Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17964

Назва: Електронний бізнес та електронна комерція (опорний конспект лекцій для студентів напрямку «Менеджмент» усіх форм навчання)
Автори: Федишин, Ірина Богданівна
Бібліографічний опис: Електронний бізнес та електронна комерція (опорний конспект лекцій для студентів напрямку «Менеджмент» усіх форм навчання) / укл. : І.Б. Федишин. – Тернопіль : ТНТУ імені Івана Пулюя, 2016. – 97 с.
Дата публікації: 25-вер-2016
Дата внесення: 25-вер-2016
Теми: електронний бізнес
електронна комерція
Кількість сторінок: 98
Короткий огляд (реферат): Вивчення е-комерції сприятиме формуванню в майбутніх фахівців економічного профілю цілісної системи знань про електронну комерцію як складову електронного бізнесу, здобуттю практичних навичок із здійснення ділових операцій електронними засобами глобальної комп’ютерної мережі Internet. Цього можливо досягти за рахунок опанування: – базових основ функціонування Internet; – основних напрямів розвитку електронної комерції і способів її ведення; – механізмів підтримки як електронної комерції, так і електронного бізнесу загалом: особливостями систем платежів для Е-комерції, правових аспектів комерції в Internet, специфіки реклами і маркетингу в глобальній мережі; – проблем безпеки і захисту інформації під час здійснення ділових операцій через Internet; – практичних аспектів роботи вітчизняних систем електронної комерції і перспектив їх розвитку.
Опис: Федишин І.Б. Електронний бізнес та електронна комерція (опорний конспект лекцій для студентів напрямку «Менеджмент» усіх форм навчання) / І.Б. Федишин. – Тернопіль, ТНТУ імені Івана Пулюя, 2016. – 97 с.
Розглянуто та рекомендовано до друку на засіданні кафедри інноваційного менеджменту та підприємництва, протокол No1 від 27 серпня 2015 року. Схвалено та рекомендовано до друку на засіданні методичної комісії факультету управління та бізнесу у виробництві Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, протокол No6 від 26 лютого 2016 року.
Зміст: 3 Тема 1. Основні поняття електронного бізнесу й електронної комерції 1.1. Основні поняття та принципи функціонування електронного бізнесу. 1.2. Переваги і недоліки функціонування електронного бізнесу та електронної комерції. Тема 2. Електронна комерція як складова електронного бізнесу 2.1. Електронна комерція як складова електронного бізнесу. Порівняльний аналіз електронної комерції з традиційною комерцією. 2.2. Види електронного бізнесу. Тема 3. Основи функціонування глобальної комп’ютерної мережі Internet. 3.1. Принципи влаштування глобальної комп’ютерної мережі Internet. 3.2. Найпоширеніші послуги Internet. 3.3. Поняття і структура Інтернет-маркетингу. Тема 4. Система електронної комерції в корпоративному секторі: корпоративні представництва в Інтернеті, віртуальні підприємства, Інтернет-інкубатори, мобільна комерція. 4.1. Основні процеси здійснення електронної торгівлі в секторі В2В. 4.2. Корпоративні представництва в Інтернеті. 4.3. Віртуальні підприємства. 4.4. Інтернет-інкубатори. 4.5. Мобільна комерція. Тема 5. Використання технології Іntranet для внутрішніх потреб компанії. 5.1. Загальні засади функціонування Іntranet. 5.2. Вплив Іntranet на бізнес-процеси в компанії. Тема 6. Електронні платіжні системи. 6.1. Види електронних систем взаєморозрахунків. 6.2. Пластикові карти. 6.3. Механізм взаєморозрахунків за пластиковими картами в Інтернеті. 6.4. Електронні гроші.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17964
Власник авторського права: © Федишин І.Б., 2016
Перелік літератури: 1. Директива 2000/31/ЄС Європейського парламенту та Ради "Про деякі правові аспекти інформаційних послуг, зокрема, електронної комерції, на внутрішньому ринку" ("Директива про електронну комерцію") від 8 червня 2000 року.
2. Винарник Л.С. Информационная єкономика: становление, развитие, проблемы / Винарник Л.С., Щедрин А.Н., Васильева Н.Ф. – Донецк, 2002. – 312 с.
3. Електронна комерція: навч. посібник / [А.М. Береза, І.А. Коваль, Ф.А. Левченко та ін.]. – К.: КНЕУ, 2002. – 326 с.
4. Макарова М.В. Електронна комерція / Макарова М.В. – К.: Вид. центр „Академія”, 2002. – 272 с.
Тип вмісту: Learning Object
Розташовується у зібраннях:Навчальна література кафедри управління інноваційною діяльністю та сферою послуг



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора