Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/572
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шаблій, Олег Миколайович | - |
dc.contributor.author | Пулька, Чеслав Вікторович | - |
dc.contributor.author | Король, Олег Іванович | - |
dc.contributor.author | Сенчишин, Віктор Степанович | uk |
dc.contributor.author | Shabliy, O. | - |
dc.contributor.author | Pulka, Ch. | - |
dc.contributor.author | Korol, O. | - |
dc.contributor.author | Senchushun, V. | - |
dc.date.accessioned | 2010-11-05T10:59:35Z | - |
dc.date.available | 2010-11-05T10:59:35Z | - |
dc.date.issued | 2010-04-06 | - |
dc.identifier.citation | Технологічні особливості відновлення спрацьованих залізничних коліс / Шаблій О., Пулька Ч., Король О., Сенчишин В. // Вісник ТДТУ. — 2010. — Том 15. — № 2. — С. 101-110. — (машинобудування, автоматизація виробництва та процеси механічної обробки). | uk |
dc.identifier.issn | 1727-7108 | - |
dc.identifier.uri | http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/572 | - |
dc.description.abstract | Представлено огляд існуючих способів відновлення робочих поверхонь кочення залізничних вагонних та локомотивних коліс, розглянуто їх переваги й недоліки та запропоновано нові напрямки відновлення зношених поверхонь, які дозволяють підвищити продуктивність і якість процесу та зменшити трудові й матеріальні затрати з використанням індукційного нагрівання. | uk |
dc.description.abstract | The review of existent methods of proceeding in the surfaces of wheels carriages and locomotives of railways is presented in work, their advantages and failings are considered and new directions of proceeding in threadbare surfaces are offered which allow to promote the productivity and quality of process and decrease the expenses of labours and financial related to proceeding in workings surfaces with the use of the induction heating of all working surface of simultaneously. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя | uk |
dc.subject | одно і багатоелектродне наплавлення | uk |
dc.subject | технологічні пристосування | uk |
dc.subject | установки | uk |
dc.subject | нагрівальні системи | uk |
dc.subject | рідкий метал | uk |
dc.subject | індуктори | uk |
dc.subject | сталеві магнітопроводи | uk |
dc.subject | дослідження | uk |
dc.subject | the same thing and much electrode naplavlennya | uk |
dc.subject | technological adaptations | uk |
dc.subject | options | uk |
dc.subject | systems of heaters | uk |
dc.subject | liquid metal | uk |
dc.subject | inductors | uk |
dc.subject | steel magnitoprovodi | uk |
dc.subject | researches | uk |
dc.title | Технологічні особливості відновлення спрацьованих залізничних коліс | uk |
dc.title.alternative | Technological features of proceeding in the worked wheels of railways | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.rights.holder | © „Вісник Тернопільського національного технічного університету“ | - |
dc.coverage.placename | Тернопіль, Україна | - |
dc.status | Опубліковано раніше | - |
dc.subject.udc | 621.791.927.7 | uk |
Розташовується у зібраннях: | Вісник ТДТУ, 2010, Том 15, № 2 |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.