Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20384

Title: Особливості комунікаційної політики телекомунікаційної компанії
Other Titles: The pecularities of communicative policy of the telecommunicative company
Authors: Головань, О. О.
Олійник, О. М.
Golovan, O. A.
Oleynik, A. N.
Affiliation: Запорізький національний університет
Bibliographic description (Ukraine): Головань О. О. Особливості комунікаційної політики телекомунікаційної компанії / О. О. Головань, О. М. Олійник // Тези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“», 06-08 жовтня 2011 року. — Т. : ТНТУ, 2011. — С. 159–161. — (Секція 5. Комунікації та якість в управлінні).
Bibliographic description (International): Golovan O. A., Oleynik A. N. (2011) Osoblyvosti komunikatsiinoi polityky telekomunikatsiinoi kompanii [The pecularities of communicative policy of the telecommunicative company]. Proceedings of the Ⅱ International scientific-technical conference of young economists cybernetics Forum "Simulation economy: challenges, trends and experience" (Tern., 06-08 zhovtnia 2011 roku), pp. 159-161 [in Ukrainian].
Is part of: Тези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Proceedings of the Ⅱ International scientific-technical conference of young economists cybernetics Forum "Simulation economy: challenges, trends and experience"
Conference/Event: Ⅱ Міжнародна науково-методична конференція «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Journal/Collection: Тези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Issue Date: 6-okt-2011
Date of entry: 27-már-2017
Publisher: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Temporal Coverage: 06-08 жовтня 2011 року
UDC: 316.77
621.39
004.738.5
Number of pages: 3
Page range: 159-161
Start page: 159
End page: 161
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20384
References (Ukraine): 1. Армстронг Г. Введение в маркетинг. / Г. Армстронг, Ф. Котлер. – М. : ООО «И.Д. Вильямс», 2007. – 832 с.
2. Полищук О. На нюх переносимо / O. Полищук // Бізнес. – 2010. – №34. – С. 40-42.
References (International): 1. Armstronh H. Vvedenie v marketinh., H. Armstronh, F. Kotler, M. : OOO "I.D. Viliams", 2007, 832 p.
2. Polyshchuk O. Na niukh perenosymo, O. Polyshchuk, Biznes, 2010, No 34, P. 40-42.
Content type: Article
Ebben a gyűjteményben:Ⅱ Міжнародна конференція «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“» (2011)



Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!