Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1723

Title: Особливості взаємодії малого бізнесу з корпоративним сектором економіки
Other Titles: Особенности взаимодействия малого бизнеса с корпоративным сектором экономики
Peculiarities of the small businesses interaction to corporate sector of the economy
Authors: Сороківська, Олена Анатоліївна
Сорокивская, Елена
Sorokivska, Olena
Машлій, Галина
Машлий, Галина
Mashliy, Halyna
Bibliographic description (Ukraine): Сороківська О. Особливості взаємодії малого бізнесу з корпоративним сектором економіки [Електронний ресурс] / О. Сороківська, Г. Машлій // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2012. — Вип. 1 (6). — С. 156-163. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2012/12soakse.pdf.
Issue Date: Μαΐ-2012
Date of entry: 10-Ιου-2012
Publisher: ТНТУ, АСУ
UDC: 330.75
Keywords: малий бізнес
господарські об'єднання
корпоративний сектор
економічне зростання
small business
business associations
corporate sector
economic growth
Series/Report no.: Випуск 1 (6);2012_6_018
Abstract: Метою статті є визначення ролі та місця малого бізнесу у розвитку корпоративного сектора економіки, а також дослідження можливості формування об'єднань малих підприємств із вагомими учасниками вітчизняних виробничо-господарських процесів. Основними завданнями дослідження є проведення аналізу динаміки частки кількості малих підприємств у загальній кількості підприємств корпоративного сектора економіки, визначення основних причин зростання підприємницької активності у сфері малого бізнесу; дослідження особливостей формування партнерських взаємозв’язків між суб’єктами малого і великого бізнесу у пріоритетних галузях економіки; визначення типологій та основних характеристик груп підприємств. Результати проведеного дослідження полягають у визначенні впливу підприємств малого бізнесу на формування галузевої структури корпоративного сектора економіки України, обґрунтуванні особливостей формування господарських об'єднань за участю підприємств малого бізнесу, визначенні типології та особливостей утворення груп підприємств різних категорій.
Целью статьи является определение роли и места малого бизнеса в развитии корпоративного сектора экономики, а также исследование возможности формирования объединений малых предприятий с весомыми участниками отечественных производственно-хозяйственных процессов. Основными заданиями исследования является: проведение анализа динамики части количества малых предприятий в общем количестве предприятий корпоративного сектора экономики, определения основных причин роста предпринимательской активности в сфере малого бизнеса; исследование особенностей формирования партнерских взаимосвязей между субъектами малого и большого бизнеса в приоритетных отраслях экономики; определение типологий и основных характеристик групп предприятий. Результаты проведенного исследования заключаются в определении влияния предприятий малого бизнеса на формирование отраслевой структуры корпоративного сектора экономики Украины, обосновании особенностей формирования хозяйственных объединений при участии предприятий малого бизнеса, определении типологии и особенностей образования групп предприятий разных категорий. Ключевые слова: малый бизнес, хозяйственные объединения, корпоративный сектор, экономический рост.
The aim of the present article is to define the role and place of small businesses in the development of the corporate sector, as well as to investigate the possibility of forming small businesses associations with significant participants in the domestic production and business processes. The main tasks of this study is: to analyze the dynamics of the small enterprises number in the total number of the corporate sector enterprises of the economy, identify them a in reasons for the growth of entrepreneurial activity in the small business study of the formation peculiarities partnership relationships between small and large businesses in priority sectors of the economy, the definition of typologies and the main characteristics of companies groups. The results of the study are to determine the influence of small businesses on formation of the corporate sector branch structure the Ukraine economy, the justification features of business associations formation, with the participation of small businesses, determining the types and characteristics of the enterprise groups formation in different categories.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1723
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Εμφανίζεται στις συλλογές:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2012, Випуск 1(6)

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
12soakse.pdf1,8 MBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
12soakse.djvu485,7 kBDjVuΔείτε/ Ανοίξτε
12soakse__COVER.png441,84 kBimage/pngΔείτε/ Ανοίξτε


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα