Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-11 зі 11 (час пошуку: 0.011 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article31-тра-201912-лип-2019Маркетинговий підхід як системно-комплексне вирішення проблеми підвищення конкурентоспроможності підприємствФедорова, Тетяна; Федорова, Татьяна; Fedorova, Tetiana
Articleгру-20192-лют-2020УПРАВЛІННЯ СТРАТЕГІЧНИМИ АКТИВАМИ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ ЗА УМОВ РОЗВИТКУ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПРОЦЕСІВЛюбохинець, Лариса; Бушовська, Леся; Поплавська, Ольга; Любохинец, Лариса; Бушовская, Леся; Поплавская, Ольга; Liubokhynets, Larysa; Bushovska, Lesia; Poplavska, Olga
Articleчер-202116-вер-2021Розробка стратегії виходу на ринок товаровиробника з екологобезпечним використанням земельЄкель, Ганна; Екель, Анна; Yekel, Hanna
Article200830-вер-2012Інтегровані маркетингові комунікації підприємстваКраузе, Ольга Ігорівна; Krauze, O.
Article30-тра-20115-лип-2011Про досвід національного виробництва в зарубіжних країнахРуда, Ольга; Рудая, Ольга; Ruda, Olha
Articleтра-20146-чер-2014Проблеми розвитку торговельного потенціалу УкраїниСидяга, Богдан Володимирович; Сидяга, Богдан Владимирович; Sydiaga, Bohdan Volodymyrovych
Article24-лис-20152-гру-2015Sorghum market development in Ukraine under the impact of global trendsДемчук, Наталія Іванівна; Окселенко, Олег Миколайович; Demchuk, Natalia; Okselenko, Oleh; Демчук, Наталия Ивановна; Окселенко, Олег Николаевич
Articleтра-201210-чер-2012Український ринок інновацій та його перспективи у стратегії «Європа 2020»Стойко, Ігор; Стойко, Игорь; Stoyko, Ihor; Мельник, Лілія Миколаївна; Мельник, Лилия; Melnyk, Liliya
Articleгру-201810-січ-2019АНАЛІЗ ПОПИТУ НА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКУ ТЕХНІКУ ВІТЧИЗНЯНОГО ВИРОБНИЦТВАСтроцень, Людмила; Строцень, Людмила; Strotsen, Liudmyla
Articleлис-20217-жов-2022Конкурентоспроможність підприємств у контексті сталого розвиткуГолда, Надія; Golda, Nadiia
Articleлис-202123-вер-2022Воронка продажів – аналітичний інструмент маркетингуКраузе, Ольга; Піняк, Ірина; Krause, Olga; Pinyak, Iryna
Результати 1-11 зі 11 (час пошуку: 0.011 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі