Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18627

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолошин, Юрій Миколайовичuk
dc.contributor.authorVoloshyn, Yurijuk
dc.date.accessioned2017-01-24T14:57:40Z-
dc.date.available2017-01-24T14:57:40Z-
dc.date.created2016-08-30uk
dc.date.issued2016-08-30uk
dc.date.submitted2015-11-26uk
dc.identifier.citationВолошин Ю. М. Організаційно-правові засади встановлення пов’язаності осіб для цілей податкового контролю / Юрій Миколайович Волошин // Галицький економічний вісник, — Т. : ТНТУ, 2016 — Том 50. — № 1. — С. 139-145. — (Загальні проблеми економіки та суб’єктів господарювання).uk
dc.identifier.issn2409-8892uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18627-
dc.description.abstractВ сучасних економічних умовах гостро стоїть проблема наповнення доходної частини бюджету. Однією з найпоширеніших форм оптимізації платежів є використання пов’язаних осіб для здійснення операцій. У статті розглянуто організаційно-правові засади встановлення пов’язаності осіб під час здійснення податкового контролю. Обґрунтовано важливість практичного застосування процесу визначення кола пов’язаних осіб для правильного визначення об’єкта оподаткування. Методи: Логічного та порівняльного аналізу. Результати: Необхідною умовою ефективного контролю за діяльністю пов’язаних господарюючих суб’єктів є системний аналіз, що має здійснюватися контролюючими органами з використанням розроблених дієвих інструментів. Висновки: Розроблені та запроваджені заходи є важливими необхідними кроками для забезпечення податкового контролю за діяльністю пов’язаних компаній, проте існує ряд недоліків лише після усунення яких буде забезпечено ефективний податковий контроль.uk
dc.description.abstractThere is an acute problem of filling the revenue part of the budget in the current economic environment. One of the most common forms of optimization of payments is using multiple related parties for making transactions. Objective: the article deals with organizational and legal framework establishing connectivity of people during the tax control. The importance of the practical application of the mechanism of identifying the persons related to calculation of tax object is substantiated. Methods: logical and comparative analysis are applied in the research. Results: a necessary condition for effective control over the activities of economic subjects is a system analysis that the regulatory authorities should carry out with the use of effective tools. Conclusions: measures which are important to ensure tax control of activities of related companies are developed and implemented, but objectively existing shortcomings require further improvement to ensure effective tax control.uk
dc.format.extent139-145uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofГалицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університетуuk
dc.relation.ispartofGalician economic bulletin of Ternopil National Technical Universityuk
dc.relation.urihttp://nbuv.gov.ua/j-pdf/Nz_2013_3_4.pdfuk
dc.relation.urihttp://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/408-18uk
dc.relation.urihttp://www.zakon2.rada.gov.ua/laws/show/72-19uk
dc.subjectподаткиuk
dc.subjectподатковий контрольuk
dc.subjectтрансфертне ціноутворенняuk
dc.subjectоптимізація сплати податківuk
dc.subjectпов’язані особиuk
dc.subjecttaxesuk
dc.subjecttax managementuk
dc.subjecttransfer pricinguk
dc.subjecttax optimizationuk
dc.subjectrelated entityuk
dc.titleОрганізаційно-правові засади встановлення пов’язаності осіб для цілей податкового контролюuk
dc.title.alternativeOrganizational and legal principles for determination of related persons tax control purposesuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016uk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.format.pages7uk
dc.subject.udc336.225uk
dc.relation.references1. Вакульчик, О.М. Проблеми та особливості впровадження в Україні механізму контролю за трансфертним ціноутворенням [Текст] / О.М. Вакульчик, О.В. Рябич // Вісник АМСУ. Серія «Економіка». – № 2014. – № 1 (51). С. 10 – 16.uk
dc.relation.references2. Задоя, А.О. Трансфертне ціноутворення у міжнародному бізнесі [Текст] / А.О. Задоя, С.А. Венгер // Академічний огляд. – 2011. – № 2 (35). – С. 156 – 163.uk
dc.relation.references3. Штангрет, А.М. Трансфертне ціноутворення як один з механізмів функціонування транснаціональних корпорацій [Текст] / А.М. Штангрет, С.Г. Мартинюк, О.Є. Сухомлин // Наукові записки Української академії друкарства. – 2013. – № 3. – С. 22 – 27. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Nz_2013_3_4.pdfuk
dc.relation.references4. Макаренко, М.І. Система трансфертного ціноутворення в комерційних банках: монографія [Текст] / М.І. Макаренко, Т.Г. Савченко. – Суми: ДВНЗ «УАБС НБУ», 2008. – 238 с.uk
