Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17345

Назва: Методичні вказівки для проведення практичних занять з дисципліни «Бренд-менеджмент» для студентів усіх форм навчання
Автори: Струтинська, Ірина Володимирівна
Бібліографічний опис: Методичні вказівки для проведення практичних занять з дисципліни «Бренд-менеджмент» для студентів усіх форм навчання / укл. : І. В. Струтинська. – Тернопіль : ТНТУ ім. І. Пулюя, 2015. – 50 с.
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 8-лип-2016
Видавництво: ТНТУ
Кількість сторінок: 50
Короткий огляд (реферат): Мета вивчення курсу «Бренд-менеджмент»: є формування у студентів системи знань і розуміння концептуальних основ брендингу, теоретичних знань принципів і технологій формування брендів, розуміння ролі і призначення брендів у комерційній і некомерційній діяльності, формування у майбутніх фахівців соціально-відповідальної професійно-компетентної культури управління активами торгової марки на підставі інновацій. Основними завданнями вивчення курсу: 1. Вивчення принципів і технологій формування брендів; 2. Набуття студентами концептуальних і методологічних знань про створення сильних брендів, 3. Засвоєння правових засад використання знаків для товарів і послуг 4. Засвоєння навичок аналітичної, креативної та інноваційної діяльності при проектуванні, просуванні і комерціалізації брендів, 5. Освоєння технології брендингу в інноваційній діяльності, 6. Ознайомлення з новими технологіями брендингу і практичною діяльністю бренд-менеджера. Інтеґрований підхід до викладання курсу «Бренд-менеджмент» націлений на формування у студентів наступних знань та вмінь. У результаті вивчення дисципліни студенти повинні знати:  місце й роль бренд-менеджменту в системі управління;  сфери використання бренд-менеджменту;  основні методологічні підходи до брендингу;  особливості створення бренду підприємства;  практичні результати застосування брендингу в організаціях України. Після вивчення дисципліни студенти повинні вміти:  аналізувати й розробляти різноманітні стратегії брендингу;  застосовувати принципи формування бренду,  володіти технологіями управління активами торгової марки,  застосовувати на практиці методи аналізування брендингу,  застосовувати принципи брендингу інноваційної діяльності у різних галузях і сферах діяльності, у різних соціокультурних середовищах;  застосовувати методи оцінювання вартості бренду  створювати архітектуру брендингу підприємства Основним завданням проведення практичної частини вивчення дисципліни є забезпечення засвоєння теоретичного матеріалу шляхом обговорення питань теми, тестування, розв’язання практичних завдань та вирішення управлінських ситуацій. При проведенні семінарських занять реалізуються такі форми навчального процесу: - усне опитування студентів з проблем, які виносяться на обговорення; - заслуховування і обговорення підготовлених студентами реферативних повідомлень за матеріалами періодичної преси, монографічними джерелами, результатами діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування; - виконання контрольних завдань за тестами. Під час проведення практичних занять здійснюється: - програмований контроль знань студентів; - вирішення управлінських ситуацій; - проведення ділових ігор, круглих столів та диспутів.
Зміст: Перелік тем лекційних занять Перелік тем лекційних занять Перелік тем практичних занять Передмова Тема 1. Суть, поняття та розвиток бренд-менеджменту Тема 2. Правові засади використання торгових знаків Тема 3. Бренд, імідж та репутація: їх взаємозв’язок і вплив на розвиток територій, організацій та окремих осіб Тема 4. Функції, види та стратегії бренду Тема 5. Методика і практика розробки сильного бренду Тема 6. Практика «приватного» брендування Тема 7. Сучасний концептуальний підхід до системи бренд- менеджменту Тема 8. Архітектура брендингу Тема 9. Поняття розширення та розтягування бренду Тема 10. Основи оцінювання брендингу Тема 11. Бренд країни Тема 12. Брендинг в сфері культури і політики Критерії оцінювання Перелік тем практичних занять Заняття 1. Суть, поняття та розвиток бренд-менеджменту. 6 Заняття 2. Правові засади використання торгових знаків 10 Заняття 3. Функції, види та стратегії бренду 15 Заняття 4. Методика і практика розробки сильного бренду. Суть «приватного» орендування 19 Заняття 5. Сучасний концептуальний підхід до системи бренд- менеджменту 23 Заняття 6. Архітектура брендингу 27 Заняття 7. Поняття розширення та розтягування бренду. Основи оцінювання брендингу 32 Заняття 8. Бренд країни. Брендинг в сфері культури і політики. 39 Критерії оцінювання 47
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17345
