Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3133
Title: Управління конкурентоспроможністю підприємства в сучасних умовах
Other Titles: Управления конкурентоспособностью предприятия в современных условиях
Management of competitiveness enterprise in modern terms
Authors: Співак, Сергій Михайлович
Спивак, Сергей Михайлович
Spivak, Serhii Mykhaylovych
Bibliographic description (Ukraine): Співак С. Управління конкурентоспроможністю підприємства в сучасних умовах [Електронний ресурс] / Сергій Співак // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2014. — Вип. 1 (10). — С. 287-293. — Режим доступу до журн.: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2014/14ssmvsu.pdf.
Issue Date: May-2014
Publisher: ТНТУ, АСУ
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 338:45
Keywords: конкурентоспроможність
меблеве виробництво
управління
механізм
competitiveness
furniture production
management
mechanism
Series/Report no.: Випуск 1 (10);
Abstract: У статті розглядаються методологічні підходи щодо оцінки конкурентоспроможності промислового підприємства на основі системи показників оцінки виробничого, фінансового, маркетингового потенціалу, визначення комплексного показника конкурентоспроможності підприємства. Досліджено проблеми розвитку підприємств меблевого виробництва. Розкрито основні недоліки розвитку галузі в сучасних умовах. Проведено аналіз конкурентоспроможності меблевої продукції на ринку. Проаналізовано фактори, що впливають на рівень виробництва та запропоновано механізм удосконалення системи управління конкурентоспроможністю підприємства, що включає реалізацію таких етапів: а) ухвалення принципового рішення керівництвом підприємства про доцільність управління конкурентоспроможністю; б) формування робочих груп; в) аналіз конкурентоспроможності меблевого підприємства, на основі якого визначається конкурентоспроможність певного меблевого підприємства; г) управління функціональною конкурентоспроможністю меблевого підприємства; д) оцінювання багатофакторної ефективності використання та реалізації дії організаційно-економічного механізму управління конкурентоспроможністю підприємств.
В статье рассматриваются методологические подходы к оценке конкурентоспособности промышленного предприятия на основе системы показателей оценки производственного, финансового, маркетингового потенциала, определения комплексного показателя конкурентоспособности предприятия. Исследованы проблемы развития предприятий мебельного производства. Раскрыты основные недостатки развития отрасли в современных условиях. Проведен анализ конкурентоспособности мебельной продукции на рынке. Проанализированы факторы, влияющие на уровень производства и предложен механизм совершенствования системы управления конкурентоспособностью предприятия, который включает реализацию следующих этапов: а) принятие принципиального решения аппаратом управления предприятия о целесообразности управления конкурентоспособностью; б) формирование рабочих групп; в) анализ конкурентоспособности мебельного предприятия, на основе которого определяется конкурентоспособность определенного мебельного предприятия; г) управление функциональной конкурентоспособностью мебельного предприятия; д) оценка многофакторной эффективности использования и реализации действия организационно-экономического механизма управления конкурентоспособностью предприятий.
This paper discusses methodological approaches to assess the competitiveness of industrial enterprises on the basis of indicators to measure the production, finance, marketing potential, determination of the complex index of competitiveness. The problems of furniture manufacturing enterprises. The basic shortcomings of the industry in today's environment. The analysis of the competitiveness of furniture products on the market. Factors that influence the level of production and the mechanism of improving the competitiveness of enterprise management systems, including the implementation of the following steps: a) the adoption of a fundamental decision by management on the feasibility competitiveness management; b) formation of working groups; c) analysis of the competitiveness of the furniture company, which is determined based on the competitiveness of certain furniture company; d) management functional competitive furniture company; е) evaluating the effectiveness of multi-use and implement actions organizational and economic mechanism of competitive.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3133
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Appears in Collections:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2014, Випуск 1(10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14ssmvsu.pdf1,28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.