Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5053

Назва: Теоретичні та практичні аспекти оцінки конкурентоспроможності молокопереробних підприємств на молочному ринку України
Інші назви: Теоретичні та практичні аспекти оцінки конкурентоспроможності молокопереробних підприємств на молочному ринку України
Теоретические и практические аспекты оценки конкурентоспособности молокоперерабатывающих предприятий на молочном рынке Украины
Theoretical and practical aspects of the competitiveness’ assessment of dairy industry at the Ukraine’s dairy market
Автори: Шкарлет, Сергій
Шкарлет, Сергей
Shkarlet, Serhiy
Тарасюк, Галина
Тарасюк, Галина
Tarasyuk, Halyna
Балковська, Варвара
Балковская, Варвата
Balkovska, Varvara
Погайдак, Ольга
Погайдак, Ольга
Pohaydak, Olha
Бібліографічний опис: Шкарлет С. Теоретичні та прикладні аспекти оцінки конкурентоспроможності молокопереробних підприємств на молочному ринку України [Електронний ресурс] / Сергій Шкарлет, Галина Тарасюк, Варвара Балковська, Ольга Погайдак // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2014. — Вип. 2 (11). — С. 104-118. — Режим доступу до журн.: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2014/14ssamru.pdf.
Дата публікації: 30-лис-2014
Дата внесення: 15-лис-2014
Видавництво: ТНТУ, АСУ
УДК: 658
637.1
Теми: конкуренція
конкурентоспроможність підприємства
оцінка конкурентоспроможності
інтегральний показник конкурентоспроможності
SWOT-аналіз
competition
competitiveness
competitiveness’ assessment
integral indicator of competitiveness
SWOT-analysis
Серія/номер: Випуск 2(11);
Короткий огляд (реферат): У статті наведено теоретичне обґрунтування актуальності оцінки конкурентоспроможності підприємств в сучасних ринкових умовах господарювання, та здійснена оцінка конкурентоспроможності трьох підприємств молочної галузі України. Підприємство повинне чітко усвідомлювати якою мірою воно конкурентоспроможне на ринку в порівнянні з фірмами-конкурентами. Високий ступінь конкурентоспроможності є певною гарантією отримання високих результатів діяльності, та забезпечення виживання в жорстких умовах ринкової економіки. Конкурентоспроможність підприємства є величиною абстрактною, а не точною, що значно ускладнює процес її оцінки. Молочна галузь є одна із провідних у харчовій промисловості. Молочні продукти є життєво необхідними для кожного, саме тому необхідно звертати особливу увагу на розвиток галузі. Оцінка конкурентоспроможності молокопереробних підприємств сприятиме розвитку галузі в цілому. В статті визначено інтегральний показник конкурентоспроможності для трьох підприємств молочної галузі, та здійснено SWOT-аналіз підприємства-лідера, та найменш конкурентного підприємства.
В статье представлено теоретическое обоснование актуальности оценки конкурентоспособности предприятий в современных рыночных условиях хозяйственной деятельности, а так же проведена оценка конкурентоспособности троих предприятий молочной отрасли Украины. Предприятие должно четко понимать в какой степени оно конкурентоспособно на рынке в сравнении с фирмами-конкурентами. Высокая степень конкурентоспособности есть некой гарантией получения высоких результатов деятельности, и обеспечения выживания в жестких условиях рыночной экономики. Конкурентоспособность предприятия является величиной абстрактной, а не точной, что значительно усложняет процесс ее оценки. Молочная отрасль – одна из ведущих в пищевой промышленности. Молочные продукты есть жизненно необходимыми для каждого, именно по этому необходимо обращать особое внимание на развитие отрасли. Оценка конкурентоспособности молокоперерабатывающих предприятий будет способствовать развитию отрасли в целом. В статье рассчитан интегральный показатель конкурентоспособности для троих предприятий молочной отрасли, и осуществлен SWOT-анализ предприятия-лидера и наиболее конкурентоспособного предприятия.
The article presents theoretical foundation of the assessment urgency of the competitiveness in the current market conditions. Put the competitive assessment of three enterprises of Ukraine’s dairy industry. Enterprise must clearly understand the extent in which it is competitive at the market and can compared with the competitors. The high competitiveness standard is a guarantee of high performance obtaining and ensuring of survival at the strict conditions of a market economy. The competitiveness is an abstract but not exact quantity, which greatly complicates the assessment process. Dairy is one of the leading in food industry. Dairy products are vitally important for everyone; therefore it’s necessary to pay special attention to the development of industry. The assessment of competitiveness will facilitate to the development of dairy industry in general. In the article compute the integral competitiveness index for three enterprises of dairy industry, and put the SWOT-analysis of leading company and least competitive enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5053
ISSN: 2223-3822
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2014, Випуск 2(11)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14ssamru.pdf1,39 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
14ssamru.djvu302,06 kBDjVuПереглянути/відкрити
14ssamru__COVER.png388,62 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.