Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17525

Назва: Система стратегічного управління маркетинговою товарною політикою підприємства
Інші назви: System of strategic management of enterprise marketing commodity policy
Автори: Ковбель, Р. В.
Kovbel, R. V.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Ковбель Р. В. Система стратегічного управління маркетинговою товарною політикою підприємства / Р. В. Ковбель // Матеріали ⅩⅨ наукової конференції ТНТУ ім. Ів. Пулюя, 18-19 травня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 265. — (Економіка та підприємництво).
Bibliographic description: Kovbel R. V. (2016) Systema stratehichnoho upravlinnia marketynhovoiu tovarnoiu politykoiu pidpryiemstva [System of strategic management of enterprise marketing commodity policy]. Materialy ⅩⅨ naukovoi konferentsii TNTU im. Iv. Puliuia (Tern., 18-19 May 2016), pp. 265 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали ⅩⅨ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Конференція/захід: ⅩⅨ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Журнал/збірник: Матеріали ⅩⅨ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Дата публікації: 18-тра-2016
Дата внесення: 8-лип-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 18-19 травня 2016 року
18-19 May 2016
УДК: 338
Кількість сторінок: 1
Діапазон сторінок: 265
Початкова сторінка: 265
Кінцева сторінка: 265
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17525
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:ⅩⅨ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (2016)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.