Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16989

Назва: Викладання української мови як іноземної за методикою занурення
Інші назви: Teaching ukrainian as a foreign language through immersion
Автори: Виселко, Андрій
Vyselko, Andrii
Приналежність: Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля, Україна
Alfred Nobel University, Dnipropetrovsk, Ukraine
Бібліографічний опис: Виселко А. Викладання української мови як іноземної за методикою занурення / Андрій Виселко // Матеріали Ⅲ міжнародної науково-методичної конференції „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в Україні“, 18-20 травня 2016 року — Т., 2016 — С. 159-163. — (Секція 2. Організація освітнього процесу для студентів-іноземців, теоретичні та прикладні аспекти).
Bibliographic description: Vyselko A. (2016) Vykladannia ukrainskoi movy yak inozemnoi za metodykoiu zanurennia [Teaching ukrainian as a foreign language through immersion]. Ⅲ International scientific conference "Actual problems in international students teaching and learning in Ukraine" (Tern., 18-20 May 2016), pp. 159-163 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅲ міжнародної науково-методичної конференції „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в Україні“
Ⅲ International scientific conference "Actual problems in international students teaching and learning in Ukraine"
Конференція/захід: Ⅲ міжнародна науково-методична конференція „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в Україні“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅲ міжнародної науково-методичної конференції „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в Україні“
Дата публікації: 18-тра-2016
Дата внесення: 8-чер-2016
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 18-20 травня 2016 року
18-20 May 2016
УДК: 372.881.111
Кількість сторінок: 5
Діапазон сторінок: 159-163
Початкова сторінка: 159
Кінцева сторінка: 163
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16989
ISBN: 978-617-7331-22-2
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016
Перелік літератури: 1. Виселко А.Д. Формування англомовної компетентності майбутніх економістів-міжнародників в продуктивних видах мовленнєвої діяльності: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.02 – теорія і методика навчання: германські мови / А.Д. Виселко. – К., 2015. – 22 с.
2. Методика англоязычного погружения в обучении английскому языку и специальным дисциплинам в экономических вузах. Монография / [О.Б. Тарнопольский, В.Е. Момот, С.П. Кожушко, З.М. Корнева, А.Д. Выселко, В.А. Жевага]; под общей и научной редакцией О.Б. Тарнопольского, В.Е. Момота и С.П. Кожушко. – Днепропетровск: ДУЕП, 2008. – 236 с.
3. Cooperative language learning: A teacher's resource book / Carolyn Kessler, Editor. – Englewood Cliffs, NY: Prentice Hall Regents, 1992. – 257 p.
4. Coyle D. CLIL – a pedagogical approach from the European perspective / D. Coyle. // Encyclopedia of language and education. Vol.4: Second and foreign language education / Ed. By Nelleke van Deusen-Scholl and Nancy H. Hornberger. – New York, NY: Springer, 2007. – P. 97-111.
5. French immersion: Process, product and perspectives / Compiled by S. Rehorick and V. Edwards. – The Canadian Modern Language Review, 1994. – 428 p.
6. Fried-Booth D.L. Project work / D.L. Fried-Booth. – Oxford: Oxford University Press, 1996. – 89 p.
7. Warschauer M. Internet for English teaching / M. Warschauer, H. Shetzer, C. Meloni. – Alexandria, VA: TESOL, 2000. – 176 р.
References: 1. Vyselko A.D. Formuvannia anhlomovnoi kompetentnosti maibutnikh ekonomistiv-mizhnarodnykiv v produktyvnykh vydakh movlennievoi diialnosti: avtoref. dys. na zdobuttia nauk. stupenia kand. ped. nauk : spets. 13.00.02 – teoriia i metodyka navchannia: hermanski movy, A.D. Vyselko, K., 2015, 22 p.
2. Metodika anhloiazychnoho pohruzheniia v obuchenii anhliiskomu iazyku i spetsialnym distsiplinam v ekonomicheskikh vuzakh. Monohrafiia, [O.B. Tarnopolskii, V.E. Momot, S.P. Kozhushko, Z.M. Korneva, A.D. Vyselko, V.A. Zhevaha]; pod obshchei i nauchnoi redaktsiei O.B. Tarnopolskoho, V.E. Momota i S.P. Kozhushko, Dnepropetrovsk: DUEP, 2008, 236 p.
3. Cooperative language learning: A teacher's resource book, Carolyn Kessler, Editor, Englewood Cliffs, NY: Prentice Hall Regents, 1992, 257 p.
4. Coyle D. CLIL – a pedagogical approach from the European perspective, D. Coyle., Encyclopedia of language and education. Vol.4: Second and foreign language education, Ed. By Nelleke van Deusen-Scholl and Nancy H. Hornberger, New York, NY: Springer, 2007, P. 97-111.
5. French immersion: Process, product and perspectives, Compiled by S. Rehorick and V. Edwards, The Canadian Modern Language Review, 1994, 428 p.
6. Fried-Booth D.L. Project work, D.L. Fried-Booth, Oxford: Oxford University Press, 1996, 89 p.
7. Warschauer M. Internet for English teaching, M. Warschauer, H. Shetzer, C. Meloni, Alexandria, VA: TESOL, 2000, 176 r.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅲ міжнародна науково-методична конференція „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в Україні“ (2016)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.