Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17344

Назва: Методичні вказівки для самостійних робіт з дисципліни «Бренд-менеджмент» для студентів усіх форм навчання
Автори: Струтинська, Ірина Володимирівна
Бібліографічний опис: Методичні вказівки для самостійних робіт з дисципліни «Бренд-менеджмент» для студентів усіх форм навчання / укл. : І.В. Струтинська. – Тернопіль : ТНТУ ім. І.Пулюя, 2015. – 24 с.
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 8-лип-2016
Кількість сторінок: 24
Короткий огляд (реферат): Мета вивчення курсу «Бренд-менеджмент»: є формування у студентів системи знань і розуміння концептуальних основ брендингу, теоретичних знань принципів і технологій формування брендів, розуміння ролі і призначення брендів у комерційній і некомерційній діяльності, формування у майбутніх фахівців соціально-відповідальної професійно-компетентної культури управління активами торгової марки на підставі інновацій. Основними завданнями вивчення курсу: 1. Вивчення принципів і технологій формування брендів; 2. Набуття студентами концептуальних і методологічних знань про створення сильних брендів, 3. Засвоєння правових засад використання знаків для товарів і послуг 4. Засвоєння навичок аналітичної, креативної та інноваційної діяльності при проектуванні, просуванні і комерціалізації брендів, 5. Освоєння технології брендингу в інноваційній діяльності, 6. Ознайомлення з новими технологіями брендингу і практичною діяльністю бренд-менеджера. Інтеґрований підхід до викладання курсу «Бренд-менеджмент» націлений на формування у студентів наступних знань та вмінь. У результаті вивчення дисципліни студенти повинні знати:  місце й роль бренд-менеджменту в системі управління;  сфери використання бренд-менеджменту;  основні методологічні підходи до брендингу;  особливості створення бренду підприємства;  практичні результати застосування брендингу в організаціях України. Після вивчення дисципліни студенти повинні вміти:  аналізувати й розробляти різноманітні стратегії брендингу;  застосовувати принципи формування бренду,  володіти технологіями управління активами торгової марки,  застосовувати на практиці методи аналізування брендингу,  застосовувати принципи брендингу інноваційної діяльності у різних галузях і сферах діяльності, у різних соціокультурних середовищах;  застосовувати методи оцінювання вартості бренду  створювати архітектуру брендингу підприємства При проведенні семінарських занять реалізуються такі форми навчального процесу: - усне опитування студентів з проблем, які виносяться на обговорення; - заслуховування і обговорення підготовлених студентами реферативних повідомлень за матеріалами періодичної преси, монографічними джерелами, результатами діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування; - виконання контрольних завдань за тестами. - захист індивідуальної роботи. Під час проведення практичних занять здійснюється: - програмований контроль знань студентів; - вирішення управлінських ситуацій; - проведення ділових ігор, круглих столів та диспутів. Мета та завдання проведення практичних і семінарських занять: • закріплення теоретичних та нормативно-правових основ стратегічного аналізу; • вироблення умінь та навичок здійснення оцінки комплексу проблем розвитку стратегічного аналізу на підприємстві; • опанування практичними навичками прийняття управлінських рішень; • вивчення особливостей стратегічного аналізу в зарубіжних країнах для пошуку можливостей використання іноземного досвіду в Україні.
Опис: Методичні вказівки розглянуті і затверджені на засіданні кафедри менеджменту у виробничій сфері Протокол No 1 від 29. 08. 2015 р. Схвалені на засіданні методичної комісії факультету управління та бізнесу у виробництві Протокол No 1 від 2015 р.
Зміст: 1.Передмова ...ст.4 2.Загальні положення...ст.5 3.Вимоги до оформлення індивідуальної роботи...ст.5 4.Навчально – тематичний план курсу...ст.6 5.Зміст дисципліни...ст.7 6.Лекційний курс...ст.9 7.Критерії оцінювання знань...ст. 20 8.Список рекомендованої літератури...ст.22
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17344
Перелік літератури: 1.Основна література 1. Державна цільова програма формування позитивного міжнародного іміджу України на період до 2011 року : постанова Кабінету Міністрів України від 3 червня 2009 р. No 554. 2. Про Державне агентство з інвестицій та управління національними проектами Указ Президента України No 1078/2011. – Офіц. вид. // Офіц. вісник України. – 2011. 3. Про затвердження Державної програми забезпечення позитивного міжнародного іміджу України на 2003-2006 роки : постанова Кабінету Міністрів України від 15 жовтня 2003 р. No 1609. – Офіц. вид. // Офіц. вісник України. – 2003. – No 42. – С. 24–26. 4. Про затвердження Державної програми розвитку туризму на 2002 – 2010 роки : постанова Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2002 р. No 583. – Офіц. вид. // Офіц. вісник України. – 2002. – No18. – С. 143–146. 5. Про заходи щодо удосконалення системи управління підготовкою та проведенням в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу : постанова Кабінету Міністрів України від 7 квітня 2010 р. No 298. 6. Про Програму формування позитивного міжнародного інвестиційного іміджу та залучення іноземних інвестицій у Закарпатську область на 2011 – 2015 роки : розпорядження голови Закарпатської обласної державної адміністрації від 8 грудня 2010 No820. 