Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5798

Назва: Формування ефективної системи маркетингового планування на підприємстві
Автори: Меленчук, Юлія Тарасівна
Бібліографічний опис: Меленчук Ю.Т. Формування ефективної системи маркетингового планування на підприємстві: дис. на здобуття наук. ступ. к.е.н. / Ю.Т.Меленчук. - ТНТУ, 2015. - 294 с.
Дата публікації: 22-сер-2015
Дата внесення: 26-сер-2015
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Шифр та назва спеціальності: 08.00.04 — економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)
УДК: 658.8.012.2
621
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5798
Тип вмісту: Thesis
Розташовується у зібраннях:08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.