Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5868

Назва: Confidence interval for economic forecasting
Інші назви: Довірчий інтервал для складання економічних прогнозів
Доверительный интервал для составления экономических прогнозов
Автори: Кужда, Тетяна Іванівна
Кужда, Татьяна
Kuzhda, Tetiana
Галущак, Михайло Петрович
Галущак, Михаил
Halushchak, Mykhaylo
Бібліографічний опис: Кужда Т. Довірчий інтервал для складання економічних прогнозів [Електронний ресурс] / Тетяна Кужда, Михайло Галущак // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2014. — Вип. 2 (11). — С. 162-169. — Режим доступу до журн.: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2014/14ktisep.pdf.
metadata.dc.identifier.citationen: Kuzhda T. and Halushchak M. (2014). Confidence interval for economic forecasting [Dovirchyy interval dlya skladannya ekonomichnykh prohnoziv]. Sotsial'no-ekonomichni problemy i derzhava - Socio-Economic Problems and the State [online]. 11 (2), p. 162-169. [Accessed November 30, 2014]. Available from: <http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2014/14ktisep.pdf.>.
Дата публікації: лис-2014
Видавець: ТНТУ, АСУ
metadata.dc.coverage.placename: Тернопіль, Україна
УДК: 338.27
Ключові слова: confidence interval
range forecast
point estimation
business
forecast error
forecast accuracy
інтервал довіри
інтервальний прогноз
точковий прогноз
економічне прогнозування
помилка прогнозу
точність прогнозу
Серія/номер: Випуск 2(11);
Короткий огляд (реферат): This article examines the role of confidence interval for making economic forecasts. Taking into account that the most basic keys to good decision-making is accurate forecasting of the future it can be said that the confidence interval conveys valuable information regarding the uncertainty of point estimate and forms reliable base for making good forecast. Utility of interval estimation to users of business forecasts is emphasized in the article. The paper shows how the confidence interval affects business such as market research, risk management, budget planning. Range forecast as a way to counteract the problem of point estimation is explained in this article. These ranges consist of two points, representing the reasonable “best case” and “worst case” scenarios. Because no estimate can be 100 percent reliable, businesses must be able to know how confident they should be in their estimates and whether or not to act on them. The main steps used to construct the forecast with confidence interval are described in this article. It was proved that probability, measured in a confidence interval, is another piece of data that can help the end user make an informed decision. Also, the practical application of the confidence interval for making business forecast is shown in the article.
В статті описано роль довірчого інтервалу у прогнозуванні економічних даних. Враховуючи те, що одним із ключових чинників прийняття економічно обґрунтованих та раціональних управлінських рішень є точний прогноз, то зроблено висновок, що прогнозування з інтервалом довіри дає цінну інформацію про невизначеність точкового прогнозу та формує надійну базу для складання більш точних прогнозів. Корисність інтервальної оцінки для складання прогнозів вказана в статті. В статті роз’яснено як формування прогнозів на основі довірчого інтервалу впливає на дослідження ринку, управління ризиками та планування бюджету організації. Зазначено, що інтервальний прогноз є одним з методів, який дозволяє усунути проблему точкового оцінювання, оскільки містить два значення – верхню та нижню прогнозні межі. Основні етапи, які використовуються для побудови прогнозу з інтервалом довіри описані в статті. Доведено, що інтервальний прогноз становить цінну інформаційну основу для керівників підприємства. Практичне застосування довірчого інтервалу для складання економічних прогнозів показано в статті.
В статье описано роль доверительного интервала в прогнозировании экономических данных. Учитывая, что одним из ключевых факторов принятия экономически обоснованных и рациональных управленческих решений является точный прогноз, то сделан вывод, что прогнозирование с интервалом доверия дает ценную информацию о неопределенности точечного прогноза и формирует надежную базу для составления более точных прогнозов. Полезность интервальной оценки для составления прогнозов указана в статье. В статье разъяснено как формирование прогнозов на основе доверительного интервала влияет на исследования рынка, управления рисками и планирования бюджета организации. Указано, что интервальный прогноз является одним из методов, который позволяет устранить проблему точечного оценивания, поскольку содержит два значения – верхнюю и нижнюю прогнозные границы. Основные этапы, которые используются для построения прогноза с интервалом доверия, описаны в статье. Доказано, что интервальный прогноз составляет ценную информационную основу для руководителей предприятия. Практическое применение доверительного интервала для составления экономических прогнозов показано в статье.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5868
ISSN: 2223-3822
metadata.dc.rights.holder: © Socio-Economic Problems and the State
metadata.dc.relation.referencesen: 1. Elliott G., Granger C.W.J. and Timmermann A. Handbook of economic forecasting / G. Elliott, C.W.J. Granger and A. Timmermann. – North Holland. – 2006. – 1012 p. 2. Smithson M. Confidence intervals / M. Smithson. – SAGE Publications. – 2003. – 93 p. 3. Cumming G. Understanding the new statistics: effect sizes, confidence intervals, and meta-analysis / G. Cumming. – Routledge. – 2012. – 519 p. 4. Siegmund D. Sequential analysis: tests and confidence intervals / D. Siegmund. – Springer Science & Business Media. – 2002. – 272 p. 5. Smithson M. Statistics with Confidence / M. Smithson. – SAGE Publications. – 2000. – 446 p. 6. Wang G. C. S., Jain C. L. Regression analysis: modeling & forecasting / G. C. S. Wang, C. L. Jain. – Institute of Business Forex. – 2003. – 293 p. 7. Schleifer A., Bell D. E. Data analysis, regression, and forecasting / A. Schleifer, D. E. Bell. – Course technology. – 2005. – 248 p. 8. Jain C. L., Malehorn J. Practical guide to business forecasting C. L. / Jain, J. Malehorn. – Institute of Business Forex. – 2005. – 502 p. 9. Pindyck R. S. Econometric models and economic forecasts / R. S. Pindyck. – McGraw-Hill. – 2001. – 596 p. 10. Shim J. K. Strategic business forecasting: the complete guide to forecasting real world company performance / J. K. Shim. – CRC Press. – 2000. – 312 p.
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2014, Випуск 2(11)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14ktisep.pdf4,8 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
14ktisep.djvu439,66 kBDjVuПереглянути/Відкрити
14ktisep__COVER.png383,74 kBimage/pngПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.