Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20315

Назва: Перспективи та проблеми розвитку роздрібної торгівлі в інтернеті
Інші назви: Perspectives and problems for retail online sales
Автори: Мисько, І. О.
Теслюк, М. П.
Mysko, I. O.
Tesljuk, M. P.
Приналежність: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Мисько І. О. Перспективи та проблеми розвитку роздрібної торгівлі в інтернеті / І. О. Мисько, М. П. Теслюк // Тези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“», 06-08 жовтня 2011 року. — Т. : ТНТУ, 2011. — С. 230–231. — (Секція 7. Методологічні та прикладні аспекти функціонування та розвитку економіки підприємств).
Bibliographic description: Mysko I. O., Tesljuk M. P. (2011) Perspektyvy ta problemy rozvytku rozdribnoi torhivli v interneti [Perspectives and problems for retail online sales]. Proceedings of the Ⅱ International scientific-technical conference of young economists cybernetics Forum "Simulation economy: challenges, trends and experience" (Tern., 06-08 zhovtnia 2011 roku), pp. 230-231 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Тези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Proceedings of the Ⅱ International scientific-technical conference of young economists cybernetics Forum "Simulation economy: challenges, trends and experience"
Конференція/захід: Ⅱ Міжнародна науково-методична конференція «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Журнал/збірник: Тези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Дата публікації: 6-жов-2011
Дата внесення: 27-бер-2017
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Часове охоплення: 06-08 жовтня 2011 року
УДК: 519.866
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 230-231
Початкова сторінка: 230
Кінцева сторінка: 231
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20315
Перелік літератури: 1.e-Commerce.ru: E-MARKETPLACES или виртуальные торговые площадки.
2. Меджибовська Н.С. Електронна комерція. Навч. посібн. - К.:Інком, 2003.-332 с.
References: 1.e-Commerce.ru: E-MARKETPLACES ili virtualnye torhovye ploshchadki.
2. Medzhybovska N.S. Elektronna komertsiia. Navch. posibn, K.:Inkom, 2003.-332 p.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Міжнародна конференція «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“» (2011)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.