:46:33Z-
dc.date.available2015-12-24T19:46:33Z-
dc.date.issued2015-11-24-
dc.identifier.citationГай О. Розвиток високого рівня володіння англійською мовою в навчальному процесі майбутніх економістів [Електронний ресурс] / Олександр Гай, Євгенія Захарова // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2015. — Вип. 2 (13). — С. 314-319. — Режим доступу до журн.: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2015/15gomofe.pdfuk
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6736-
dc.description.abstractThe article discloses the notion of “Business English” and the role of the most popular language, which provides the communication among economic subjects in the era of globalization, modernization and integration. There are analyzed modern demands to the process of future economist professional study, in which the greatest meaning is accentuated on the communicative skills and high level of the English proficiency as important factors of effective interaction in market society. It is pointed out, that the modern state of development of the external economic links requires the qualitative approach not only to the problem of economic study, but, also, to the ways of development of English student proficiency. The article presents the analysis of the problematic aspects of the formation and development of communicative competence in the educational process of the academy students of economic departments. There are examined the ways of the English language integration in the academic process of future economists to develop communicative skills in the context of professional study.uk
dc.description.abstractУ статті з’ясовано поняття «бізнес-англійська» та роль цієї найбільш поширеної мови, що забезпечує комунікацію між економічними суб’єктами в епоху глобалізації, модернізації та інтеграції. Проаналізовано сучасні вимоги до професійної підготовки майбутніх економістів, серед яких все більшого значення набувають комунікативні навички та високий рівень володіння англійською мовою як вагомі чинники якісної взаємодії в діяльності суб’єктів ринкових відносин. Наголошується, що сучасний стан розвитку зовнішньоекономічних зв’язків потребує якісно нового підходу не тільки до проблем вивчення економіки взагалі, але й, зокрема, до іншомовної мовної підготовки майбутнього економіста. Розглянуто основні можливості, що відкриваються перед майбутніми економістами завдяки високому рівню володіння англійською мовою. Проаналізовано проблемні аспекти формування та розвитку комунікативної компетенції в навчальному процесі економічних спеціальностей вищих навчальних закладів. Розглянуто шляхи інтеграції англійської мови в навчальну діяльність майбутніх економістів з метою розвитку мовних навичок у контексті професійного навчання.uk
dc.description.abstractВ статье раскрыто понятие «бизнес-английский» и роль этого наиболее распространенного языка, который обеспечивает коммуникацию между экономическими субъектами в эпоху глобализации, модернизации и интеграции. Проанализированы современные требования к профессиональной подготовке будущих экономистов, среди которых все большее значение приобретают коммуникативные навыки и высокий уровень владения английским языком как весомые факторы качественного взаимодействия в деятельности субъектов рыночных отношений. Отмечается, что современное состояние развития внешнеэкономических связей требует качественно нового подхода не только к проблемам изучения экономики вообще, но и, в частности, к иноязычной языковой подготовке будущего экономиста. Рассмотрены основные возможности, которые открываются перед будущими экономистами благодаря высокому уровню владения английским языком. Проанализированы проблемные аспекты формирования и развития коммуникативной компетенции в учебном процессе экономических специальностей высших учебных заведений. Рассмотрены пути интеграции английского языка в учебную деятельность будущих экономистов с целью развития языковых навыков в контексте профессиональной учебы.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherТНТУ, АСУuk
dc.relation.ispartofseriesВипуск 2 (13);-
dc.subjectcommunication skillsuk
dc.subjectEnglish proficiencyuk
dc.subjectintegrationuk
dc.subjectbusiness discourseuk
dc.subjectbusiness practiceuk
dc.subjectкомунікативні навичкиuk
dc.subjectрівень володіння англійською мовоюuk
dc.subjectінтеграціяuk
dc.subjectбізнес дискурсuk
dc.subjectбізнес практикаuk
dc.titleThe development of the high level of English proficiency in the academic process of future economistsuk
dc.title.alternativeРозвиток високого рівня володіння англійською мовою в навчальному процесі майбутніх економістівuk
dc.title.alternativeРазвитие высокого уровня владения английским языком в учебном процессе будущих экономистовuk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameТернопіль, Україна-
dc.subject.udc378.147uk
dc.relation.references1. Alexander R. J. Business English in Europe: Student requirements and course delivery. Business English: Research into practice, Harlow, Pearson Education Limited, 1997, pp. 51-62.uk
dc.relation.references2. Bargiela-Chiappini S. J. Managing language: The discourse of corporate meetings. Amsterdam, John Benjamins Publishing Company, 1999, pp. 25-54.uk
dc.relation.references3. Charles M. Business negotiations: Interdependence between discourse and the business relationship. English for Specific Purposes, 2001, No 5, pp. 19-36.uk
dc.relation.references4. Johns A. M., Dudley-Evans, T. International in scope, specific in purpose. English for Specific Purposes, 2001, No 7, pp. 297-314.uk
dc.relation.references5. Zhang, Z. C. Business English: A discourse approach. Beijing: University of International Business and Economics Press, 2007, pp. 5-10.uk
dc.relation.referencesen1. Alexander R. J. Business English in Europe: Student requirements and course delivery. Business English: Research into practice, Harlow, Pearson Education Limited, 1997, pp. 51-62.uk
dc.relation.referencesen2. Bargiela-Chiappini S. J. Managing language: The discourse of corporate meetings. Amsterdam, John Benjamins Publishing Company, 1999, pp. 25-54.uk
dc.relation.referencesen3. Charles M. Business negotiations: Interdependence between discourse and the business relationship. English for Specific Purposes, 2001, No 5, pp. 19-36.uk
dc.relation.referencesen4. Johns A. M., Dudley-Evans, T. International in scope, specific in purpose. English for Specific Purposes, 2001, No 7, pp. 297-314.uk
dc.relation.referencesen5. Zhang, Z. C. Business English: A discourse approach. Beijing: University of International Business and Economics Press, 2007, pp. 5-10.uk
dc.identifier.citationenGai, O., Zakharova, E. (2015). The development of the high level of English proficiency in the academic process of future economists. Socio-Economic Problems and the State [online]. 13 (2), p. 314-319. [Accessed November 30, 2015]. Available from: <http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2015/15gomofe.pdf>uk
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2015, Випуск 2(13)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15gomofe.pdf684,78 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
15gomofe.djvu352,07 kBDjVuПереглянути/відкрити
15gomofe__COVER.png379,77 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.