Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17506

Title: Інноваційні, ресурсні та логістично-маркетингові чинники та їх вплив на удосконалення процесу управління постконфліктного підприємства
Other Titles: Innovative, resource, logistics and marketing factors and their impact on the improvement of post-conflict management company
Authors: Шерстюк, Роман Петрович
Sherstiuk, Roman
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Шерстюк Р. П. Інноваційні, ресурсні та логістично-маркетингові чинники та їх вплив на удосконалення процесу управління постконфліктного підприємства / Роман Шерстюк // Матеріали ⅩⅨ наукової конференції ТНТУ ім. Ів. Пулюя, 18-19 травня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 237-238. — (Менеджмент у виробництві та соціальній сфері).
Bibliographic description (International): Sherstiuk R. (2016) Innovatsiini, resursni ta lohistychno-marketynhovi chynnyky ta yikh vplyv na udoskonalennia protsesu upravlinnia postkonfliktnoho pidpryiemstva [Innovative, resource, logistics and marketing factors and their impact on the improvement of post-conflict management company]. Materialy ⅩⅨ naukovoi konferentsii TNTU im. Iv. Puliuia (Tern., 18-19 May 2016), pp. 237-238 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали ⅩⅨ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Conference/Event: ⅩⅨ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Journal/Collection: Матеріали ⅩⅨ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Issue Date: 18-May-2016
Publisher: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 18-19 травня 2016 року
18-19 May 2016
UDC: 658
Number of pages: 2
Page range: 237-238
Start page: 237
End page: 238
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17506
References (Ukraine): 1. Амоша А.И. Пути снижения затрат в организации логистической деятельности субъектов хозяйствования региона. // Зб. наук. пр. ДонДУУ «Маркетинг і логістика в управлінні суб’єктами господарювання», т.V, вип.42, серія «Економіка».-Донецьк, ДонДУУ, 2004. – С.5-13.
2. Андрушків Б.М. Стратегічне управління інноваційним розвитком підприємства: навч.-метод. посіб. для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «Магістр» / Б.М. Андрушків, Л.Я. Малюта, Л.М. Мельник. – Тернопіль: ТНТУ імені Івана Пулюя, 2010. – 270с.
References (International): 1. Amosha A.Y. Puty snyzhenyia zatrat v orhanyzatsyy lohystycheskoi deiatelnosty subektov khoziaistvovanyia rehyona., Zb. nauk. pr. DonDUU "Marketynh i lohistyka v upravlinni subiektamy hospodariuvannia", t.V, Iss.42, seriia "Ekonomika".-Donetsk, DonDUU, 2004, P.5-13.
2. Andrushkiv B.M. Stratehichne upravlinnia innovatsiinym rozvytkom pidpryiemstva: navch.-metod. posib. dlia studentiv osvitno-kvalifikatsiinoho rivnia "Mahistr", B.M. Andrushkiv, L.Ya. Maliuta, L.M. Melnyk, Ternopil: TNTU imeni Ivana Puliuia, 2010, 270p.
Content type: Article
Appears in Collections:ⅩⅨ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (2016)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.