dc.relation.references5. Непесов, К.А. Налоговые аспекты трансфертного ценообразования. Сравнительный анализ опыта России и зарубежных стран. – М.: Волтерс Клувер, 2007. – 304 с.uk
dc.relation.references6. Греца, Я.В. Вплив законодавства про трансфертне ціноутворення на процес податкового планування [Текст] / Я.В. Греца // Науковий вісник Ужгородського національно університету. Серія «Право». – 2014. – Випуск 26. – С. 149 – 151.uk
dc.relation.references7. Податковий кодекс України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI // Голос України. – 2010. – № 229 – 230.uk
dc.relation.references8. Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг: Закон України від 12.07.2001 № 2664-IІI // Голос України. – 2001. – № 150.uk
dc.relation.references9. Про акціонерні товариства: Закон України від 17.09.2008 № 514-VII // Голос України. – 2008. – № 211.uk
dc.relation.references10. Про банки і банківську діяльність: Закон України від 07.12.2000 № 2121-IІI // Голос України. – 2001. – № 12.uk
dc.relation.references11. Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо трансфертного ціноутворення: Закон України від 04.07.2013 р. № 408-VII [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/408-18uk
dc.relation.references12. Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо трансфертного ціноутворення: Закон України від 28.12.14 р. № 72-VIІI [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.zakon2.rada.gov.ua/laws/show/72-19uk
dc.relation.references13. OECD Transfer Pricing Guidelines for Multinational Enterprises and Tax Administrations // OECD Publishing. – 22 July 2010. – 371 p.uk
dc.relation.referencesen1. Vakulchyk, O.M. Problemy ta osoblyvosti vprovadzhennia v Ukraini mekhanizmu kontroliu za transfertnym tsinoutvorenniam [Text], O.M. Vakulchyk, O.V. Riabych, Visnyk AMSU. Seriia "Ekonomika", No 2014, No 1 (51). P. 10 – 16.uk
dc.relation.referencesen2. Zadoia, A.O. Transfertne tsinoutvorennia u mizhnarodnomu biznesi [Text], A.O. Zadoia, S.A. Venher, Akademichnyi ohliad, 2011, No 2 (35), P. 156 – 163.uk
dc.relation.referencesen3. Shtanhret, A.M. Transfertne tsinoutvorennia yak odyn z mekhanizmiv funktsionuvannia transnatsionalnykh korporatsii [Text], A.M. Shtanhret, S.H. Martyniuk, O.Ye. Sukhomlyn, Naukovi zapysky Ukrainskoi akademii drukarstva, 2013, No 3, P. 22 – 27, Access mode: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Nz_2013_3_4.pdfuk
dc.relation.referencesen4. Makarenko, M.I. Systema transfertnoho tsinoutvorennia v komertsiinykh bankakh: monograph [Text], M.I. Makarenko, T.H. Savchenko, Sumy: DVNZ "UABS NBU", 2008, 238 p.uk
dc.relation.referencesen5. Nepesov, K.A. Nalohovye aspekty transfertnoho tsenoobrazovaniia. Sravnitelnyi analiz opyta Rossii i zarubezhnykh stran, M., Volters Kluver, 2007, 304 p.uk
dc.relation.referencesen6. Hretsa, Ya.V. Vplyv zakonodavstva pro transfertne tsinoutvorennia na protses podatkovoho planuvannia [Text], Ya.V. Hretsa, Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho natsionalno universytetu. Seriia "Pravo", 2014, Issue 26, P. 149 – 151.uk
dc.relation.referencesen7. Podatkovyi kodeks Ukrainy vid 2 hrudnia 2010 roku No 2755-VI, Holos Ukrainy, 2010, No 229 – 230.uk
dc.relation.referencesen8. Pro finansovi posluhy ta derzhavne rehuliuvannia rynkiv finansovykh posluh: Zakon Ukrainy vid 12.07.2001 No 2664-III, Holos Ukrainy, 2001, No 150.uk
dc.relation.referencesen9. Pro aktsionerni tovarystva: Zakon Ukrainy vid 17.09.2008 No 514-VII, Holos Ukrainy, 2008, No 211.uk
dc.relation.referencesen10. Pro banky i bankivsku diialnist: Zakon Ukrainy vid 07.12.2000 No 2121-III, Holos Ukrainy, 2001, No 12.uk
dc.relation.referencesen11. Pro vnesennia zmin do Podatkovoho kodeksu Ukrainy shchodo transfertnoho tsinoutvorennia: Zakon Ukrainy vid 04.07.2013 y. No 408-VII [Electronic resource], Access mode: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/408-18uk
dc.relation.referencesen12. Pro vnesennia zmin do Podatkovoho kodeksu Ukrainy shchodo transfertnoho tsinoutvorennia: Zakon Ukrainy vid 28.12.14 r. No 72-VIII [Electronic resource], Access mode: http://www.zakon2.rada.gov.ua/laws/show/72-19uk
dc.relation.referencesen13. OECD Transfer Pricing Guidelines for Multinational Enterprises and Tax Administrations, OECD Publishing, 22 July 2010, 371 p.uk
dc.identifier.citationenVoloshyn Y. (2016) Orhanizatsiino-pravovi zasady vstanovlennia poviazanosti osib dlia tsilei podatkovoho kontroliu [Organizational and legal principles for determination of related persons tax control purposes]. Galician economic bulletin (Tern.), vol. 50, no 1, pp. 139-145 [in Ukrainian].uk
dc.citation.journalTitleГалицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університетуuk
dc.citation.volume50uk
dc.citation.issue1uk
dc.citation.spage139uk
dc.citation.epage145uk
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2016, № 1 (50)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.