Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/572

Назва: Технологічні особливості відновлення спрацьованих залізничних коліс
Інші назви: Technological features of proceeding in the worked wheels of railways
Автори: Шаблій, Олег Миколайович
Пулька, Чеслав Вікторович
Король, Олег Іванович
Сенчишин, Віктор Степанович
Shabliy, O.
Pulka, Ch.
Korol, O.
Senchushun, V.
Бібліографічний опис: Технологічні особливості відновлення спрацьованих залізничних коліс / Шаблій О., Пулька Ч., Король О., Сенчишин В. // Вісник ТДТУ. — 2010. — Том 15. — № 2. — С. 101-110. — (машинобудування, автоматизація виробництва та процеси механічної обробки).
Дата публікації: 6-кві-2010
Дата внесення: 5-лис-2010
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль, Україна
УДК: 621.791.927.7
Теми: одно і багатоелектродне наплавлення
технологічні пристосування
установки
нагрівальні системи
рідкий метал
індуктори
сталеві магнітопроводи
дослідження
the same thing and much electrode naplavlennya
technological adaptations
options
systems of heaters
liquid metal
inductors
steel magnitoprovodi
researches
Короткий огляд (реферат): Представлено огляд існуючих способів відновлення робочих поверхонь кочення залізничних вагонних та локомотивних коліс, розглянуто їх переваги й недоліки та запропоновано нові напрямки відновлення зношених поверхонь, які дозволяють підвищити продуктивність і якість процесу та зменшити трудові й матеріальні затрати з використанням індукційного нагрівання.
The review of existent methods of proceeding in the surfaces of wheels carriages and locomotives of railways is presented in work, their advantages and failings are considered and new directions of proceeding in threadbare surfaces are offered which allow to promote the productivity and quality of process and decrease the expenses of labours and financial related to proceeding in workings surfaces with the use of the induction heating of all working surface of simultaneously.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/572
ISSN: 1727-7108
Власник авторського права: © „Вісник Тернопільського національного технічного університету“
Статус публікації : Опубліковано раніше
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Вісник ТДТУ, 2010, Том 15, № 2



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.