Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5957

Назва: Examination of negative side effects caused by the corrosion preventive compounds
Автори: Maslak, T.
Lynnyk, O.
Oleksiuk, V.
Приналежність: National Aviation University, Kyiv, Ukraine
Бібліографічний опис: Examination of negative side effects caused by the corrosion preventive compounds / M. Karuskevich, T. Maslak, O. Lynnyk, V. Oleksiuk // IV міжнародна науково-технічна конференція „Пошкодження матеріалів під час експлуатації, методи його діагностування і прогнозування“ — Тернопіль : Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2015. — С. 60-63. — (Розсіяне і локалізоване пошкодження матеріалів).
Bibliographic description: Karuskevich M., Maslak T., Lynnyk O., Oleksiuk V. Examination of negative side effects caused by the corrosion preventive compounds. International Conference "In-Service Damage of Materials, its Diagnostics and Prediction", Ternopil, TNTU, 2015, P. 60-63 [in English].
Є частиною видання: Матеріали IV міжнародної науково-технічної конференції „Пошкодження матеріалів під час експлуатації, методи його діагностування і прогнозування“
Дата публікації: 21-вер-2015
Дата внесення: 28-жов-2015
Видавництво: Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Діапазон сторінок: 60-63
Короткий огляд (реферат): В статті представлені вимоги до процедури оцінки негативних побічних ефектів, спричинених застосуванням антикорозійних сполук або інших поверхнево-активних речовин, які застосовуються в авіації. Показано, що негативний вплив на втому конструкцій літака має бути проаналізований на різних стадіях втоми та на різних масштабних рівнях. Розглянуто три аспекти загальної методології: вплив поверхнево-активних речовин на стадії зародження втомних тріщин, відомий як ефект Ребіндера; вплив поверхнево-активних речовин на швидкість розповсюдження втомних тріщин; зменшення втомної довговічності заклепкових з’єднань як результат зменшення сил тертя між листами обшивки. Показано, що всі ці підходи можуть бути об’єднані в одну загальну методологію сертифікації антикорозійних сполук.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5957
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2015
Перелік літератури: 1. Karpenko G.V. The Rebinder effect in corrosive and weak surface-active media / G.V.Karpenko, E.M.Gutman, I.I.Vasilenko//Fiziko-Khimicheskaya Mikhanika Materialov. – 1967.- V.3, №5.- P.523-532.
2. Karuskevich M. Extrusion/intrusion structures as quantitative indicators of accumulated fatigue damage / O. Karuskevich, T. Maslak, S. Schepak. // International Journal of Fatigue. – 2012. – № 39. – P. 116–121.
3. Craig Purry, Alan Fien, Krishnakumar Shankar. The effect of corrosion preventative compound on fatigue crack growth properties of 2024-T351 aluminium alloys International Journal of Fatigue 25 (2003) 1175–1180.
4. O'Neill PH, Smith RJ. A short study of the effect of a penetrant oil on the fatigue life of a riveted joint. Farnborough, UK: Royal Aircraft Establishment, pp. 1305, 1973.
5. Schijve J, Jacobs FA, Tromp PJ. Effect on anticorrosion penetrant on the fatigue life in flight simulation tests of various riveted joints. NLR TR 77103. Amsterdam: National Aerospace Laboratory, 1977.
6. Dhamari RDA. The effects of water displacing corrosion preventatives on the fatigue behaviour of mechanically fastened aluminium joints. PhD thesis: Aerospace, Civil & Mechanical Engineering, Australian Defence Force Academy, UNSW, 2005.
7. Aditya Jaya, Ung Hing Tiong, Reza Mohammed, Cees Bil, Graham Clark. The influence of corrosion treatments on fatigue of aircraft structural joints, 27th international congress of the aeronautical sciences, 19-24 September 2010, Nice, France, pp.1-8.
References: 1. Karpenko G.V. The Rebinder effect in corrosive and weak surface-active media, G.V.Karpenko, E.M.Gutman, I.I.Vasilenko,Fiziko-Khimicheskaya Mikhanika Materialov. – 1967.- V.3, No 5.- P.523-532.
2. Karuskevich M. Extrusion,intrusion structures as quantitative indicators of accumulated fatigue damage, O. Karuskevich, T. Maslak, S. Schepak., International Journal of Fatigue. – 2012. – No 39. – P. 116–121.
3. Craig Purry, Alan Fien, Krishnakumar Shankar. The effect of corrosion preventative compound on fatigue crack growth properties of 2024-T351 aluminium alloys International Journal of Fatigue 25 (2003) 1175–1180.
4. O'Neill PH, Smith RJ. A short study of the effect of a penetrant oil on the fatigue life of a riveted joint. Farnborough, UK: Royal Aircraft Establishment, pp. 1305, 1973.
5. Schijve J, Jacobs FA, Tromp PJ. Effect on anticorrosion penetrant on the fatigue life in flight simulation tests of various riveted joints. NLR TR 77103. Amsterdam: National Aerospace Laboratory, 1977.
6. Dhamari RDA. The effects of water displacing corrosion preventatives on the fatigue behaviour of mechanically fastened aluminium joints. PhD thesis: Aerospace, Civil & Mechanical Engineering, Australian Defence Force Academy, UNSW, 2005.
7. Aditya Jaya, Ung Hing Tiong, Reza Mohammed, Cees Bil, Graham Clark. The influence of corrosion treatments on fatigue of aircraft structural joints, 27th international congress of the aeronautical sciences, 19-24 September 2010, Nice, France, pp.1-8.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Конференція „Пошкодження матеріалів під час експлуатації, методи його діагностування і прогнозування“ (2015)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.