7. Про схвалення Концепції Державної цільової програми формування позитивного міжнародного іміджу України на 2008 – 2011 рр. : розпорядження Кабінету Міністрів України від 6 червня 2007 р. No 379-р. 8. Про схвалення програми «Інвестиційний імідж України» : розпорядження Кабінету Міністрів України від 17 серпня 2002 р. No 477. – Офіц. вид. // Офіц. вісник України. – 2002. – No 33. – С. 20–22 . 9. Програма економічного і соціального розвитку Полтавської області на 2012 р. та основні напрями розвитку на 2013-2014 рр. : рішення Полтавської обласної ради шостого скликання від 28 грудня 2011 р. 10. Програма євроінтеграції, міжрегіональних зв’язків та формування позитивного іміджу Одеської області на 2010-2011 рр. : рішення Одеської обласної ради від 12 травня 2010 р. No 1090-V. 11. Програма залучення інвестицій в економіку Хмельницької області на 2011 – 2020 рр. : рішення Хмельницької обласної ради від 2 березня 2011 р. No 42-3/2011. 12. Програма формування позитивного міжнародного іміджу Херсонської області на 2010-2011 рр. : Рішенням XL сесії п’ятого скликання Херсонської обласної ради від 4 вересня 2009 р. No 1084. 13. Програма формування позитивного міжнародного та інвестиційного іміджу Кіровоградської області на 2011-2013 рр. : рішення Кіровоградської обласної ради від 18 лютого 2011 р. No 84. 14. Регіональна програма формування позитивного міжнародного іміджу України на 2010-2011 рр. : рішення Львівської обласної ради від 13 липня 2010 р. No 1285. 15. Регіональна цільова Програма розвитку туризму в Івано-Франківській області на 2011-2015 рр. : рішення Івано-Франківської обласної ради від 24 березня 2011 р. No 74-4/2011.12 16. Ріпка Ю. М. Брендинг держави: складові та засоби формування / Ю. М. Ріпка // Реформування системи державного управління та державної служби: теорія і практика : матеріали наук. -практ. конф. за міжнар. участю, 8 квітня 2011 р. – Л. : ЛРІДУ НАДУ, 2011. – С. 23–27. 17. Ріпка Ю. М. Організаційний механізм брендингу територій / Ю. М. Ріпка // Державне управління та місцеве самоврядування : тези ХІІ Міжнар. наук. конгресу, 29 березня 2012 р. – Х. : Вид-во ХарРІ НАДУ «Магістр», 2012. – С. 142– 144. 18. Ріпка Ю. М. Передумови та етапи формування бренду населеного пункту / Ю. М. Ріпка // Теорія та практика державного управління : зб. наук. пр. – Х. : Вид- во арРІ НАДУ «Магістр», 2011. – Вип. 3 (34). – С. 339–346. 19. Шляхтун П. П. Політологія (теорія та історія політичної науки) / П. П. Шляхтун– К. : Либідь, 2002. – 576 c. 2. Додаткові джерела Електронні ресурси 1. Бренд «Україна» [Електрон. ресурс] / Позиціювання української держави за кордоном // Офіційний сайт. – Режим доступу : http://brandukraine.org. 2. Бренд Херсонской области [Електрон. ресурс] / Брендинг Херсонской области. – Режим доступу : http://www.brand.ks.ua/?p=583.11 3. Бугров Д. Брэнд нужен всем [Електронний ресурс] / Бугров Д., Калугин Е. – Режим доступу: http://www.mckinsey.com/russianquarterly/articles. 4.Герман Д. Бренд – это и есть стратегия [Електронний ресурс] / Д. Герман. – Режим доступу: http://www.mm.com.ua/russian/articles/35259. – Заголовок з екрана. 5. Гусева О.В. Брэндинг [Електронный ресурс]/ О.В. Гусева.– Режим доступа: http://www.vr.com.ua/book/marketing/guseva_brand.htm. – Название с экрана. 6. Закон України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua. – Заголовок з екрана. 7. ІДС "Міжнародна класифікація товарів і послуг для реєстрації знаків (Ніццька класифікація). Дев'ята редакція" [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://212.82.216.37/mktp9. – Назва з екрана. 8. Мадридська угода про міжнародну реєстрацію знака від 14 квітня 1981р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/cgibin/laws/ main.cgi?nreg=995_134&print=1. – Заголовок з екрану. 9. Паризька конвенція про охорону промислової власності від 20 березня 1883 р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/cgi- bin/laws/ main.cgi?nreg=995_123& print=1. – Заголовок з екрану. 10. Пуртов А. Джек Траут о стратегии брэндинга / А. Пуртов. – [Електронный ресурс].– Режим доступу: http://forinsurer.com/public/06/09/05/2548. – Назва з екрана. 11. Резников Е. Детские болезни брендинга в украинском маркетинге [Элекронный ресурс]/ Е. Резников // Новый маркетинг. – 2004.– No9.– Режим доступа: http://marketing.web-standart.net. – Название с экрана. 12. Річний звіт держдепартаменту з інтелектуальної власності за 2009 рік [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://old.sdip.gov.ua/t/docman/binary/ ukr.pdf. – Заголовок з екрану. 13. Щегельська О. Брендинг на споживчих і промислових ринках / О. Щегельська.– [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.management.com.ua/marketing/ mark002.html. – Заголовок з екрану. 14. Best Global Brands’2009 [Electronic resource]. – Mode of access: www28. U.S.- Ukraine [Електрон. ресурс] / Business Council 2007 – 2011. – Режим доступу : http://www.usubc.org. 15. Ukraine All about U [Електрон. ресурс] / Проект «бренд Україна». – Режим доступу : http://ukraineallaboutu.com. 16. Open Ukraine [Електрон. ресурс] / Міжнародна благодійна організація «Відкрий Україну», 2011. – Режим доступу : http://www.openukraine.org/ua 17. Travel to Ukraine [Електрон. ресурс] / The Official Travel Website and Guide for Ukraine, 2006 – 2011. – Режим доступу : http://www.traveltoukraine.org. 18. WIPO gazette of International Marks. Statistical Supplement for 2009 [Electronic resource]. – Mode of access: http://www.wipo.int. – Title from the screen.
Тип вмісту: Learning Object
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали кафедри менеджменту та адміністрування



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора