Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20638

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДмитрів, Дмитро Володимировичuk
dc.contributor.authorРогатинська, Олена Романівнаuk
dc.contributor.authorКапаціла, Юрій Богдановичuk
dc.contributor.authorDmytriv, Dmytrouk
dc.contributor.authorRogatynska, Olenauk
dc.contributor.authorKapatsila, Yuriyuk
dc.date.accessioned2017-05-10T14:13:55Z-
dc.date.available2017-05-10T14:13:55Z-
dc.date.created2016-12-23uk
dc.date.issued2016-12-23uk
dc.date.submitted2016-12-05uk
dc.identifier.citationДмитрів Д. В. Ймовірнісне моделювання автомобільних вантажопотоків через митний кордон / Дмитро Володимирович Дмитрів, Олена Романівна Рогатинська, Юрій Богданович Капаціла // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2016. — № 2 (51). — С. 123–131. — (Математичні методи, моделі та інформаційні технології в економіці).uk
dc.identifier.issn2409-8892uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20638-
dc.description.abstractНа підставі проведеного аналізу робіт присвячених здійсненню міжнародних вантажних перевезень, зокрема механізму перетину міжнародного кордону, в статті розроблено математичну модель обслуговування автотранспорту на митних пунктах пропуску. Для побудови моделі використано теорію масового обслуговування. Це дало змогу за заданими параметрами вантажопотоку визначити обґрунтовану кількість сервісів (засобів обслуговування) та оптимальне співвідношення між витратами на утримання сервісів і вартістю часу очікування водіїв. Впровадження розробленої моделі дозволить проводити оптимізацію вантажопотоків та в підсумку мінімізувати черги на пунктах пропуску.uk
dc.description.abstractThe mathematical model of vehicles service at customs checkpoints is developed in the article and is based on the analysis of papers devoted to the realization of international freight transportations and the mechanism of crossing the international border in particular. Queuing theory is used to build the model. This made it possible to determine a reasonable number of services (facilities maintenance) and the optimal balance between costs of services maintenance and cost of drivers waiting time due to set parameters. Implementation of the developed model will allow to optimize freight flows and as a result to minimize queues at checkpoints.uk
dc.format.extent123-131uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofГалицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університетуuk
dc.relation.ispartofGalician economic bulletin of Ternopil National Technical Universityuk
dc.relation.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/eupmg_2014_3_11uk
dc.subjectматематична модельuk
dc.subjectтеорія масового обслуговуванняuk
dc.subjectпотік заявокuk
dc.subjectмодель чергиuk
dc.subjectекспоненціальний розподілuk
dc.subjectінтенсивність обслуговуванняuk
dc.subjectдовжина чергиuk
dc.subjectвартісні параметри моделіuk
dc.subjectmathematical modeluk
dc.subjectqueuing theoryuk
dc.subjectapplications flowuk
dc.subjectqueue modeluk
dc.subjectexponential distributionuk
dc.subjectintensity of serviceuk
dc.subjectqueue lengthuk
dc.subjectcost parameters of the modeluk
dc.titleЙмовірнісне моделювання автомобільних вантажопотоків через митний кордонuk
dc.title.alternativeProbability modeling of automobile freight flows through the customs borderuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016uk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.format.pages9uk
dc.subject.udc658.012uk
dc.relation.references1. Бондарєва, Т.І. Застосування теорії масового обслуговування в організації діяльності митного пункту пропуску [Текст] / Т.І. Бондарєва, Н.С. Гребенюк // Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі. – 2014. – № 3. – С. 91 – 102. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eupmg_2014_3_11.uk
