Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6640

Назва: Формування пізнавальної активності учнів у процесі вивчення алгебри в 10-11 класах із використанням LMS Moodle
Інші назви: Formation of cognitive activity of students in the study of algebra in grades 10-11, using LMS Moodle
Автори: Харченко, Володимир Миколайович
Ваврикович, Любов Василівна
Приналежність: Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя, volmkhar@gmail.com
Бібліографічний опис: Харченко В. М. Формування пізнавальної активності учнів у процесі вивчення алгебри в 10-11 класах із використанням LMS Moodle / Харченко В. М., Ваврикович Л. В. // FOSS Lviv 2013, 18-21 квітня 2013 р. — Львів, 2013 — С. 182-185.
Bibliographic description: Kharchenko V. M., Vavrikovich L. V. (2013) Formuvannia piznavalnoi aktyvnosti uchniv u protsesi vyvchennia alhebry v 10-11 klasakh iz vykorystanniam LMS Moodle [Formation of cognitive activity of students in the study of algebra in grades 10-11, using LMS Moodle]. FOSS Lviv 2013 (Ukraine, Lviv, 18-21 April 2013), pp. 182-185 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали третьої міжнародної науково-практичної конференції FOSS Lviv 2013
Proceedings of the third international scientific and practical conference FOSS Lviv 2013
Дата публікації: 18-кві-2013
Дата внесення: 22-гру-2015
Місце видання, проведення: Україна, Львів
Ukraine, Lviv
Часове охоплення: 18-21 квітня 2013 р.
18-21 April 2013
Діапазон сторінок: 182-185
Короткий огляд (реферат): Formation of cognitive activity in the study of algebra in grades 10-11 with LMS Moodle. The report shows how the use of LMS Moodle allows to improve the organization of independent work, learning activates cognitive activity and contributes to better prepare students for external assessment in mathematics.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6640
ISBN: 978-966-2598-14-8
Перелік літератури: 1) Горошко Ю.В. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках математики з використанням НІТ. / Ю.В. Горошко, А.В. Пеньков. // Проблеми інформатизації освіти: зб. наук. праць, К.: УДПУ, 1993, С.47-54.
2) Дубинчук Е.С. Активизация познавательной деятельности учащихся средних професионально-технических училищ в процесе обучения математике. / Е.С. Дубинчук. – К.: Вища школа, 1987. – 101 с.
3) Ігнатенко М.Я. Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів старших класів при вивченні математики. / М.Я. Ігнатенко. ‒ К.: Тираж, 1997. – 300 с.
4) Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии. / С.Л. Рубинштейн. – М.: Педагогика, 1989. – 320 с.
5) Шамова Т.И. Активизация учения школьников. / Т.И. Шамова. – М.: Педагогика, 1982 – 208 с.
6) Щукина Г.И. Актуальные вопросы формирования интереса в обучении. / Г.И. Щукина. – М.: Просвещение, 1984. – 176 с.
7) Щукина Г.И. Педагогические проблемы формирования познавательных интересов учащихся. / Г.И. Щукина. – М.: Педагогика, 1988. – 203 с.
8) Харченко В.М. Використання електронного навчального курсу математики як засобу підготовки до ЗНО / В.М. Харченко, Л.В. Ваврикович, І.І. Карпенко // Друга міжнародна науково-практична конференція FOSS Lviv 2012: Збірник наукових праць. Львів, 26-28 квітня. – Львів, 2012. – С.58- 63.
References: 1) Horoshko Yu.V. Aktyvizatsiia piznavalnoi diialnosti uchniv na urokakh matematyky z vykorystanniam NIT., Yu.V. Horoshko, A.V. Penkov., Problemy informatyzatsii osvity: zb. nauk. prats, K.: UDPU, 1993, P.47-54.
2) Dubinchuk E.S. Aktivizatsiia poznavatelnoi deiatelnosti uchashchikhsia srednikh profesionalno-tekhnicheskikh uchilishch v protsese obucheniia matematike., E.S. Dubinchuk. – K.: Vishcha shkola, 1987. – 101 p.
3) Ihnatenko M.Ya. Aktyvizatsiia navchalno-piznavalnoi diialnosti uchniv starshykh klasiv pry vyvchenni matematyky., M.Ya. Ihnatenko. ‒ K.: Tyrazh, 1997. – 300 p.
4) Rubinshtein S.L. Osnovy obshchei psikholohii., S.L. Rubinshtein. – M.: Pedahohika, 1989. – 320 p.
5) Shamova T.I. Aktivizatsiia ucheniia shkolnikov., T.I. Shamova. – M.: Pedahohika, 1982 – 208 p.
6) Shchukina H.I. Aktualnye voprosy formirovaniia interesa v obuchenii., H.I. Shchukina. – M.: Prosveshchenie, 1984. – 176 p.
7) Shchukina H.I. Pedahohicheskie problemy formirovaniia poznavatelnykh interesov uchashchikhsia., H.I. Shchukina. – M.: Pedahohika, 1988. – 203 p.
8) Kharchenko V.M. Vykorystannia elektronnoho navchalnoho kursu matematyky yak zasobu pidhotovky do ZNO, V.M. Kharchenko, L.V. Vavrykovych, I.I. Karpenko, Druha mizhnarodna naukovo-praktychna konferentsiia FOSS Lviv 2012: Zbirnyk naukovykh prats. Lviv, 26-28 kvitnia. – Lviv, 2012. – P.58- 63.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:FOSS Lviv 2013



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.