Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3048
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельничук, Ольга Петрівна-
dc.contributor.authorМельничук, Ольга Петровна-
dc.contributor.authorMelnychuk, Olga Petrivna-
dc.date2014-
dc.date.accessioned2014-05-28T14:52:24Z-
dc.date.available2014-05-28T14:52:24Z-
dc.date.issued2014-05-
dc.identifier.citationМельничук О. Освітня складова трудового потенціалу та її прояв в професійних стандартах [Електронний ресурс] / Ольга Мельничук // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2014. — Вип. 1 (10). — С. 203-211. — Режим доступу до журн.: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2014/14mopvps.pdf.uk
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3048-
dc.description.abstractВ статті, у відповідності до завдань дослідження результатів навчання та їх відповідності професійним стандартам, викладено авторський погляд на сутність освітньої складової трудового потенціалу, освітні і кваліфікаційні характеристики та ділові якості працездатного населення, які в своїй основі формують кваліфікаційні стандарти. Показано, що профілі кваліфікацій на даному етапі розвитку освітніх реформ та ринкових відносин в державі потребують уточнення заради повної професійної реалізації випускника професійного та вищого навчального закладу, адже у своїй більшості органічні мотиви реалізації базуються на меті узгодження суспільних та індивідуальних інтересів. Підкреслено, що використовувані в даний час кваліфікації не несуть для роботодавців достатню інформацію про отримувані результати навчання і досягнуті професійні компетенції для їх практичного використання. Одночасно широка номенклатура існуючих кваліфікацій в державі, створених на основі компетентністного підходу в освіті, все ж створює певну проблему у взаємодії системи підготовки спеціалістів та ринку праці. Обґрунтовано, що лише поглиблення сумісної роботи держави і бізнесу в освітній сфері заради високих результатів навчання стане запорукою динамічного розвитку економіки держави.uk
dc.description.abstractВ статье, в соответствии с задачами исследования результатов обучения и их соответствия профессиональным стандартам, представлен авторский взгляд на сущность образовательной составляющей трудового потенциала, образовательные и квалификационные характеристики и деловые качества трудоспособного населения, которые в своей основе формируют квалификационные стандарты. Показано, что профили квалификаций на данном этапе развития образовательных реформ и рыночных отношений в государстве требуют уточнения ради полной профессиональной реализации выпускника профессионального и высшего учебного заведения, ведь в большинстве органические мотивы реализации базируются на цели согласования общественных и индивидуальных интересов. Подчеркнуто, что используемые в настоящее время квалификации не несут для работодателей достаточной информации о получаемых результатах обучения и достигнутых профессиональных компетенциях для их практического использования. Одновременно широкая номенклатура существующих квалификаций в государстве, созданных на основе компетентностного подхода в образовании, все же создает определенную проблему во взаимодействии системы подготовки специалистов и рынка труда. Обосновано, что только углубление совместной работы государства и бизнеса в сфере образования ради высоких результатов обучения станет залогом динамичного развития экономики государства.uk
dc.description.abstractThe article describes the author's views on the nature of the educational component of the labor potential, educational qualifications and professional qualities and characteristics of the working population, which basically forms the qualification standards according to the research problems of learning outcomes and their accordance with professional standards. It is shown that the profile of qualifications at this stage of educational reform and market relations in the country needs to be clarified for the full realization of the graduates of professional and higher education institution, because the majority of organic motifs based implementation aimed at the coordination of public and individual interests. It is emphasized that qualifications that are used now don’t represent sufficient information about the learning outcomes and professional competence for their practical use. The wide range of existing qualifications in the country that are based on competence approach to education, still create problems in the interaction of specialist training and labor market. It is proved that only deepen collaboration of government and business in education for learning outcomes will ensure dynamic economic development of the state.uk
dc.languageen-
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУ, АСУuk
dc.relation.ispartofseriesВипуск 1 (10);-
dc.rights© Socio-Economic Problems and the State-
dc.subjectосвітня складоваuk
dc.subjectтрудовий потенціалuk
dc.subjectкваліфікаціяuk
dc.subjectзнанняuk
dc.subjectнавичкиuk
dc.subjectділові якостіuk
dc.subjectпрофесійні стандартиuk
dc.subjecteducational componentuk
dc.subjectlabor potentialuk
dc.subjectqualificationsuk
dc.subjectknowledgeuk
dc.subjectskillsuk
dc.subjectcompetenciesuk
dc.subjectprofessional standardsuk
dc.titleОсвітня складова трудового потенціалу та її прояв в професійних стандартахuk
dc.title.alternativeОбразовательная составляющая трудового потенциала и ее проявление в профессиональных стандартахuk
dc.title.alternativeEducation component of labor potential and its manifestations in professional standardsuk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameТернопіль, Україна-
dc.subject.udc378.2uk
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2014, Випуск 1(10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14mopvps.pdf1,37 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.