Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1690

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПиндус, Юрій Івановичuk
dc.contributor.authorСулим, Георгій Теодоровичuk
dc.contributor.authorЯсній, Олег Петровичuk
dc.date.accessioned2012-05-27T21:42:45Z-
dc.date.available2012-05-27T21:42:45Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationПиндус Ю. Оцінка коефіцієнтів інтенсивності напружень на фронті півеліптичної тріщини осі колісної пари електропотяга / Юрій Пиндус, Георгій Сулим, Олег Ясній // Машинознавство. – 2008. – Т. 133, №7. – С. 9–13.uk
dc.identifier.issn1729-4959-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1690-
dc.description.abstractМетодом скінченних елементів оцінено коефіцієнти інтенсивності напружень та поправкові функції в найглибшій та приповерхневій точ-ках фронту півеліптичної тріщини колісної пари електропотяга. Порів-няння залежностей поправкових функцій для розрахунку осі колісної пари з поверхневою півеліптичною тріщиною від відносної глибини, отриманих МСЕ з літературнимии даними для циліндричного стрижня з півеліптичною поверхневою тріщиною за чистого згину свідчить, що неврахування реальної геометрії осі та особливостей схеми навантаження дає істотні похибки при оцінці поправкової функції.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТзОВ „КІНПАТРІ ЛТД”uk
dc.subjectмеханіка руйнуванняuk
dc.subjectКІНuk
dc.subjectколісна пара електропотягаuk
dc.subjectметод скінченних елементівuk
dc.titleОцінка коефіцієнтів інтенсивності напружень на фронті півеліптичної тріщини осі колісної пари електропотягаuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc670.191.33uk
Розташовується у зібраннях:Зібрання статей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.