dc.relation.references2. Міжнародні перевезення: навч. посібник [Текст] / М.Ф. Дмитриченко, І.А. Вікович, І.Л. Самсін, Р.В. Зінько. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. – 308 с.uk
dc.relation.references3. Транспортні технології в системах логістики: підручник [Текст] / М.Ф. Дмитриченко, П.Р. Левковець, А.М. Ткаченко, О.С. Ігнатенко, Л.Г. Зайончик, І.М. Статник. – Київ: Інформавтодор, 2007. – 676 с.uk
dc.relation.references4. Донченко, О.О. Міжнародні перевезення, опорний конспект лекцій [Текст] /О.О. Донченко. – К.: Видавничий центр КНЕТЕУ, 2004. – 110 с.uk
dc.relation.references5. Управління автомобільним транспортом: навч. посіб. [Текст] / П.Р. Левковець, Д.В. Зеркалов, О.І. Мельніченко, О.Г. Казаченко, за ред. Д.В. Зеркалова. – К.: Арістей, 2006. – 416 с.uk
dc.relation.references6. Савенко, В.Я., Гайдукевич В.А. Транспорт і шляхи сполучення: підручник [Текст] / В.Я. Савенко, В.А. Гайдукевич. – К.: Арістей, 2006. – 256 с.uk
dc.relation.references7. Смирнов, І.Г. Транспортна логістика: навчальний посібник для вузів [Текст] / І.Г. Смирнов, Т.В. Косарева. – К.: Центр учбової літератури, 2008. – 224 с.uk
dc.relation.references8. Сокур, І.М. Транспортна логістика: навч. пос. для студ. вищ. навч. закл. [Текст] / І.М. Сокур, Л.М. Сокур, В.В. Герасимчук – К.: Центр учбової літератури, 2009. – 222 с.uk
dc.relation.referencesen1. Bondarieva T.I., Hrebeniuk N.S. Zastosuvannia teoriji masovoho obsluhovuvannia v orhanizaciji dijaĺnosti mytnoho punktu propusku. Ekonomika ta upravlinnia pidprýemstvamy mašynobudivnoji haluzi, 2014, no. 3, pp. 91 – 102. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eupmg_2014_3_11 [in Ukrainian].uk
dc.relation.referencesen2. Dmytrychenko M.F., Vikovych I.A., Samsin I.L., Zinko R.V. Mizhnarodni perevezennia. Lviv, Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2012. 308 p. [in Ukrainian].uk
dc.relation.referencesen3. Dmytrychenko M.F., Levkovets P.R., Tkachenko A.M., Ihnatenko O.S., Zaionchyk L.H., Statnyk I.M. Transportni tekhnolohii v systemakh lohistyky. Kyiv, Informavtodor, 2007. 676 p. [in Ukrainian].uk
dc.relation.referencesen4. Donchenko O.O. Mizhnarodni perevezennia, opornyi konspekt lektsii, Kyiv, KNETEU Publ., 2004. 110 p. [in Ukrainian].uk
dc.relation.referencesen5. Levkovets P.R., Zerkalov D.V., Melnichenko O.I., Kazachenko O.H. Upravlinnia avtomobilnym transportom, navch. posib, Kyiv, Aristei Publ., 2006. 416 p. [in Ukrainian].uk
dc.relation.referencesen6. Savenko V.Ya., Haidukevych V.A. Transport i shliakhy spoluchennia, Kyiv, Aristei, 2006. 256 p. [in Ukrainian].uk
dc.relation.referencesen7. Smyrnov I.H., Kosareva T.V. Transportna lohistyka, Kyiv, 2008. 224 p. [in Ukrainian].uk
dc.relation.referencesen8. Sokur I.M., Sokur L.M., Herasymchuk V.V. Transportna lohistyka, Kyiv, 2009. 222 p. [in Ukrainian].uk
dc.identifier.citationenDmytriv D., Rogatynska O., Kapatsila Y. (2016) Ymovirnisne modeliuvannia avtomobilnykh vantazhopotokiv cherez mytnyi kordon [Probability modeling of automobile freight flows through the customs border]. Galician economic bulletin (Tern.), no 2 (51), pp. 123-131 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Тернопіль, Українаuk
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Pul’uj National Technical University, Ternopil, Ukraineuk
dc.citation.journalTitleГалицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університетуuk
dc.citation.issue2 (51)uk
dc.citation.spage123uk
dc.citation.epage131uk
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2016, № 2 (51)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.