Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20384

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоловань, О. О.uk
dc.contributor.authorОлійник, О. М.uk
dc.contributor.authorGolovan, O. A.uk
dc.contributor.authorOleynik, A. N.uk
dc.coverage.temporal06-08 жовтня 2011 рокуuk
dc.date.accessioned2017-03-27T15:15:14Z-
dc.date.available2017-03-27T15:15:14Z-
dc.date.created2011-10-06uk
dc.date.issued2011-10-06uk
dc.identifier.citationГоловань О. О. Особливості комунікаційної політики телекомунікаційної компанії / О. О. Головань, О. М. Олійник // Тези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“», 06-08 жовтня 2011 року. — Т. : ТНТУ, 2011. — С. 159–161. — (Секція 5. Комунікації та якість в управлінні).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20384-
dc.format.extent159-161uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofТези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»uk
dc.relation.ispartofProceedings of the Ⅱ International scientific-technical conference of young economists cybernetics Forum "Simulation economy: challenges, trends and experience"uk
dc.titleОсобливості комунікаційної політики телекомунікаційної компаніїuk
dc.title.alternativeThe pecularities of communicative policy of the telecommunicative companyuk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameТернопільuk
dc.format.pages3uk
dc.subject.udc316.77uk
dc.subject.udc621.39uk
dc.subject.udc004.738.5uk
dc.relation.references1. Армстронг Г. Введение в маркетинг. / Г. Армстронг, Ф. Котлер. – М. : ООО «И.Д. Вильямс», 2007. – 832 с.uk
dc.relation.references2. Полищук О. На нюх переносимо / O. Полищук // Бізнес. – 2010. – №34. – С. 40-42.uk
dc.relation.referencesen1. Armstronh H. Vvedenie v marketinh., H. Armstronh, F. Kotler, M. : OOO "I.D. Viliams", 2007, 832 p.uk
dc.relation.referencesen2. Polyshchuk O. Na niukh perenosymo, O. Polyshchuk, Biznes, 2010, No 34, P. 40-42.uk
dc.identifier.citationenGolovan O. A., Oleynik A. N. (2011) Osoblyvosti komunikatsiinoi polityky telekomunikatsiinoi kompanii [The pecularities of communicative policy of the telecommunicative company]. Proceedings of the Ⅱ International scientific-technical conference of young economists cybernetics Forum "Simulation economy: challenges, trends and experience" (Tern., 06-08 zhovtnia 2011 roku), pp. 159-161 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationЗапорізький національний університетuk
dc.citation.journalTitleТези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»uk
dc.citation.spage159uk
dc.citation.epage161uk
dc.citation.conferenceⅡ Міжнародна науково-методична конференція «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»uk
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Міжнародна конференція «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“» (2011)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.