Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-8 зі 8 (час пошуку: 0.005 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Conference Abstract19-тра-202313-чер-2023Особливості оцінки ефективності маркетингових комунікаційГолда, Надія Михайлівна; Кулик, Юлія Романівна; Golda, Nadiia; Kulyk, Yliia
Conference Abstract3-лис-20231-гру-2023Роль брендингу на підприємстві у сучасних умовах господарюванняМогильська, Василина; Mohylska, Vasylyna
Conference Abstract3-лис-20231-гру-2023Особливості маркетингу ринку послугШведа, Тарас; Зяйлик, Марія Федорівна; Shveda, Taras; Ziailyk, Mariia
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Взаємозв’язок маркетингу і діджитал-інструментів під час війниЗяйлик, Марія Федорівна; Zialyk, Maria
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Конкуренція як важливий засіб контролю в ринковій системіШеремета, Ольга; Sheremeta, Olga
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Оцінка стратегічної позиції підприємстваКулик, Юлія Романівна; Семків, Дмитро; Kulyk, Yuliia; Semkiv, Dmytro
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Управління конкурентоспроможністю підприємстваГолда, Надія Михайлівна; Семків, Дмитро; Golda, Nadiya; Semkiv, Dmytro
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Роль реклами в сучасному просторіГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya