Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5578

Назва: Міцність і довговічність елементів конструкцій за змінної амплітуди навантаження
Інші назви: Strength and durability of structural elements under variable amplitude
Автори: Ясній, Петро Володимирович
Пиндус, Юрій Іванович
Ясній, Олег Петрович
Yasniy, Petro
Pyndus, Yuriy
Yasniy, Oleh
Бібліографічний опис: Ясній П.В. Міцність і довговічність елементів конструкцій за змінної амплітуди навантаження: монографія / Ясній П.В., Пиндус Ю.І., Ясній О.П. – Тернопіль : Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2013. – 173 с.
Ясній П.В. Міцність і довговічність елементів конструкцій за змінної амплітуди навантаження: монографія / Ясній П.В., Пиндус Ю.І., Ясній О.П. – Тернопіль : Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2013. – 173 с.
Дата публікації: 28-лют-2015
Дата внесення: 28-лют-2015
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
УДК: 620.1
539.3
539.4
ББК: 30.121
Теми: механіка руйнуввання
втома
ріст тріщин
перевантаження розтягом
статистичний аналіз
затримка росту тріщин
колісна пара локомотива
випадкове навантаження
fatigue crack growth
single overload
crack growth model
Короткий огляд (реферат): Монографія стосується прогнозування довговічності важливих еле- ментів конструкцій за змінної амплітуди навантаження. Розглянуто осно- вні детерміністичні й статистичні підходи до оцінювання росту втомних тріщин за нерегулярного навантаження. Побудовано моделі росту втом- них тріщин за змінної амплітуди навантаження, зокрема і з урахуванням статистичних характеристик навантаження, механічних властивостей і ге- ометрії тріщини. Запропоновані детерміністичні та статистичні методи за- стосовані для оцінки залишкової довговічності елементів конструкцій крила транспортного літака та осей колісних пар локомотивів за нерегуля- рного навантаження. Призначена для наукових та інженерно-технічних працівників, а та- кож аспірантів і студентів, які спеціалізуються у галузі прогнозування експлуатаційного ресурсу і забезпечення надійності експлуатації елемен- тів конструкцій.
The book concerns the lifetime prediction of important structural elements under variable amplitude loading. The main deterministic and statistical approaches for evaluation of fatigue cracks growth under irregular loading are considered. The models of fatigue crack growth under variable amplitude loading, considering the statistical characteristics of the loading, mechanical properties and geometry of the crack, are built. The proposed deterministic and statistic methods were applied to estimate the residual durability of structural elements of transport airplane wing and locomotive railway axle under operational loading. The book is useful for scientists and technical staff, as well as for students and postgraduates specializing in lifetime prediction and in reliability of structural elements.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5578
ISBN: 978-966-305-057-7
Тип вмісту: Monograph
Розташовується у зібраннях:Монографії Яснія П. В.
Зібрання книг



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.