Перелік літератури: 1. Методичне забезпечення 1. Методичні вказівки для самостійних робіт з дисципліни «Бренд-менеджмент» для студентів усіх форм навчання // І.В. Струтинська – Тернопіль, ТНТУ ім. І.Пулюя, 2013. – 24 с. 2. Методичні вказівки для проведення практичних занять з дисципліни «Бренд-менеджмент» для студентів усіх форм навчання // І. В. Струтинська – Тернопіль, ТНТУ ім. І. Пулюя, 2013. – 50 с. 3. Опорний конспект лекцій з дисципліни «Бренд-менеджмент» для студентів усіх форм навчання // І. В. Струтинська – Тернопіль, ТНТУ ім. І. Пулюя, 2013. – 218 с. 2. Рекомендована література 1.Базова література 1. Велещук С.С. Бренд-менеджмент в стратегічному розвитку підприємств : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук: 08.00.04 [Електронний ресурс] / С.С. Велещук; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. – К., 2008. – 21 с. 2. Довга Т.Я. Імідж особистості як необхідна умова професійного становлення педагога / Т.Я. Довга // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. – 2010. – Вип. 14, книга І. – С.66–75. 3. Житар О.Л . Місце брендингу територій у маркетингу / О.Л . Житар // Економічний простір. – 2010. – No 42. – С.45–55. 4. Котлінська Ю.Г. Проблеми та перспективи становлення брендингу в Україні / Ю.Г.Котлінська // Економіка. – 2011. – No 3. – С.167–171. 5. Мусиездов А.А. Локальная идентичность как бренд / А.А.Мусиездов // Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. – 2010. – No 889. – С.116-120. 6. Приходченко Я.В. Модель бренда підприємства в умовах маркетингової орієнтації // Всеукраїнський науково-виробничий журнал “Інноваційна економіка”. –2011. –No2. – С.169–174. 2. Додаткові джерела 1. Пустотин В. Бренд живет в головах людей/ В. Пустотин // Маркетинг и реклама. – 2010. – No 12 (172). 2. Рассомахіна О.А. Поняття торговельної марки та її співвідношення із суміжними поняттями/О.А. Рассомахіна // Форум права. – 2010. – No 3. – С.212–223. 3. Территории, на которых победил маркетинг территорий //Маркетинг и реклама. – 2010. – No 3 (163). – С.31–33. 4. Хортюк О.В. Співвідношення понять “ділова репутація”, “гудвіл”, “імідж”, “престиж”, “реноме” / О.В. Хортюк // Проблеми цивільного та підприємницького права в Україні. – 2010 – No4. – С.211–214. 5. Янковська Г.В. Інтегровані маркетингові комунікації як чинник формування бренду підприємства / Янковська Г.В. // Сталий розвиток економіки. – 2010. – No 2. – С.136–140. 3. Інформаційні ресурси 1. Денисюк С.Г. Імідж політичного лідера в контексті розвитку української політичної культури : особливості формування та механізми реалізації: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. політ. наук: 23.00.03 [Електронний ресурс] / С.Г. Денисюк; Нац. пед. ун-т ім. М .П. Драгоманова. – К., 2007. – 18 с. 2. Депутати вирішили витратити на позитивний імідж міста мільйон // Вісник “Дніпроград”. – Режим доступу: http://www.dniprograd.org/ua/news/sosiety/4900. 3. Жулай В.І. Теоретичні виміри понять “імідж” та “репутація”: соціально-філософський аспект / В.І. Жулай. // Збірник наукових праць “Гілея:науковий вісник”. – 2011. – No 46. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Gileya/2011_46/Gileya46/F12_doc.pd 4. Имидж и репутация. – Режим доступу: http://www.pr-lecture.narod.ru/prt9r1part1.html 5. Імідж в системі PR. – Режим доступу: http://novelis.kiev.ua/pablik-rlejshnz/pr-sut-imidzh-i- texnologiji/2. 6. Маркетолог года – компания Apple. – Режим доступу: http://www.majesticarticles.ru/bisnesifinanse/marketing/62393257.html 7. МЗС витратив $ 100 тисяч на імідж України. Спритко і Гарнюня – нові символи країни // Журнал Житомира. – 2011. – Режим доступу: http://zhzh.com.ua/news/2011-03-25-1263. 8. На позитивний імідж Львова витратять 1,2 млн.грн. – Режим доступу: http://zik.com.ua/ua/news/2011/03/11/276495. 9. Падафет Ю.Г. Механізм формування іміджу державної установи : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 [Електронний ресурс] / Ю.Г. Падафет; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, Харк. регіон. ін-т держ. упр. – Х., 2005. – 16 с. 10. Приходченко Я.В. Бренд-менеджмент торговельних підприємств в умовах маркетингової орієнтації: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук: 08.00.04 [Електронний ресурс] / Я.В. Приходченко; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. – Донецьк, 2009. – 19 с. 11. Терещук В.І. Проблема визначення поняття іміджу в сучасній політичній науці/Терещук В. І. –Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Gileya/2011_SV/Gileyasp/P9_doc.pdf. 12. Чайка Г.Л . Створення позитивного іміджу та надійної репутації організації. – Режим доступу: http://pidruchniki.com.ua/12090613/menedzhment/stvorennya_ pozitivnogo_imidzhu_nadiynoyi_reputatsiyi_organizatsiyi.
Тип вмісту: Learning Object
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали кафедри менеджменту та адміністрування



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора