Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/4777

Назва: Подвійний сухарний синхронний карданний шарнір
Інші назви: Twin key synchronous cardan joint
Двойной сухарный синхронный карданный шарнир
Автори: Пилипець, Михайло Ількович
Саньоцький, Андрій Михайлович
Pylypets, Mykhailo Ilkovych
Saniotskyi, Andrii Mykhailovych
Пилипец, Михаил Илькович
Санецкий, Андрей Михайлович
Бібліографічний опис: Патент 71440 UA, МПК F16D 3/30. Подвійний сухарний синхронний карданний шарнір [Текст] / Пилипець Михайло Ількович, Саньоцький Андрій Михайлович (Україна) - опубл. 10.07.2012.
Patent 71440 UA, MPK F16D 3/30. Twin key synchronous cardan joint [Text] / Pylypets Mykhailo Ilkovych, Saniotskyi Andrii Mykhailovych (Ukraine) - publ. 10.07.2012.
Патент 71440 UA, МПК F16D 3/30. Двойной сухарный синхронный карданный шарнир [Текст] / Пилипец Михаил Илькович, Санецкий Андрей Михайлович (Украина) - опубл. 10.07.2012.
Дата публікації: 10-лип-2012
Дата внесення: 25-вер-2014
Теми: F16D 3/30
в яких забезпечується сталість кутової швидкості
Короткий огляд (реферат): Подвійний сухарний синхронний карданний шарнір, що оснащений ведучим та веденим одинарними сухарними карданними шарнірами, встановленими в дзеркальному положенні один відносно одного, що містить ведучу і ведену карданні вилки, виконані відповідно з двох симетричних піввилок з робочими поверхнями півкруглої форми, закріплені відповідно на ведучому і веденому валах, та проміжну карданну вилку, виконану з двох симетричних піввилок з подвійними півкруглими робочими поверхнями, які входять в спряження із зазором у зовнішні півциліндричні виточки ведучого і веденого кульових сухарів відповідно та з’єднані між собою різьбокріпильними елементами, з можливістю кутового переміщення ведучої, веденої та проміжної карданних вилок на кут γ відносно ведучого і веденого кульових сухарів у двох взаємно перпендикулярних площинах з неможливим їх осьовим зміщенням, із забезпеченням кутової передачі крутного моменту в інтервалі γ = 0 50° і синхронності обертання ведучого і веденого валів з рівною кутовою швидкістю шляхом тертя-ковзання складових деталей карданного шарніра, який відрізняється тим, що ведуча і ведена карданні вилки з’єднані між собою і відповідно з ведучим і веденим валами різьбокріпильними елементами із можливістю регулювання зазору регулювальною прокладкою, що встановлена між симетричними піввилками карданних вилок, з неможливим осьовим переміщенням ведучого і веденого карданних валів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/4777
Інші ідентифікатори: 71440
Власник авторського права: ® Пилипець Михайло Ількович, Саньоцький Андрій Михайлович
Тип вмісту: Other
Розташовується у зібраннях:2012



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.