Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18530

Titulua: Філософія зброї
Beste titulu batzuk: The philosophy of weapons
Egilea: Чепурний, Р.
Chepurnyy, R.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Україна
Bibliographic description (Ukraine): Чепурний Р. Філософія зброї / Р. Чепурний // Збірник тез міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“, 30 листопада – 1 грудня 2016 р. — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 60.
Bibliographic description (International): Chepurnyy R. (2016) Filosofiia zbroi [The philosophy of weapons]. Zbirnyk tez mizhnarodnoi naukovoi konferentsii molodykh uchenykh ta studentiv "Filosofski vymiry tekhniky" (Tern., 30 November - 1 December 2016), pp. 60 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“
Conference/Event: Міжнародна наукова конференція молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“
Journal/Collection: Збірник тез міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“
Gordailuaren-data: 30-Nov-2016
Date of entry: 15-Dec-2016
Argitalpen: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 30 листопада – 1 грудня 2016 р.
30 November - 1 December 2016
UDC: 531.8
Number of pages: 1
Page range: 60
Start page: 60
End page: 60
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18530
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016
References (Ukraine): 1. А. Яровой. Размышления о философии оружия (заметки на полях).
References (International): 1. A. Iarovoi. Razmyshleniia o filosofii oruzhiia (zametki na poliakh).
Content type: Article
Bildumetan azaltzen da:Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“ (2016)



DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.